Sabtu, 12 Disember 2020

KES NAK KETAWA SUSAH

 


KES NAK KETAWA

SUSAH

NAK MENANGIS

PUN SUSAH

AMIN   


Remaja kelar

 leher sendiri 

depan kekasih

KUALA LUMPUR – Macam-macam perkara buruk boleh terjadi apabila cinta tidak berbalas.

Itu yang dikatakan berlaku kepada seorang remaja yang bernekad membunuh diri dengan mengelar leher sendiri di depan mata gadis pujaannya di Pangsapuri Laksamana Jaya, di Jalan Kampung Laksamana, Selayang, Gombak dekat sini semalam.

Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Arifai Tarawe berkata, semasa kejadian pukul 2.47 petang itu, polis menerima panggilan kecemasan mengenai kejadian orang cuba membunuh diri.

“Hasil siasatan awal mendapati mangsa seorang lelaki India berusia 19 tahun semasa berada di rumah teman wanitanya telah berlaku salah faham antara mereka.

“Teman wanita mangsa telah meminta untuk memutuskan hubungan tetapi mangsa cuba memujuk gadis itu namun wanita yang menjadi pujaan hatinya tidak berganjak dan tetap mahu memutuskan hubungan.

“Akibat tidak dapat menahan kekecewaan, mangsa pergi ke dapur rumah teman wanitanya dan mengambil sebilah pisau pemotong sayur lalu mengelar leher sendiri hingga pengsan,” katanya dalam kenyataan hari ini.

 
Teman wanitanya yang terkejut dengan tindakan itu  menghubungi hospital bagi mendapatkan ambulans bagi menyelamatkan mangsa.

“Ambulans bergegas ke lokasi kejadian dan mangsa telah dibawa ke Hospital Selayang untuk tindakan lanjut.

“Polis memulakan siasatan insiden itu di bawah Seksyen 309 Kanun Keseksaan,” tegasnya sambil menjelaskan keadaan mangsa yang menerima rawatan itu kini stabil.- MalaysiaGazette



BRO

DI MALAYSIA INI

ADA 30 JUTA

 PENDUDUK 

AMIN  

ADA 15 JUTA 

PEREMPAUAN

 AMIN

ADA 6 JUTA 

PEREMPUAN MUDA

ADA 400,000 JANDA

ADA MAK NYAH

ADA JAMBU

AMIN

BRO 

TAK PERLU 

BUNUH DIRI

PILIH MANA SATU

AMIN

KALAU SUSAH SUSAH

PERGI INDONESIA

KALAU TIDAK DAPAT

PERGI INDIA

KAH KAH KAH



Tiada ulasan: