Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 15 November 2008

DUA BERITA BODOH

BANGLO : ARAHAN KERAJAAN SELANGOR BERMOTIF POLITIK - TOYOL


SHAH ALAM 14 Nov. - Tindakan kerajaan Selangor mengarahkan ahli keluarga bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelabuhan Klang, Allahyarham Datuk Zakaria Md. Deros mengosongkan kawasan halaman banglo yang didiami mereka hanya bermotifkan politik.

Bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo mendakwa, arahan yang berkuat kuasa serta-merta pada Rabu lalu itu walaupun dilihat sah dari segi undang-undang, namun ia tidak ikhlas selain mahu memburuk-buruk individu tertentu termasuklah kerajaan Barisan Nasional (BN) yang mentadbir Selangor sebelum ini.


KERJASAMA DENGAN PAS TIDAK BEDRMOTIF POLITIK - SHARIZAT

PUTRAJAYA 14 Nov. –Kerjasama antara Sekretariat Pembelaan dan Perkasaan Wanita Islam (Senada) dengan Dewan Muslimat Pas yang dimeterai hari ini tidak bermotif politik, sebaliknya menumpukan kepada usaha untuk memperkasa golongan wanita Islam negara ini.

Pengerusinya, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata, kerjasama itu yang merentasi sempadan kaum, ideologi politik dan bangsa adalah platform dalam menentukan kecemerlangan wanita Islam ke tahap yang lebih optimum.


kah kah kah….. bermotif politik ?..... kah kah kah….. tak bermotif politik?.....kah kah kah…..

kah kah kah…. memang bermotif politik…. kah kah kah….

memang nak burukkan kerajaan dulu…. kah kah kah….semua politik…. memang nak tunjuk pada pengundi dan bakal pengundi kerjaan mukee botox dulu rasuah….. kah kah kah kah….

sapa cakap ini bukan politik….. kerajaan itu adalah politik….. kah kah kah… kerajaan bukan kelinik cabut gigi…. kah kah kah…. kerajaan bukan kedai jual penyampu…. ngoooook….

munkeee gedebab ni pun satu…. kah kah kah…. tak bemotif politik? ….kah kah kah memang politik…kah kah kah…. jumpa pemimpin pas…. kah kah kah….pas parti politik…kah kah kah…. bukan nak main konda kondi…. kah kah kah… bukan borak borak nak tanya sais bra …. kah kah kah…bukan nak tarik tarik rambut….kah kah kah

munkeee gedebab nak tumpang jadi islam…. kah kah kah…. nak dapat undi lembah pantai…. kah kah kah….munkee gedebab ni nak tunjuk dia warak…. kah kah kah… ada kebun lembu…. kah kah kah…. nak tunjuk keluarga mitahali????? …. kah kah kah… sorry…where has your jantan ran away?...... kah kah kah kah….




9 ulasan:

bik mama gedebab berkata...

tgk muka shahrizat ni takut gile aku..cam antuuu jek..mekap dahla tebal..kalo memalam kompom seram jek tgk die..
ek elle nk bncg psl wanita islam lak..baik pas bncg ngan pkr jek..nurul izzah kan ade..apaaraa pas..tk gheti main politik..

pakar strategi Pas berkata...

mehla nak habaq sket..
umno skrg pergunakan pas jek..
ngan isu melayu..tu yg pecahkn pakatan tu..
pas plak tersepit antara islam yg derang bawak ngan ketuanan melayu ni..
pstu kalo msyuarat2 pimpinan pakatan rakyat plak..maklumat tu tk smpat kat org bwh..
pahal yb2 derang tak wat kije ke..cramah pam pom pam pom..

nk nengok terer tak terer derang tu..dlm parlimen pn tkde point pon..takat ucapan bahas, lehla suh bdk2 fresh graduate wat kan..
kalo nk mncelah tu mmg tk reti..takat mahfuz,,cittt umno sng jek nk patahkan..takde point la mapuzz..pstu bangga jek nk tgkp gmbr sblh anwar..
dpn anwar snyap..dlm msjid cramah kemain bahan anwar..tkleh la cmni bro.

gi la study kat dap ngan pkr..slalu dedahkan skandal2 umno..

pstu latih bdk2 muda..ni bdk muda derang jgnla suh wat kertas keje jek..
kah kah kah..jgn ar marah dehhh..kire anggap jela aku ni cam pakar strategi pas..hak hak hak riak lak..

cucupakkasim berkata...

Hang memang champion laa bro..,aku ingat aku sorang saja tau laki dia dah lari,tapi aku tau laki dia lari pi mana..... apa-apa pun gedebab ini adalah salah seorang pemimpin-pemimpin united malays national malay organisation yang merupakan PENCURI BESAR,yang telah mencuri hasil negara dan hak-hak rakyat sejak 51 tahun dulu...

jabsp berkata...

nak tanya anak toyooo,baki masih banyak lagi ka?.loby ketua pemuda mungkin rm 2000 satu undi,tapi untuk aku sokong stateman mu,25sen pun cukup.25sen tu pulak nak beli tisu tandas.mesyuarat exco waktu hampa ada kuasa dulu yang batalkan permuhunan arwah z bukan motif politik,kerana ia motif peribadi kan?

Fa-T berkata...

isk pak isham ni pandai2 je,... mane de motif politik... tak de pun... betul tanye la diorang.. betul tak de... ahaha tergelak aku.. ahaha

3viLXeIjI berkata...

dIe aDe TujUaN lAiN bRo IshAm.dIe nAk AjAk bUaT MaJliS aGaMa Tu..'CarA2 pKi tUdUng dGn BtUl'..KaHkAh!!pk Yg bAik Je DaHlAh..KahkAh..aPeR lA motIf PoliTik..

master berkata...

Huih. Orang PKR ni, baru dapat banyak kerusi dah besar kepala ..

Belum memerintah lagi..

Tanpa Nama berkata...

Woi master, biar besar kepala jangan besar perut dan kepala bawah perut

Farouk berkata...

Bila dah dua parti politik bekerjasama, ia menunjukkan satu usahasama yang positif. Tak kiralah motif politik ke tak. Asalkan ianya untuk kebaikan bersama...