Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 8 Disember 2008

BAHAYA!!! NAJIB BIMBANG SEMANGATA KORBAN KIAN TERHAKIS - melayau

PEKAN 7 Dis. –Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melahirkan kebimbangannya terhadap semangat untuk berkorban yang semakin terhakis di kalangan umat Islam pada masa ini.

Beliau berkata, sebahagian umat Islam kini semakin mementingkan kebendaan apabila segala yang dilakukan perlu dibayar dalam bentuk wang ringgit.

kah kah kah… mat mongol ni cakap hal korban…. kah kah kah…. bahaya woooi!! … bahaya….. jaga jaga …. jaga jaga…. dulu minah cun dari mongolia….. ni…. nak minta korban lagi…. kah kah kah…. bahawa woit…. bahaya…. kah kah kah




10 ulasan:

p.kuatkuat berkata...

silap silap nak korbankan bigg mama ,,,diganti kan zaina zain,,,

ka,ka,ka

Tanpa Nama berkata...

Jadi Najis kena tanya kenapa semangat korban yang tulus ikhlas itu sudah banyak terhakis daripada umat Islam sedangkan banyak masjid dibina, banyak kursus agama diberi pada orang Islam, berjuta dah sempurnakan 'haji' di Mekah, berjuta dah lakukan solat berjamaah, berjuta dah membuat korban haiwan seperti lembu/kambing dan mungkin kerbau. apakah semua itu tidak memperkasakan semangat korban? Siapa yang salah? Manusia atau agama? Kini orang Islam berdepan dengan gejala 'semua khidmat yang diberi' harus disusuli dengan wang. Tiada wang tak boleh bergerak. Ada wang boleh bergerak tapi tak ikhlas. Mungkin ajaran agama selama ini tidak jitu menanamkan semangat korban yang dikehendakki seperti yang dibawa oleh Rasul Ibrahim dulu.

Tanpa Nama berkata...

mat mongol ni sendiri tak kebendaan ke? geli betul dgr statement mat mongol ni...seolah-olah bob marley cakap jauhi dadah, seolah-oleah jeslina hashim ckp pasal menutup aurat, seolah-olah paris hilton cakap jauhi minuman keras, seolah-olah YB raba bontot cakap jangan menyentuh wanita bukan muhrim, seolah-olah Madey cakap jangan rasuah

akukata berkata...

Cakap ahli politik UMMNO boleh dengar tapi perangai tak boleh ikut. Cakap ahli politik ummno mesti menipu...kalau tak tipu bukan cakap politik. Menipu cara hidup politik UMMNO

UMMNO PENIPU dulu, kini dan sampai mampus menipu

najib berkata...

kah..kah..kah....
mamat bodoh ni...
dia marah kat ziana zain ke?
sebab tak nak nyanyi lagu korban kasih kat dia kot..
ajak la ziana zain nyanyi kat karaoke..

Tanpa Nama berkata...

Strategi terbaru Mat Monggol "semangat korban".
Setuju ke Mat Monggol kita korbankan Bik Mama...hahahaha mati lah Mat Monggol kalau Bik Mama dapat tahu.
Mat Monggol akan kalah perang sekali lagi, macam mana nak menang sebab dulu jadi menteri kuat tahan beli jet pejuang tanpa enjin, kena kelentong Panglima Udara Kang kong.
Mungkin arahan Bik Mama, hanya Malaysia saja yang buat kerja macam ni beli badan jet tanpa enjin ...hahahaha itulah nama nya semangat korban. woi brader kalah perang la kita....melayu tuuuur.

Tanpa Nama berkata...

Suruh dia cakap ngan bini dia yg boros lg boroi tu dulu lah...

bukhari hood berkata...

Fatwa-fatwa yang akan datang...

Makin hari umat Islam makin ditindas dan dikongkong. Bukan oleh orang Cina, atau orang India atau orang Yahudi atau orang Kristian. Tetapi dianiya dan dikongkong oleh orang Islam/Melayu sendiri. Please read on.

Selepas fatwa pengharaman yoga, fatwa-fatwa yang akan datang adalah seperti berikut :


Disember 2008
Orang Islam dilarang mandi di kolam renang awam. Di kolam renang awam, akan terdapat orang-orang yang bukan Islam yang memakai pakaian renang yang singkat dan mendedahkan aurat (terutamanya amoi-amoi china yang cun dan seksi). Ini boleh menjejaskan akidah orang Islam. Cara yang paling baik ialah kita haramkan orang Islam dari kolam renang awam.

