Rabu, 31 Mac 2021

BERI PENCERAHAN TUNJUK KEBENARAN

 



BERI 

PENCERAHAN

TUNJUK

KEBENARAN



Unknown commented on

 "AWAS BAHAYA SUNTIKAN"

Saya tertanya-tanya diri, patut kah saya sebarkan berita pada kenalan melalui wassap? Apakah mereka yg bersedia menerima waksin ni akan anggap aku ni tukang bawak ketakutan? Serbasalah jugak... Aku bagitau diriku...aku buat sebagai komen di blog tukartiub. Paling tidak dia akan baca dan dapat nilai berita ini dapat membuat andaian yg sepatutnya... ~~~ https://t.me/geddes/2484 #JustSayNo The truth is out. 


Pfizer Executive admits that their vaccine is not designed to end the pandemic but to turn it into an endemic so that the demand of their vaccines will continue forever and give them the opportunity to make a lot of money selling their vaccine. Once the pandemic becomes an endemic, just like the flu, all those who have already been vaccinated will need to continue to receive a boost er every year or so. https://youtu.be/WZnlC-eUCoo

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro, syarikat ubat mana nak buat ubat yg sangat mujarab pakai sekali je terus baik,tak perlu pakai sekali lagi?