Ahad, 22 Oktober 2023

MARAH DAH NI



MARAH DAH NI

KHALAS


Unknown commented on 
"BERJUMPA SALLEH BEN JONED"

Bab 1... Mabok Tazkirah pasai budak Dajjal budak Mahdi Iran perang dng Isreal dan Amerika Syarikat

Ko orang tungguu ajer lah nnti... sblom tu haku Nak habak pasai politik Mesia.. lama dah haku tak menulis...!!

Pengasas tambang murah kaum Mata sepet Malaysia kaum Cina ini pun akan bebas lepas yang sangkut masuk dalam adalah pemimpin Melayu jugak nanti... Tak caya haah ko orang tungguuuuuu haah..!!

Alahhh macam Jho Low bebas kaya raya yg di aniya dan di fitnah Bossku ke dalam... Ini lah ciri ciri pemimpin barua barua Melayu yang bertuankan Lee KwanYew@DAP..!!

Jho Low lepas lesap, Zetty Taufik Ayman dan anak penyamun nya akan bebas lepas walau pun tak lesap ke mana mana selapas sakau 700 jota hingget suit 1MDB yg di bank in dlm akaun Taufik Ayman di Singapore...!!

Mudah Kan Singapura Nak laga lagakan orang Melayu sebab semua pencuri akan deposit duit cuti dan sakau simpan di Singapura .. Ada kes Singapura ke depan utk laga lagakan pemimpin Melayu sesema Melayu. Pemimpin DAP@PAP senyap dan nampak suci di sana....!!

Satu lagi perihal Hamas, Israel Palestine dan Mahdi... Allahuuu ke main gebang sana sini dalam surah, masjid, tik tok, U tube dan medsos yg lain pasal Hamas, Iran Syiah Sunni Israel Palestine dan Mahdi. Mengantor askar dan jihad jalah kaki ke Palastine jauh panggang dari api...puii..!!

Yang berapi api tazkirah sana sini kiamat Dajal Mahdi Hamas ke main gebang lagi... Teori itu ini bagai keluar dari mulut sang tazkirah...!!

Dulu champion juara Raja guling guling atas Jalan Raya pasal Palastine, hang tak reti Nak jaga negara lah, bangang Sana sini sekarang macam tikus mondok , jadi jantan kabaret barua DAP@ LeeKwanYew...!! Hengget Jadi kertas tisu, Raja formula sakit jantung khabornya... Helok mampos bawak formula bangang masuk Kubo lagi helok..!! Nak bawak kibat benders Palestine dah tak boleh dah..!!

Heeng Sana heeng Sini Bantu nya jauh punggung dari kena liwat.. kikiki

Pada ostat ostat tazkirah dajjal Hamas Iran Syiah Sunni Isreal bagai helok hentikan lah teori memacam tuhhh... Tak ke mana pun tazkirah kau orang pun.. balik tazkirah kroohh kroohh tido ... Hesok ulang balik teori itu ini bila Nak selesai isu Palastine mcm Ni yeop ooiii..!!

Sambung nnti pasal nape Iran belasah Isreal dan USA .. yg ni ostat ostat tak ulas sangat dlm tazkirah sedangkan Isreal Iran Hamas yg dituduh Syiah ( bertakiyah ) Amerika Syarikat boleh dikatakan sekutu tapi berperang dng Isreal..!!

Yg ni napa Iran lawan Isreal dan USA ostat ostat tak pandai nak goreng dlm tazkirah... Sebab depa lebihkan cite pasal budak Dajjal dan budak Mahdi yang akan muncul Kemudian Ari... Mahdi dan Dajjal tak akan muncul lagi la weeiii...!!

Time budak Dajjal dan budak Mahdi muncul nnti ostat ostat yang canang tiap Malam dlm tazkirah tu dah mampos masuk Kubo...!! Alahaiii...

Nnti haku sambung dlm Bab 2 pasai apa Israel Iran (Hamas) USA berperang sedangkan mereka bersekutu..!!

Yg kena bangang tazkirah punnn orang Melayu... alahai..!!

Bila Madanon beekuasa Malaysia dah Jadi Media Darul Puki Mak ....!! Sambung Bab 2 nnti haah..!!

Tiada ulasan: