Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 11 Januari 2009

MAT JILBAB


BERHIJRAH KE NEGARA LAIN JIKA TIDAK PUAS HATI
- melayau

KOTA TINGGI 10 Jan. - Individu yang tidak berpuas hati dengan undang-undang Malaysia boleh berhijrah menjadi warga negara lain, tegas Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar.

Beliau menegaskan, jika individu terbabit merasakan undang-undang yang diguna pakai di negara ini tidak sesuai, mereka bebas membuat pilihan untuk menjadi warga negara lain yang disukainya.


woit… bangang…tok munkee ini dulu tak puas hati ke dari negera yamen …. Negara asal munkee ni… buat apa datang sini?... kah kah kah…

woit…. mana punya bangang punya munkee ni….kah kah kah…

woit…. ngoook macam baral….nak pindah kemana?....ini negara kami….nak pindah ke mana pulak…kah kah kah…

woit…. janganlaaa bodohkan orang melayu… cukuplaaaa…hentikanlaaa projek membodohkan melayu ni…. dah ramai melayu bodoh…. kah kah kah….


TIDAK PATIT MINTA NEGARA ASING UNTUK CAMPUR TANGAN - melayau

KOTA TINGGI 10 Jan. — Rakyat Malaysia tidak sepatutnya meminta mana-mana negara asing mencampuri urusan dalam negara ini, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar hari ini.

’Sebagai rakyat Malaysia, kita sepatutnya setia kepada negara dan tidak meminta mana-mana negara asing mencampuri urusan dalam negara,” katanya sebagai mengulas laporan media mengenai seruan pemimpin HINDRAF P.Waytha Moorthy kepada kerajaan India agar mengenakan sekatan ekonomi terhadap Malaysia
.

woit…. kalau ikut kata mat jilbab ni matilah semua rakyat palestin…. kah kah kah..

kah kah kah…. abis mati rakyat palestin dibunuh oleh israel…. Kah kah kah…

kah kah kah… rakyat palestin tak boleh minta tolong dari jordan… tak boleh minta tolong dari syaria… tak boleh minta tolong dari mesir…. kah kah kah..

woit…. janganlah bodohkan orang melayu… cukuplaaa… hentikan projek membodohkan orang melayu… cukuplaaaa…. kah kah kah




5 ulasan:

kantul berkata...

entah apa-apa mat arab ni,dah lah dapat jawatan ketua gerombolan kota tinggi lalu payung mat ngantuk..banyak songeh lak.
patut le banyak kes zina,skandal laki orang ngan bini orang,anak haram dan mat pit kat felda kota tinggi.mat jilbab+purjan ropanya ketua kat jajahan tuh.
long live TT.

jabsp berkata...

BERHIJRAH KE NEGARA LAIN JIKA TIDAK PUAS HATI - melayau
Datuk Seri Syed Hamid Albar.
Sibotak ni ,waktu menjadi Menteri Luar,terok juga tapi tak lah seterok sekarang ni.Cakap pun dah merapu.Sepatutnya dia minta ahli gerombolan dikawasan dia yang tak setuju dia jadi kepala gerombolan keluar drp kota tinggi. Sepatutnya dia bagitau yang lain lain yang sewaktu dengannya yang tak puas hati dengan Dolah Badawi supaya keluar drp menjadi ahli gerombolan dan bukan minta Dolah keluar pada mac 09 nanti.

Tanpa Nama berkata...

woit…. janganlah bodohkan orang melayu… cukuplaaa… hentikan projek membodohkan orang melayu… cukuplaaaa…. kah kah kah

ITU JE YANG KAU TAU NAK KATA????
MELAYU JENIS APA NI???

Tanpa Nama berkata...

melayu yang pandai dan sedar bukan melayu yang follow like buffalo macam anon 11:41

Johan berkata...

ni la jawapan standard dr munkee2 ni yg da xtaw nk jwb..si jilbab ni gua tgk ms zaman mahafiraun che dead,dia xbyk mnyalak..bile mat ngantok amek alih,da start mnyalak-nyalak..kahkahkah