Januari 2009
Orang Islam dilarang pergi ke Pulau Pina ng.. Ketua Menteri Pulau Pinang adalah seorang yang bukan Islam and majoriti penduduk Pulau Pinang adalah orang yang bukan Islam. Apabila seorang Islam berada di Pulau Pinang , beliau mungkin terhidu bau char keoy tiaw yang dimasak oleh orang bukan Islam dan ini boleh merosakkan akidah kita. Cara yang paling baik ialah kita haramkan orang Islam dari pergi ke Pulau Pinang. Orang Islam yang kini tinggal di Pulau Pinang akan diberi elaun pindah sebanyak RM 3000 untuk membantu mereka berpindah ke negeri-negeri yang lain. Perpindahan ke negeri Kelantan dan Terengganu amat amat digalakkan.

Februari 2009
Orang Islam dilarang meminum root beer. Walaupun root beer tidak mengandungi alkohol, namun perkataan "beer" ini boleh menimbulkan keghairan dan kelakuan tidak senonoh di kalangan orang Islam. Dengan pengharaman root beer, orang Islam bolehlah meminum minuman ringan yang lain tanpa was-was. Ginger beer juga diharamkan.

March 2009
Orang Islam dilarang memakan di kedai Mamak. Walaupun mamak kebanyakkannya Islam, tetapi asal usul mereka adalah India dan ada kemungkinan terdapat unsur-unsur India di dalam perniagaan mereka seperti bercakap Tamil dan memakai seluar dalam buatan India . Untuk mengelakkan sebarang syak wasangka, mulai 1 Mac 2009, orang Islam dilarang dari memakan di kedai mamak (kecuali Tun Mahatir kerana dia sendiri mamak kelas I)

April 2009
Orang Islam dilarang bermain ping pong atau table tennis. Ping pong berasal dari negeri China dan oleh yang demikian, mungkin terdapat unsur-unsur agama Buddha atau Confuciusism di dalam permainan ping pong. Ornag Islam yang terlalu banyak bermain ping pong akan terjejas akidah mereka. Sebagai permainan alternatif, orang Islam digalakkan bermain sepak raga (tetapi bola raga mesti buatan Malaysia , bukan dari Thailand ).

Mei 2009
Orang Islam yang berkerja dengan kerajaan dilarang mengambil gaji masing-masing. Ini kerana sebahagian besar pendapatan kerajaan adalah cukai pendapatan yang dibayar oleh syarikat-syarikat orang bukan Islam. Orang Islam digalakkan meminta sedekah dari orang Islam yang lain. Untuk memudahkan permintaan sedekah, bakal peminta sedekah digalakkan mencangkung di hadapan bangunan UMNO.


Jun 2009
Orang Islam dilarang keluar negara. Terdapat terlalu banyak godaan yang boleh meruntuhkan akhlak dan akidah orang Islam. Perkara ini telahpun dikaji dengan teliti hasil lawatan sambil belajar ke Bangkok oleh Majlis Fatwa Kebangsaan baru-baru ini. Oleh yang demikian, orang orang Islam diminta menyerahkan balik paspot masing-masing ke jabatan immigresen secepat mungkin. Perjalanan keluar negara hanya dibenarkan untuk menteri-menteri dan orang kuat UMNO sahaja, itupun hanya jika diiringi oleh ahli Majlis Fatwa Kebangsaan.


Julai 2009
Orang Islam dilarang berfikir di waktu siang. Kebanyakkan masalah jenayah dan maksiat wujud kerana orang-orang yang tak ada kerja berfikir yang bukan-bukan. Untuk membenteras maslah jeneyah dan maksiat, orang-orang Islam mulai 1 Julai 2009, dilarang dari menggunakan otak mereka diwaktu siang. Pemikiran mereka akan dipantau oleh Majlis Fatwa Kebangsaan dengan menggunakan sekumpulan specially trained monkeys. Orang Islam boleh menggunakan otak mereka di waktu malam tetapi pemikiran dihadkan kepada perkara-perkara berkaitan dengan makan dan minum sahaja.




Please do not laugh. Many of the above will become a reality if we do not do anything. The rational-thinking muslims in this country are simply not doing anything. We let a very small minority of narrow-minded idiots to control our lives. We, especially the Malay muslims, are fast becoming a laughing stock worldwide. We are obsessed with the little little things.

When there are so many important things remain to be done, why must the Fatwa folks spend their time on little things.. tomboys, yoga, etc, etc. Why don't we ever hear anything from the Fatwa folks for social justice, eradicating corruption and poverty, protecting single mothers, helping the poors, educating the ummah, protecting the environment or ensuring fairness in society.

If you are a rationale, forward thinking muslim, please speak up. If you choose to remain silent, it only means that you agree with whatever is happening. And do not blame the non-muslims for all our troubles. We are asking for it.



Bukhari Hood
Shah Alam

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol main golf...

http://www.asiaone.com/Travel/News/Story/A1Story20081208-106289.html


Anak Singapura

super lad berkata...

najib canon anak jantan dia yang al buaya tu. sudah terhakis selepas korek korek korek