Selasa, 6 Februari 2024

TONY PUA BERTAUBAT





'Saya bertaubat, harap Pemuda UMNO ampunkan saya' - Tony Pua

SHAH ALAM - Bekas Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua menyindir tindakan Ketua Pemuda UMNO, Dr Muhamad Akmal Saleh yang mahu membuat laporan polis susulan dakwaannya mengeluarkan kenyataan biadab terhadap Yang di-Pertuan Agong.

Bekas Ahli Parlimen Damansara itu juga secara sinis mengakui telah 'bertaubat' atas ketelanjuran yang dilakukan.

"Oh, Ketua Pemuda UMNO (Muhamad Akmal) mahu buat laporan polis terhadap Pua yang 'biadab'.

"Saya ingat perbuatan laporan polis terhadap saya sudah tiada dan isteri saya kecewa. Jadi lebih baik saya bertaubat," katanya menerusi hantaran di laman Facebook pada Ahad.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

TONY  PUA

BERTAUBAT

MINTA AMPON

KAH KAH KAH

NAJIB ADA

BERTAUBAT 

TAK CURI LAGI ?

KAH KAH KAH

KHALAS

Tiada ulasan: