Isnin, 14 Mac 2022

SELAMAT BERCUTI DI JELEBU

 



 SELAMAT BERCUTI

DI JELEBU

AMIN

Unknown commented on 

"BERKHALWAT HARI KE 721"

Pada Hari 731 Khalwat, aku ke pekan TT, Kuala Klawang breakfast Nasi Lemak di Restoran Jelebu, Jalan Dato Moyang Salleh. Kali kedua aku kesini. Makanan nya sedap, pelbagai dan enjoy. aging mantap Ada Live 4 piece band. Kalah Kl jam sebegini tak ada busking pun. Mantap KK. Aku pas ni Nak melawat old memory, KEM KONGKOI.


 Aku tak I gathered di mana tapi dah Tanya pada pembantu kedai dan Dia tunjukkan. Kem ini Ada forward base several aku masuk semoadan Pahang menentang komunis dulu sekitar tahun 1986. Sekarang KK sending Aman damai dan stands. Tapi sepanjang Japan aku lihat banyak tank runtuh sepanjang jalan dari Sememyih ke KK. Kerajaan negeri do something, jangan jadi Ampang.


Tiada ulasan: