Sabtu, 4 Disember 2021

BRO - LU AMBIK KOUTA GUA

 


BRO 

GUA ATEIS 

GUA OKAY

AMIN

NANTI DAH MATI

LU BOLEH AMBIL

KOUTA BIDADARI

GUA DI SYURGA

AMIN

MASA HIDUP

INI GUA MAHU

BERCAKAP BENAR

AMIN

LU SILAP

NAMA NAMA 

YANG LU TULIS

BUKAN BERTARAF

MENTERI TANPA GAJI

AMIN

MEREKA HANYA

JAWATAN KUASA

KHALAS


Aji commented on 

"RAMAI RAMAI 

SOKONG MADEY"

Jangan hipokrit la ateis tua. Si mahathir a/l iskandar kutty lagi dahsyat. Ingat majlis penasihat dia sebelum ni iaitu tun daim, robert kuok, zeti aziz, dr jomo dan hasan merican. Lepas ade pulak majlis ekonomi ape tah sampai dia ambik pulak rafidah aziz a.k.a opah dah pu join sekali.

1 ulasan:

Cekpit Kelima berkata...

Isu yang dihilight bukan pasal ateis atau alim ulamak. Isu utama komen adalah mengenai penasihat under Mamak Kutty. Kenapa benda basic macam ni tak paham atau buat2 tak paham? Please lah tuan TT, jangan bagi nampak sangat bias kat Mamak Kutty Raja Afrika, nanti orang kata Tua kutuk tu bela kau, marah pulak.