Isnin, 14 Disember 2020

ANWAR IBRAHIM PUTAR LAGI

 



ANWAR TAKDA

PILIHAN MELAINKAN

BUAT BUAT

CAKAP CAKAP

HAL REFORMASI

KAH KAH KAH

LU TAU PASAI APA?

KAH KAH KAH 



Reformasi institusi perlu disegerakan- Anwar

KUALA LUMPUR- Reformasi institusi perlu disegerakan bagi memastikan urus tadbir yang baik dan bertanggung jawab serta tidak mengkhianati dan mengabaikan kepentingan rakyat dapat dilaksanakan.

Presiden PKR, Anwar Ibrahim berkata, semua pihak juga perlu tegas dalam menolak amalan kerendahan akal budi dan adab budaya termasuk terhadap Sultan Perak Sultan Nazrin Muizzuddin Shah.

“Saya fikir bahawa ia tidak hanya terbatas pada situasi politik di Perak, malah di peringkat Persekutuan juga.

“Saya berpandangan bahawa reformasi institusi harus segera digerakkan bagi memungkinkan sebuah tatakelola yang baik dan bertanggungjawab serta tidak mengkhianati amanah dan mengabai kepentingan rakyat.

“Kita juga harus dengan tegas menolak amalan kerendahan akal budi dan adab budaya termasuk terhadap Tuanku Sultan Perak.

“Menjunjung kasih titah Tuanku Sultan Perak agar negara ini harus kembali ke landasan serta garis besar perjuangan dan mengembalikan keabsahan, dan segera menghentikan imej serta gelagat ahli politik yang rakus dan tamak haloba,” katanya dalam ciapan di Twitternya hari ini.- MalaysiaGazette

PASAI RAFIZI

SUDAH TIBAI

KAH KAH KAH

PASAI GUAN ENG

SUDAH TAK CAYA

KAH KAH KAH

PASAI SALEHUDDIN

DAH TAK CAYA

KAH KAH KAH 

TIM NYAH ANWAR

  MAKIN BESAR

KAH KAH KAH




4 ulasan:

Tanah Melayu Dulu berkata...

Kah Kah Kaaahhhh

Tanpa Nama berkata...

Reformasi institusi? Aku rasa lbh baik reformasi otak nko sdiri bng nuar oiii...! Hang yg rakus n tamak haloba jawatan pm tu..! Apa saja yg kluar dr mulut hang karut marut belaka...! Muhung dah lama jd makanan hang..!

Tanpa Nama berkata...

Reformasi reformasi pala hutak dia. Senyap senyap tipu ahli parti. Deal dengan geng banduan nak jadi piyem tu reformasi? Tu namanya rosmahkasi. Kahkahkahkah. Rakeyat kena tengok kena kaji inilah akibatnya apabila pemimpin buat salah jenayah liwat , kaki putar akhirnya mudah kena paw serta kena kencing dgn pihak lawan. Kahlahkah.

zaharuddin ahmad berkata...

"REFORMASI" kepala jubor..,,DSAI/wawi/nurul..pls take note...