Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 November 2008

JANGAN ‘ TELANJANGKAN’ WANITA UMNO – HALIMAH - melayau

JOHOR BAHRU 24 Nov. - Semua pihak diminta tidak 'menelanjangkan' Pergerakan Wanita UMNO dengan menyebarkan keburukan dan fitnah terhadap Tan Sri Rafidah Aziz dan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil bagi menghangatkan lagi pertandingan jawatan Ketua Wanita UMNO pada pemilihan parti itu Mac depan.

Ketua Wanita UMNO Johor, Datuk Halimah Mohamed Sadique berkata, persaingan sengit itu nanti dikhuatiri mewujudkan golongan yang berkempen secara agresif termasuk mengutuk, mengaibkan dan menggunakan media massa bagi memastikan pemimpin yang disokong menang.

"Hentikanlah perangai buruk seperti itu sebaliknya pertandingan mestilah berasaskan keyakinan dan keikhlasan untuk memperjuangkan nasib Melayu," katanya yang juga Exco Wanita UMNO itu ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari in
i
.

kah kah kah… kah kah kah… kah kah kah…. fuyoooh…. kah kah kah…

kah kah kah…. GEDEBAB lawan GEDEMPAK…. kah kah kah….

kah kah kah…. sharizat telanjang?.... kah kah kah…. rafidah telanjang?…. kah kah kah…

kah kah kah… ADA IDEA MOLEK…. gunakan tubuh badan mereka untuk membina negara …. kah kah kah.. gunakan tubuh badan GEDEBAB DAN GEDEMPAK untuk kebaikan kita semua…. r…. kah kah kah…

kah kah kah…. MACAM MANA ?? ….. ….kumpulkan semua pendatang haram dalam stadium bukit jalil…kemudian paksa mereka menonton munkee dua orang ini telanjang….. kah kah kah kah…. jamin mereka TIDAK AKAN HENDAK DATANG LAGI KE MALAYSIA SEUMUR HIDUP….. kah kah kah…

kah kah kah… kalau datang juga mereka akan DIHIMPAP oleh GEDEBAB DAN GEDEMPAK….kah kah kah…



20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah-kah-kah...Pecah perut aku pagi-pagi ni Sham...

GEDEBAB lawan GEDEMPAK…. kah kah kah….

Tobat...mamat Bangla dengan minah indon kompom tak nak dtg ke negara kita semula kah-kah-kah

Apa punya turr.....kah-kah-kah

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..kah...
LAwak..lawak...
Kalau Mungkee-mungkee tua ni telanjang mau aku muntah kalau tengok...kah..copek dah lendut, bulu serabai..kah..kah...

Korang agak-agak la camna na rupa pantat sharizat bila bulu serabut ataupun bercukur licin...kah..kah..

kepala butuh pun tak mau naik...kah..kalau bagi entot-entot free Bangla pun tak mau..kah..kah..

Kalau puteri UMNO yang telanjang best la ..juga..entot pun sedap...
jilat lagi best...kah..kah...
"Kote" Madey yang dah kendur tu pun tegang balik.... Wak Monggol lagi la..tak senang duduk...kah..kah...

Korang bayangkan la bila 'Bik Mama yang telanjang...kah...kah...kah...
kah..tapi dia gebu beb...boleh ..lagi tu..kemut baik punya...kah..kah..kah...

ape kono ko jang berkata...

kah kah kah..nk entot ke? eee yew bak kata puteri wanita...

Tanpa Nama berkata...

Harap jangan telanjang betul-betul kerana tak siapa nak menontonnya kerana sudah tentu yang GEDEBAB dan yang GEDEMPAK itu adalah hodoh untuk ditontoni walaupun tayangan secara percuma. Sama juga jika ditelanjangkan calon Timbalan atau Pemuda, semua mereka itu hodoh-hodoh belaka

Tanpa Nama berkata...

yokong Kak Rafidah, pejuang Islam dan Melayu sejati

##### berkata...

pertarungan kategori heavyweight (ketua wanita) antara Rafidah dan Shahrizat bakal berlangsung nanti.promosi (berkempen) sudah pasti akan rancak sehinggalah pada hari pertandingan (pemilihan calon) nanti.

siapa yang akan pulang dengan kesan lebam (kekalahan) yang teruk dan siapakah yang akan menang trofi (kerusi ketua wanita) rebutan mereka?

dollah yankee berkata...

telanjangkan depa dua orang buat apa?? kita lebih suka nak telanjangkan puteri bah..!! mesti sempoi punya..kalau puteri laa..!!

