Jumaat, 21 Julai 2023

SIASATAN KES ANWAR APA ?


KERTAS 

SIASATAN ANWAR

KES APA?

AMIN

Unknown commented on
 "AMARAN - JANGAN SEBAR FITNAH"

Saya tahu ada kertas siasatan terhadap Anwar – Mahathir

Dolu dolu si renta kalau cari alasan akan Kata ' Bukan salah Saya, salah orang itu dan ini, paling Bangsat si renta ni akan kata 'Saya Tak Tahu,..!

Tetiba sekarang suma si renta ni Tahu.... Ini betul betul manyak kanina cibai hansap punya olang...!!!!

Saya tahu ada kertas siasatan terhadap Anwar sendiri, walaupun saya tidak lihat,”

https://mykmu.net/2023/07/20/saya-tahu-ada-kertas-siasatan-terhadap-anwar-mahathir/

Mahathir Mohamad menggesa pihak berkuasa menyiasat dakwaan Perdana Menteri Anwar Ibrahim yang mengaitkan bekas menteri dari Umno dengan pelbagai kesalahan.

Dalam satu hantaran di Facebook, bekas perdana menteri itu menggesa polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat dakwaan Anwar tersebut.

Dolu bukan salah saya, saya tak tahu bila take hado kuasa suma dia Tahu...puiiiii..!!

Ajom kita tepokkk tangan ramai ramai saksikan barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri... PRN Ogos 2023 ini semua saki baki barua DAP@LeeKwanYew ini Kasi lingkupkan semuanya

Ajom Kasi batuapikan barua barua DAP@LeeKwanYew semuanya...

Haah tepokkkkk...!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

datang balik dah orang gila ni... kah kah kah