Sabtu, 24 Jun 2023

LUKA AZMIN BERDARAH KEMBALI


PN menang di Selangor, Anwar akan turun dari Putrajaya – Azmin

SHAH ALAM – Perikatan Nasional (PN) memerlukan kemenangan pada Pilihan Raya Negeri (PRN) di Selangor ini sebagai isyarat rakyat telah menolak Kerajaan Perpaduan pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Malah Pengerusi Perikatan Nasional (PN) Selangor, Mohamed Azmin Ali menegaskan, Anwar perlu berundur dari Putrajaya jika Selangor jatuh kepada PN pada PRN nanti.

“Menang PN di Selangor, Anwar akan turun di Putrajaya,” katanya yang juga bekas Menteri Besar Selangor penuh bersemangat.

Beliau berkata demikian kepada berucap di Konvensyen Pilihanraya PN Selangor 2023 di Pusat Konvensyen Ideal (IDCC) di sini, hari ini.

Mohamed Azmin yang juga bekas menteri Kabinet turut memberi amaran, PN telah bersedia untuk menggempur kawasan-kawasan kubu kuat Pakatan Harapan (PH) seperti di 12 Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dikuasai DAP.

Beliau juga menegaskan, undian kepada PH merupakan sokongan kepada kleptokrasi dan nepotisme dalam kerajaan.

“Satu undi untuk PH adalah satu undi untuk perasuah, pembelot, pengkhianat.

“Sudah melampau, kalau sebelum PRU dahulu kita tolak kleptokrat, nepotisme, sudah menang anak, isteri jadi penasihat, sebab itu pengundi di Selangor sama ada Melayu Cina dan India kalau mahu pemimpin yang jujur dan ikhlas, yang menolak kleptokrat, undilah PN,” katanya. –


WOIT

AZMIN ORANG

KUAT ANWAR

KAH KAH KAH

ADA APA APA KE

CERITA LAMA

KAH KAH KAH

RASA HATI

BERDARAH 

KEMBALI

KAH KAH KAH

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

luka lama dengan haziq ke bro..?

panglimo potaseh berkata...

Luka Azmin berdarah semula .. aeykk .. luka pecah dara berlaku sekali je, semasa pertama kali puki ditutoh .. tang titoh bontot gwa tak tau berapa kali bontot tu boley berdarah .. atau berdarah semula .. kahkahkah

abuqassim berkata...

Tnyo kek jimin apo cito hal pasir haram maso jd embi? semesta? Dh smpai maso bukak fail tu... Jgn maghah.. Sajo tnyo..