Selasa, 29 September 2020

KERAJAAN BARU ANWAR IBRAHIM

 


INI KERAJAAN

BARU ANWAR



Kerajaan baharu tanpa kompromi rasuah, tekad PH

Majlis Setiausaha Pakatan Harapan (PH) tidak akan berkompromi terhadap rasuah dalam usaha mengembalikan mandat rakyat.

Penegasan tersebut dicapai dalam mesyuarat bulanan Majlis Setiausaha yang membincangkan keputusan Pilihanraya Negeri Sabah (PRN), serta usaha di peringkat Persekutuan untuk mengembalikan semula mandat rakyat. 

“Pakatan Harapan menegaskan walau apa sekalipun langkah yang diambil dalam mengembalikan mandat rakyat, iltizam dan komitmen terhadap perjuangan menegakkan keadilan, membanteras amalan rasuah, dan memperbaiki institusi badan kehakiman tidak boleh dikompromi.

“Pakatan Harapan turut mendoakan agar Yang di-Pertuan Agong akan sembuh dari sebarang masalah kesihatan dan kekal di bawah lindungan Ilahi,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Kenyataan tersebut dikeluarkan bersama antara AMANAH,  Dr Hatta Ramli; PKR,  Seri Saifuddin Nasution; dan DAP, Loke Siew Fook.

 


OPPS... SILAP

INI GAMBAR LAMA TERPAKSA PAKAI 

TUJUAN NAK 

PUTAR ORANG RAMAI

KAH KAH KAH

GUANG ENG

ADA KE TIDAK

KAH KAH KAH

SALEHUDDIN

ADA KE TIDAK 

SAPA DATANG 

KE MAJLIS BULANAN 

ABAM??

KAH KAH KAH

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

KAH KAH KAH



2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Abam ..janji lepas sumpah Selasa ni, TIADA KOMPROMI RASUAH ..susah gwa nak caya Abam ni ..gwa tak mau kena patok ULAR 2 kali, patok ditempat yg sama pulak tu.

Unknown berkata...

Tukar tiub ni org mkn taik agak nya ...tu lah lain kali jgn letak otak tu kt lubang taik tu sbb fikiran pn mcm taik....hahahaha.