Jumaat, 19 April 2024

APA KATA ZAKAR SHI



Titah adendum:


 Hubungan mesra

 dalam kerajaan 

boleh tergugat – Puad
KUALA LUMPUR – Ahli Majlis Kerja Tertinggi UMNO,  Mohd. Puad Zarkashi memberi ingatan isu titah adendum atau tambahan berhubung tahanan rumah terhadap Najib Razak boleh menggugat hubungan mesra dalam kerajaan.

Mohd. Puad yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Rengit  berkata, ini kerana akan wujud tuduhan kerajaan ingkar terhadap titah yang dikeluarkan oleh Yang di-Pertuan (YDP) Agong ke-16.

“Kenapa menyusahkan diri sendiri. Apa perlu jadi defensif. Paling teruk kerajaan akan dikutuk ingkar titah YDP Agong.

“Hubungan mesra dalam kerajaan boleh terjejas. Akan ada tuduhan wujud konspirasi. Soalnya apakah Peguam Negara salah bagi nasihat,” katanya dalam kenyataan.

Menurutnya, keputusan meletakkan Najib sebagai ‘tahanan rumah’ kini berada sepenuhnya kepada pihak kerajaan.

Katanya, penyelesaian terbaik adalah untuk kerajaan melaksanakan titah adendum Yang di-Pertuan Agong ke-16.

Mohd. Puad menegaskan, Timbalan Perdana Menteri,  Ahmad Zahid Hamidi tidak mungkin sanggup menulis afidavit bagi menyokong permohonan Najib di mahkamah sekiranya titah adendum itu tidak wujud.

KASH KAH KAH

INI AMARAN

DARI ZAKAR SHI

KAH KAH KAH

KALAU TAK BEBAS

MADANON RUNTUH

KAH KAH KAH

ANWAR DAH KEN

PAU KAU KAU

KHALAS

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tekanan atau khabar baik secara halus? Ayat tekanan tak pakai, guna ayat lembut molek macam hubungan lah, orang politik kan bijak belaka, depan media memang cakap lembut hemah bijaksana tapi belakang baling kerusi tumbuk meja norma politik kita, mungkin dah janji kena tepati bukan Non kuat sangat, ramai majoriti tak sokong Non pun, yang duduk belakang siang malam bukan asal usul sini pun kah kah kah tetapi Non ini yang sokong pun dah tak sokong yang memang tak sokong lagi lah tak sokong kah kah kah kesian kena macam ini, projek apa sekalipun tak masuk kroni murni suci segala kah kah kah masyarakat kita sanggup terima pencuri perasuah salah guna kuasa rompak daripada Non kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kartel mana akan berjaya? Semuanya ala mafia kartel, dalam pasukan dalam organisasi dalam struktur dalam politik dalam masjid dalam setiap ada saja sindiket bergerak guna kartel, kartel mana buat? Kartel mana di dalamnya? Siapa ketua kartel sekarang? Siapa jaga sempadan siapa bagi masih siapa untung dengan kartel? Sistem mudah kartel akan letak orang suruhan dalam setiap organisasi, kartel mengatur kenaikan pangkat kenaikan jawatan supaya operasi kartel berjaya, mungkin tidak relevan pada orang luar tetapi kartel atau daulah terpendam ini memang wujud sejak zaman berzaman kah kah kah, kenapakah nak bela seorang penyamun? Apa kelebihan? Jasanya? Betulkah kah kah kah atau strategi politik supaya undi? Kena banyak berfikir sebelum bertanya? Kalau rakyat pandai akan bertanya kah kah kah atau ikut saja amin

Tanpa Nama berkata...

Ko dengar la mengelembong bang non jahid nakkan sokongan penyokong-bodoh najib yg tgh haus tu… jgn main2 game haus neraka nie, darah nanah pun sanggup dia org gogok..