Sabtu, 12 September 2020

ROMPAK SAMUN BERMULA





 TUKAR TIUB

TELAH RAMAL

INI BENCANA

DARI KOBID

AMIN

Lelaki ditahan samun pensyarah warga AS

POLIS menahan seorang lelaki hanya beberapa jam selepas dia disyaki menyamun seorang pensyarah wanita warga Amerika Syarikat yang dalam perjalanan ke tempat kerjanya di Jalan Ampang Hilir di Kuala Lumpur, semalam.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Supt Rajab Ahad Ismail berkata lelaki warganegara Indonesia itu  ditahan di sebuah rumah di Jalan Kampung Pandan susulan laporan oleh wanita berkenaan, dan polis turut menemukan semula telefon bimbit miliknya di rumah itu.

Beliau berkata kejadian berlaku pada kira-kira pukul 6.30 pagi semasa wanita berusia 39 tahun itu sedang berjalan bersendirian dari rumahnya yang terletak 300 meter dari tempat kerjanya di sebuah sekolah antarabangsa sebelum didatangi seorang lelaki.

Katanya pensyarah itu kemudiannya digertak suspek bersenjatakan pisau untuk menyerahkan barangan berharga miliknya, dan dalam ketakutan wanita itu menyerahkan barangannya termasuk sebuah telefon bimbit, sebuah komputer riba serta wang tunai RM40.

“Kejadian itu disedari beberapa orang awam di tempat kejadian yang cuba menghulurkan bantuan, namun suspek bertindak melarikan diri,” katanya kepada Bernama hari ini.

Rajab berkata suspek direman lima hari bermula hari ini untuk siasatan lanjut. – Bernama, 11 September, 2020.


PENDATANG

 HARAM HALAL

BILA HILANG 

KERJA

AKAN MEROMPAK

AKAN MENYAMUN

AMIN

BERITA INI

HANYA INTRO

AMIN

NANTI KES

PECAH RUMAH

KES CURI

AKAN 

BERTAMBAH

AMIN

BELUM AMBIL

KIRA KES

TIPU DARI

CHINA MERAH

AMIN

KES TIPU

MAT LEGAM

NIGERIA

AMIN

Tiada ulasan: