Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Oktober 2008

ROSMAH BELI 14 BUAH JAM? – LAMAN KICKDEFELLA

Laman Kickdefella telah bertanya apakah betul Rosmah Mansur isteri ke dua Najib Razak telah membeli 14 butir jam tangan di Hong Kong dengan harga 7 juta ringgit.

Mengikut laman web ini jam-jam ini dibeli untuk dijadikan hadiah kepada beberapa ‘orang’ di pelbagai Kementerian.


kah kah kah…. wow…. ramai betul jam di beli olih mak datin ini….apa bangsa jam mahal macam ni…beli jam ke atau beli kilang buat jam…. kah kah kah….kalau berita ini betul siapa agaknya yang akan dapat jam-jam ini ?..... cuba teka?....ziana zain? atau mail cincin besar… kah kah kah …tak mungkin…. gua rasa jam ini adalah untuk kegunaan sendiri…jam ini digunakan untuk mengikat tubuh badan mak datin ini agar daging-daging dibadan tidak akan terus bekembang….kah kah kah…. atau pun jam-jam ini boleh dijadikan alat angkat berat untuk bersenam….kah kah kah..

hiran cam mana boleh bawak masuk jam seramai ini ?.... tak kena tahan kastam ke?....kah kah kah…. apa hairan….sumua bolih kaotim…. nama altantuya pun boleh hilang di airport… kah kah kah



11 ulasan:

kunyit berkata...

jangan cakap beli jam bole lepas kastam, bawak C4 pon lepas sbb simpan dlm rambut..

Tanpa Nama berkata...

suka hati bapak dia lah dak beli 1000 jam ker 1 juta jam ker, duit dia bukan duit bapak kau! kah!kah!kah!kah!kah!ha!ha!ha!ha!...macam orag gila!
dino_yp@yahoo.com

zul berkata...

Aku dah cakap dah hari tu, dekat komen utk posting yg mane ntah. Rosmah ni dulu time dtg ke US, perrghh...dah la sombong, belanja mcm segala duit di dunia ni dia yg punya. Jenuh ahli2 kelab UMNO luar negara nak angkatkan beg2 shopping dia..tp bestla diorang dapat upah & dapat 'network'.

Farouk berkata...

Setakat khabar angin macam ni dah biasa sangat dengar dah.. Boring la bro..

@k@kPOKPEK berkata...

m x surprised at all...
heard that she needs 4 limos just to carry her shopping after a trip to Europe.

Tanpa Nama berkata...

Greenwich Mean Time

Kan ada 14 buah negeri di Malaysia. Tiap tiap jam tangan mengikut waktu negeri masing masing: Jam Sarawak, Jam Sabah, Jam Perlis ......dll.

Bila di Selangor, pakai jam tangan Selangor......

Zackry berkata...

Tanpa Nama nie mmg dah kena penyakit Babi Tonyok Totok um-NO. Suka sangat dia dapat seringgit duit raya dari Big Mama tu.

Tanpa Nama berkata...

Itu jam mau kasi sama sapu kat Kem Kewangan. Lepas ni semua tukang sapu kat Kem Kewangan akan pastikan waktu berkerja anjal. lebih anjal dari Bik mama.
Jam ini juga boleh berkata-kata. dan akan menjerit bila waktu solat telah hampir habis.
CEPAT!!!!!!!!!! PERGI SOLAT!!!!!!!

mosa berkata...

Ada kemungkinan jam mahal tu untuk diberikan kepada orang yang terpilih bagi menjaga kepentingan diri. Bukan kah semua orang tahu bahawa ahli umno hidup dalam rasuah...?

Tanpa Nama berkata...

haha... nasib baik la big mama beli 14 jam ja... kang big mama beli 14 jambatan lg susah... mana la nak simpan jambatan tu...haha...

Tanpa Nama berkata...

Apa ko bising Isham...
Ko nak ke jam ni satu ker?
Ko ikut je sekali lori Alam Flora masa dia angkut sampah 4 pagi esok. Hah... Selaklah sakan2 semua tong sampah rumah tu... Macam-macam lagi ada.
Bukan setakat jam jer....Tapi hati-hati.. nanti terpegang tulang jari dan kaki orang pulak..