Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 Disember 2008

DATUK SAH RUKH KHAN IKAT SAMPING HARGA RM3 RIBU STAIL P.RAMLEE - mStar


KUALA LUMPUR: Samping songket berharga RM3,000 bermotif bunga kesidang, berwarna hitam dan diikat stail Allahyarham P.Ramlee akan dipakai buat pertama kalinya oleh Datuk Shah Rukh Khan ketika menerima anugerah Darjah Mulia Seri Melaka (DMSM) Sabtu ini di Dewan Seri Negeri, Ayer Keroh, Melaka pada pukul 10 pagi.

Samping songket rasmi negeri Melaka bermotif bunga kesidang itu belum pernah dipakai oleh mana-mana penerima gelaran Datuk lagi.

Ini disahkan oleh Pengerusi Jawatan Kuasa Sumber Manusia, Kesihatan dan Hal Ehwal Pengguna Melaka, Datuk Kapt (B) Ab. Karim Sulaiman di sebuah sidang akhbar tengahari.

kah kah kah…. samping melayu STAIL P. RAMLEE???…. kah kah kah……

kah kah kah…. melayu ni dah desprate ke?.... kah kah kah… mana ada stail p. ramlee… kah kah kah…. tolonglaaa…. jangan buat bodoh….. ikat samping ikat samping laaaa…. mana ada stail stail…..kah kah kah

woit… jangan laaa buatkan melayu bodoh dengan berita macam ini….. kau orang nak bodoh…. bodoh laaa sama sendiri…. jangan nak bodoh bodohkan orang melayu...kah kah kah...

kah kah kah...ikat samping ni dan berkurun kurun…. tak pernah dengar stail p. ramleee…...kah kah kah

kah kah kah.... stail bik mama pun tak pernah dengar... kah kah kah



10 ulasan:

jabsp berkata...

pasai apa depa tak minta dia ikat stail kublai khan atau jengis khan.paling koman pun stail ali khan.......pirahhhhhhhhhhh,stail konon

faridshah berkata...

kah..kah..kah..

stail bik mama..bagus tuh!

tudung ala bik mama tak ade ker..??

oppss...bik mama mane pakai tudung!!

kah..kah..kah..

mana pahlawan KARYAWAN ???!!!!

tayar pancit berkata...

apa pasai yang puak tolol ni dok rai sangat pelakon tu aku pun taktau...ada sesapa orang melaka? cuba cerita sikit, awat yang sampai jadi lagu ni? atau pun memang hangpa suka si khan ni turun melaka?...kalau aku orang melaka, dah mula nak rasa marah dah...puak bengong ni ingat si khan ni nak hargai sangat ka datuk yang dibagi tu? ini semua kerja bahlol...aku dengaq chedet sokong nak bagi datuk kat si khan ni...mestila dia sokong sebab perbuatan ni akan menyerlahkan lagi kebodohan pemimpin politik melayu...dia kan bukan melayu...

pisang mas berkata...

mungkin ada stail bik mama yang merupakan stail berkemban!

mountdweller berkata...

sayangnya sdr. tidak sertakan dengan gambar.

MahadeyBersiong berkata...

ini berita memang betul betul bodoh. 100% bodoh. tahap bodoh yang paling tinggi. Ini bukan main main punya bodoh ini betul betul. Lembap kepala anak anak kalau di bagi baca berita macam ni.

vidadarisakura berkata...

stail aziz satar ada x?hee

asrumi berkata...

...ni semua pasal mamak yg bg anugerah tu nak ambil hati bakal PM laa tuu.....kan Bib Mama suka kat mat Mumbai tu....

Farouk berkata...

Mahalnya samping tu sampai RM3K? Apa istimewanya SRK sehingga diberi pakai samping yang belum pernah dipakai oleh mana-mana Datuk sebelum ini?... Membazir...

torexxx berkata...

Support our very own (underrated) Malaysian hero - KARAMJIT SINGH @ The Flying Sikh