Selasa, 14 September 2021

APA DAH JADI ?

 

 WOIT

APA DAH JADI

DENGAN PROJEK

NAK TABALKAN

ANWAR IBRAHIM 

JADI PM BARU

KAH KAH KAH

APA DAH JADI

KERJASAMA DENGAN

ZAHIB & NAJIB

KAH KAH KAH

DAH KANTOI KE

KAH KAH KAH


PH perkukuh gerak kerja parti hadapi PRU-15

KUALA LUMPUR – Majlis Presiden Pakatan Harapan (MPPH) hari ini membuat perubahan drastik dengan melantik beberapa pemimpin bagi mengetuai jawatan penting dalam gabungan pembangkang itu.

Keputusan itu dipersetujui bersama Presiden PKR,  Anwar Ibrahim; Presiden Parti Amanah Negara (Amanah), Mohamad Sabu; dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.

Berikut senarai pemimpin dan jawatan yang dipersetujui dalam mesyuarat MPPH:

Anthony Loke (DAP) sebagai Penyelaras Ketua Whip Ahli Parlimen PH
Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail sebagai Ketua Setiausaha Pakatan Harapan (PH), Howard Lee Chuan How (Ketua Pemuda PH); dan Senator Aiman Athirah (Ketua Wanita PH).

Salahuddin Ayob pula dilantik sebagai Pengarah Strategi PH; diikuti Anthony Loke (Penyelaras Ketua Whip Ahli Parlimen PH); dan Fahmi Fadzil (Pengarah Komunikasi PH).

MPPH mengucapkan tahniah dan selamat menjalankan tugas kepada semua yang telah dilantik.

Aiman Athirah (Amanah) sebagai Ketua Wanita PH
“Semoga pelantikan ini akan mengukuhkan lagi gerak kerja PH di Parlimen, di lapangan serta menuju Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15),” kata kenyataan itu kepada media, hari ini. – 

KALAU DARI AWAL

TAK TIPU  TIPU

I GOD DE NUMBO

NEGARA INI

TAK HURU HARA

AMIN

KEMATIAN KURANG

SEMUA TENAGA

GUNA LAWAN KOBID

AMIN

LEBIH DUA TAHUN

BUAT KERJA BODOH

TIPU SANA TIPU SINI

I GOD DE NUMBO

I GOD DI NUMBO

AMIN

KACAU MADEY

KACAU MUHYIDIN

AMIN

AKHIRNYA

ELEEEK ZERO NIL

 KAH KAH KAH

RAKYAT TERSEKSA

KENA KOBID

AMIN

HINGGA AGONG

BERI AMARAN

KHALAS





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau gue jadi pm... ini manipistol gue .. gue akan lantik semua mp jadi menteri kabinet... tanpa gaji.. termasuk ketua pembangkang bertaraf menteri.. tanpa gaji.. maka undilah gue.. lepomasin... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Wai! Wayang kulit lagi! Masih ada "gajah dalam bilik" Pakatan Harapan. Tapi pemimpin dan ahli parti buat tak tahu ... masih nak tipu rakyat?

https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/tempatan/2021/09/14/selesaikan-dulu-isu-kepimpinan-bukan-fikir-pasal-logo-kata-penganalisis-kepada-ph/

Sintaro berkata...

Alahai..cliche betul...

Anwar Ibrahim berkata...

Apa punya kerajaan lemah tenaga batin. Aku baru gertak sikit aku ada nombor terus lingkop kau punya pm mat sembab. Terus nazak nama perikatan nasional dah macam parasit dedalu terpaksa juga berhala kan penunggang ugama. Sekarang ni aku buat syaraton, tolong jilat semua kulit aku dari pusat ke bawah, aku jamin kerajaan baru dan pencacai nya selamat hingga Pru15. Ingat bukan aku punya kulit saja, kena siap jilat kulit mat sabu dan lim guan eng termasuk kulit kulup dia. Ada perisa tambahan kulit Sabah.
Apa nak malu bosskurr, bukan tak biasa menjilat, ahli politik ni bukan setakat lubang taik boleh jilat, taik pun boleh makan, asalkan boleh kaya dan berkuasa.