Ahad, 16 Julai 2023

BAPA GORENG NEGARA


BAPA 

GORENG NEGARA

Unknown commented on 
"AWAS - PROJEK KERETA PAKAI BATERI"

Brother Anwar Bin Ibrahim - Bapa Goreng Negara

Slagi brother kite bole goreng kasi goreng walaun sampai hangus lahh..

Colin Charles mengecilkan pencariannya antara 9.30 pagi dan 9.55 pagi, ketika pertemuan secara maya dengan kerajaan Malaysia dikatakan sedang berlangsung.

Dia mendapati beberapa ciapan daripada Musk membalas subjek yang tidak berkaitan, dan menyenaraikan lima daripadanya dengan memberikan “timestamp” atau cap masa setiap satu.

"Elon jelas bosan dengan perbincangan ketika beliau menulis di Twitter, cap masa tidak berbohong," menurut Colin.

Ciapan Musk termasuk satu baris seperti "You can do that too" (Anda juga boleh lakukannya), "cool" dan satu lagi, "Good summary" (Ringkasan terbaik) sebagai pujian terhadap ulasan yang membandingkan Twitter dan Meta.

Membandingkan tingkah laku Musk semasa pertemuannya dengan Anwar dengan cara dia bertindak balas selepas bertemu Presiden Indonesia Joko Widodo pada Mei tahun lalu.

"Ia adalah satu penghormatan untuk bertemu di Starbase dan membincangkan projek masa depan yang menarik!" tulis Musk dalam kiriman di Twitter selepas bertemu Jokowi di tapak SpaceX miliknya di Texas.

Dalam pada itu, hanya tiga minit sebelum pertemuannya dengan Anwar berakhir, Musk menyiarkan emoji wajah tersenyum dengan air mata sebagai reaksi kepada ciapan gembira.

Malaysia Ada Bapa Kemerdekaan, Bapa Pembangunan Negara , Bapa Pemodenan Negara Mimi PMx Bapa Goreng Negara

Selamat mengoreng... Goreng sampai hangus broo.. kah kah kah

Khalsa... Amin

Kah kah kah



Unknown commented on
 "AWAS - PROJEK KERETA PAKAI BATERI"

Memang macam tu lah ceritanya pun tt....itu pasai anwar ni bongok ka apa gwa pun taktau...nak lawan rasuah dalam masa sama tpm berlambak kes rasuah...lepaih tu nak deal pulak dengan Tesla?? Nanti Tesla nak rasuah siapa bila bahan kimia bateri ni dah tak terkawal??pundek apakah semua ni...nak bawak pelabur pun pakai akai la bukan pi main sebat semua asal famous.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Elon musk ini orang halal tak? Taliban tak mahu urusan dengan kafir, jangan ambil duit dari kafir, derma Arab boleh saja laju masuk akaun woit kah kah kah kenapa semua sibuk sibuk cari Elon de musk ini seekor sebab dia banyak duit kan? Kah kah kah hampeg