Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 November 2008

BERITA-BERITA TERKINI DARI PARLIMEN

BERITA 1

PARLIMEN : Ketika Najib Razak Menteri Keduitan sedang cuba menyampaikan ucapan perubahan belanjawan 2009 di Parlimen pagi kelmarin, Azmin Ali dari Pakatan Rakyat telah bangun untuk mencelah ucapan Najib Razak yang lintang pukang.

Jamaluddin Jarjis yang berbulan-bulan senyap kini terpaksa bangun bersuara agar tingkah lakunya dan suaranya dapat dilihat oleh Najib Razak. Jamaluddin Jarjis melaung-laung sesuatu untuk menggangu ucapan Azmin Ali.

Azmin Ali telah bangun dan berkata,’ Yang berhormat dari Rompin, saya datang ke sini untuk membincangkan belanjawan negara dan bukan untuk meraba-raba..’ Dewan Parlimen terbarai ketawa.

Jamaluddin Jarjis terduduk diam dan tidak besuara hingga ke petang
. (Ajensi TT)

kah kah kah…. yb raba raba bontot…. kah kah kah… dalam parlimen telah ada notis AWAS RABA RABA BONTOT …. kah kah kah … ini untuk memberi ingatan kepada semua perempuan dan wanita agar menjauhi diri dari yb raba raba bontot…. kah kah kah…

kah kah kah…. notis terpasang di sebelah notis DI LARANG BERFIKIR …. yang terletak di kawasan barisan nasional…. kah kah kah….

BERITA 2

PARLIMEN : Apabila Najib Razak Menteri Keduitan membentangkan belanjawan baru 2009 di Parlimen petang kelmarin, semua para Yang Berhormat dari Pakatan Rakyat telah meninggalkan dewan.

Najib Razak tercengang-cengang dan cuba melawak dan berkata... ‘ nampaknya semua pembangkang telah keluar…’

Tiba-tiba Ibarahim Ali bersuara ‘ Saya masih ada lagi… saya dari Parti Bebas…’

Lalu Najib Razak dengan gembira meneruskan ucapannya. ( Ajensi TT)


kah kah kah….. ibrahim ali???… kah kah kah…. najib razak???….. kah kah kah…. cukup padanlah dan cukup cantik najib razak berucap… yang mendengar hanya ibrahim ali…. kah kah kah….berdebat dan berbincang dengan ibrahim ali…..kah kah kah…

macam tepak dengan sireh… macam cincin dengan permata…. cukup padan dan cukup berseri …. kah kah kah… macam berudu dengan katak … kah kah kah…. ….



8 ulasan:

mesoul berkata...

sungguh memalukan apabila bakal perdana menteri mengelak/tak mampu berbahas dengan pembankgan akan hal belanjawan. ini kah kualiti PM yang dimahukan oleh orang Malaysia?

Tok Moh berkata...

Kah..kah..tinggal Berahim Katak je..Apa punya tur la..

Memang Spesis sial mamat sekor ni..
Natang Bewok kau Berahim..Ali.

Cayalah.. Wak Monggol dah tunjuk kehebatan nya menangani masalah ekonomi global..memang hebat tahap cipan otak wak monggol di..
Beliau patut diberi Hadiah Nobel kerana mempunyai satu formula untuk menyelesaikan masalah ekonomi yang kian melanda..

Hebat sungguh Wak Monggol..
Pasti Gerombolan United Malay Nation Organisation cukup berbangga, mak cik felda Taib Andak juga cukup bangga, Orang-orang kampung Sungai Koyan, Orang Pekan , orang rompin mendabik dada
kerana Wak Monggol Hebat...

Hidup Glokal! Hidup Monggol!
Hidup Melayu! Hidup Bik Mama..

Bik Mama tersenyum simpul melihat Wak Monggol begitu hebat berbahas memberi hujah..lalu Bik Mama Menggongcang Buah Dadanya yang Besar itu sebagai sokongan kepada Wak Monngol...terbeliak mata menteri raba-raba melihatnya kerana begitu kagum..

Zackry berkata...

Sekarang la masa yang tepat JJ nak menyalak cover boss, nanti sahih jadi menteri kabinet balik baru la banyak masyukkk. Dah boss boleh entot-entot takkan anak buah raba bontot tak bleh?? bagi la can sket bro baru la Hadhari namanya.

Najib kata belanjawan PR menguncup tapi dia punya mengembang sekembang bik mama. Hahahahahaha

Bagi lagi puluh-puluh juta kat polis dan askar supaya boleh diperkudakan, Habis tu kakitangan Kerajaan yang lain tu tunggul ke??

d'Frog Prince berkata...

terima kasih kerana memberikan komen2 yang bernas dan tak nampak oleh mata. sekurang2nya, jj tau gak rasa malu, hehehe, tak mcm ada yang tak tau malu, kakaka

anti-illuminati berkata...

Semua rakyat malaysia patut malu. Eloklah kalu cover kepala atau muka dgn topeng muka mcm Sirul & Azhar.

3viLXeIjI berkata...

sUnGguH NgOi Wak mOngoL nI..aKu HaRaMkAn duiT cUkAi Aku Tu KlUkO wAt pRojEk buKaN2..tU jElAh aKU mAmpU buAt PuN..HaHa

feudalistik berkata...

brader isham,

cincin permata ni semua jgn cakap gua nak tergelak teringat kat Ahmad Ismail (cincin besar) hahahaha

Ravikumar berkata...

Sebagai rakyat aku malu dan rasa tertipu dengan tindakan Menteri Kewangan!