Alias Mohd Yusof berkata...

mungkin Mat Ezam Mat Nor boleh tolong menangkan Datuk Shahrizat dengan menyerahkan kotak rahsia Rafidah Aziz yang dia simpan dulu kepada Datuk Shahrizat. Itu pun kalau dia belum bakar lagi kotak tu.

Tanpa Nama berkata...

Si mungkee Halimah buah hati mb johor ni bukan tau apa. Bengap camne la UMNO Johor pilih cikgu bodoh ni jadi pemimpin.
Suruh dia jaga laki nya maalaf tu lagi baik. Halimah tak ade otak, ajak je la kak fidah tu main golf.
Kalah perang brader wanita johor orang ngoook jadi ketua, bekas cikgu ngook camne jadi ketua. tuurr punya halimah kaki bodek dari dulu...kalah perang brader.......suruh halimah ni bogel mungkin orang nak tengok....kalah perang brader kakakakakahkakakh kita tibai halimah seround...woi lebar nya chit.....laki awak bersunat ke maalaf tu.

Tanpa Nama berkata...

takde sapa ke nak telanjangkan Puritan? kakakakakaka...silap2 dia ada kote lagi panjang dari wak mongol punya...kah kah kah...

nan

Izwan berkata...

dah sanggap lama tak dapat batang..

tuh jadinya!!

rocky berkata...

apa yang halimah asyik pikirkan bukan masaalah rakyat. dia hanya ingat telanjang ..dapat butoh, telanjang.. dapat butoh. telanjang..dapat jilatan. apa punya sex maniac dia ni.

fly berkata...

isham,tak kelakar pun!!!

rocky berkata...

kalau rafidah dan shahrizat telanjang ..tak dapat aku bayangkan. yang pasti aku hilang selera makan selama 2 minggu. shahrizat kalau telanjang, pantat tembam, bulunya ala afro macam rambut david arumugam ler. rafidah kalau telanjang - aduh mak! bulunya mesti pangjang sampai ke lutut pasai lu nak trim pasai ingat (bulu )AP je. bulu AkuPanjang ! wakakah!!!!

kucingsiam berkata...

~meow

siapa nak lihat batang wanita UMNO yang tertelanjang ... nanti mati pucuk; paling burukpun muntah sampai selera hilang 1 minggu.

Tok Imam S'pore berkata...

Lenggang mak limah kalao telanjang, ada lah MB yg nak mengentot nnt.. nasib baik dah tak jadik exco..

adik guni berkata...

jangan telanjangkan wanita umno kesian bro, tapi kalau kita bogilkan halimah apa kata gani osmang misti tak setuju punya yg lain cam mana

jawa peranakan berkata...

WANITA UMNO TELANJANG?!

hmmm...boleh tahan..

kalau tengok lama2, horny jugak...

PS-tapi aku lagi prefer PUTERI UMNO TELANJANG!!!

MahadeyBersiong berkata...

wahh! ini berita jarjis pasti suka! kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah! Tapi part yang paling tak boleh tahan nak terkentut : " pertandingan mestilah berasaskan keyakinan dan keikhlasan untuk memperjuangkan nasib Melayu " WARGHHHHKAHKAHKAHKAHKAH!

cubez berkata...

wakakakaka...halimah tetiba cakap telanjang2 ni kenapa..kakakaka...
gampang campur bodoh skali minah ini..kah kah kah..kami tak mau wanita umno telanjang...watpaaa...copek layut da woiiiii..kah kah kah kah...gampangggg