Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Disember 2008

1,000 PENYOKONG PKR PADANG SERAI SERTAI MIC melayau



KULIM 9 Dis. - Setelah sekian lama berasa tertipu dengan janji manis Parti Keadilan Rakyat (PKR), sekumpulan 1,000 penyokong parti pembangkang itu di kawasan Parlimen Padang Serai bertindak menyertai MIC semalam.

Mereka menyerahkan borang keahlian MIC kepada Setiausaha MIC Kedah, S. Ananthan pada satu majlis di Padang Serai dekat sini malam tadi.

kah kah kah …. ini pelik dari mana orang india ni datang?.... kah kah kah… tiba-tiba masuk mic…. kah kah kah…..

PKR parti baru…. bila pulak dia ada 1000 ahli…. kah kah kah….mic parti lama… ini mesti kelentong ni…. kalau pkr ada 1000 ahli itu sudah hebat…. kah kah kah…

kah kah kah…. kalau mengikut berita melayau pkr hari ini sudah tak ada penyokong… ahli semua udah lari... kah kah kah…

kah kah kah...ni nak dekat pilihanraya kecil di KT perhatikan mesti ramai yang akan tinggalkan PAS dan PKR….kah kah kah…

woit …. tak payahlaaa buat berita tipu melayu ni… hentikanlaaa berita membodohkan melayu… melayu dah ramai bodoh… cukuplaaaaa… buatlaa berita yang membuka fikiran melayu….



13 ulasan:

faridshah berkata...

1,000 penyokong keluar parti..!!

kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Apa boleh buat bila yang membaca akhbar ini di kampung-kampung lagi percaya dengan berita Melayau ini dari kitab Hadis dan Quran?????
Kalau tidak takkan punya benda bukan ajaran Islam yang diamalkan sekarang setiap hari tidak pernah keluar fatwa pulak. TAPI ni pasal orang nak exercise nak kurang kan kolestrol dengan cara Yoga HARAMMMMMMM.
Aku heran mat-mat yang dok cerita pasal Yoga haram ni pun ramai x nampak kat mesjid pun bila dah azan. Ramai datang mesjid dan surau bila ada jemputan dan dapat bayaran.....
Berapa ramai sebenarnya yang amalkan Yoga ??
Berapa ramai pulak yang dok merenjis atas pelamin??? Mana satu amalan Hindu yang dipraktikkan oleh orang Islam Melayu ni???

Tanpa Nama berkata...

yang bodoh dibudayakan

jabsp berkata...

ketua cawangan pkr dah kerja 23 TAHUN untuk gopal dalam pkr.sebab tu dia bawa semua pengikut dia lari.....eh eh eh ,kalau i juta mungkin baru nenek tua dikampung percaya.ini satu 1000 saja.
bermula lah india tipu india untuk tipu melayu

Fendy2177 berkata...

Nampak sangat seleweng. Dia tulis PENYOKONG KEADILAN MASUK MIC. Kalau tulis AHLI PKR, memang kena sembur punyalah. Macammana mereka bezakan PENYOKONG KEADILAN dengan PENYOKONG MIC. Hahahahaaa, cerita je lebih tu. Yang sekor tu, nampak sangat GILAKAN HABUAN. Adatlah berjuang dalam Pakatan Rakyat ni, penjara adalah rumah kedua. Baru kena dua hari dah bising ungkit-ungkit, ni bukan pejuang sejati namanya. Biarla HAPRAK macam tu dok dalam BN.

TiuB GereK berkata...

'penyokong' jauh berbeza dgn 'ahli'.

Penyokong hanya lah menyokong, x reg jadi ahli pun.

Tp yang peliknya cemana lah diaorg bleh tau mana 1 penyokong pkr ni, ada cop kat dahi ker???

musykil! musykil!

melayau tol...

Johan berkata...

'penyokong' dgn 'ahli' sama ke???

Khun Pana aka johanssm berkata...

Eh , baru tadi si Pak Helah bertitah " PeePeePee boleh keluar dari Baruah Nazional kalau tak suka ".
Sikarang , mana masuk akal ada orang PR masuk Kelab Sami value.
Macam nak tipu Hindraf, macam nak tipu Bala.

Ulasan dari "Tanpa Nama" memang tepat. Ada orang yang lebeh percaya Utusan Melayau dan Berita hairan daripada Quran.
Orang Malaysia makin marah dengan baruah nazional.mari kita runtuhkan bn. Biar bn runtuh macam highland tower

Edyes berkata...

pakcik aku yang kat felda tu pasti percaya...

kalau kena kat husin lempoyang, dia bagi sorang seribu darham... wow!

Tanpa Nama berkata...

Penyokong belum tentu ahli. Logik apa, penyokong 1000 orang. Bukannya ahli 1000 orang...

najib berkata...

saya penyokong PAS, PKR dan DAP..
tapi tak jadi ahli pun...
kah..kah..kah..

UMNO BODOH..UMNO BODOH..UMNO BODOH..

jangan tipu orang melayu..

MahadeyBersiong berkata...

Utusan ni takde plak cerita yang 2000 penyokong MIC masuk PKR..buahahaha.

witeblog berkata...

Ramainya 1000 orang.Kalau 10 orang boleh jugak hendak percaya.Macam-macam dunia sekarang penuh dengan tipu muslihat.