Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 28 November 2008

UMNO AMBIL TINDAKAN LAPORAN PALSU POLITIK WANG - melayau


PUTRAJAYA 28 Nov. UMNO akan mengambil tindakan terhadap pihak yang terbabit membuat laporan palsu berhubung penggunaan politik wang pada pemilihan parti peringkat cawangan dan bahagian baru-baru ini.

Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, Jawatankuasa Lembaga Disiplin akan mengadakan mesyuarat dalam jangka masa terdekat untuk memutuskan bentuk tindakan yang akan diambil terhadap pihak terlibat.

Katanya, siasatan yang dijalankan mendapati tiga suku daripada 900 hingga seribu laporan yang diterima adalah palsu, sekali gus berniat jahat untuk menjatuhkan individu yang dilaporkan.


kah kah kah…. ADA 1000 LAPORAN….kah kah kah …banyak woit…kah kah kah

kah kah kah… ADA LAPORAN PALSU?… kah kah kah… buat laporan palsu?… kah kah kah… ini betul nak bagi susah geng ni… ni mesti fuluss tak banyak masuk… kah kah kah…. atau ada yang tak dapat bahagian…. kah kah kah…harta ghanimah tak bagi betul betul…. kah kah kah

kah kah kah… YANG 600 LAGI TU CAM MANA ?.... kah kah kah…. 600 LAPORAN YANH SAHEH…. tak kan tak ada TIGA yang melekat…. kalau pasang perangkap pun ada dua tiga ekor babi yang terjerat…. kah kah kah….

kah kah kah....INI CONTOH TERBAIK MKETUANAN MELAYU...kkah kah kah



6 ulasan:

jabsp berkata...

original(ori) mahal,palsu(cetakrompak)murah sikit.
mesti ambil tindakan yang palsu.yang ori mesti biak pi...masukkkkkkkkkk.
su umno: adnan mansor korek korek ???

MahadeyBersiong berkata...

"Akan mengambil tindakan" sampaaaaaaaaaai lebam.

akupentoi berkata...

ambik la tindakan kat madey...tuduhan tanpa bukti..lagi satu (Denan Mansor) mamat bekas menteri makan angin ni kata wang yang dibelanjakan untuk politik dibolehkan cuma politik untuk wang saja yang tak boleh...hukumnya haram kot...haram jadah...oiiii buduh...apa bezanya?

Johan berkata...

kah kah kah..

berita akan datang xlame lagi jeng jeng jeng : "tidak ade rasuah langsung!"

kah kah kah...

baek tido jela...zzzzzzzzzzzzz

Tanpa Nama berkata...

UMNO BUAT DRAMA PULAK. DAH MEMANG KOTOR , TAK PAYAH NAK SIASAT . BUBAR SAJA PARTI AL_LANUNI.

Farouk berkata...

Kemungkinan banyak laporan palsu memang tidak mustahil kerana fitnah terhadap UMNO dah menjadi satu trend sekarang. Semua orang hentam UMNO. Semua termakan dengan dakyah palsu Anwar tu... Padahal bukan semua ahli dan pemimpin UMNO 'rosak'. "kerana sirap setitik, habis air kosong se'jug'"...