Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Januari 2009

EZAM GAGAL PIKAT PENGUNDI DI KT - Mkini


Kemunculan bekas orang kuat PKR Ezam Mohd Nor dengan isu yang hampir sama tidak begitu berjaya memancing ghairah pengundi dalam dua program ceramahnya dalam pilihanraya kecil Kuala Terengganu.

Kehadirannya bersama sejumlah bekas aktivis muda parti itu kelihatan tidak lagi memikat daya gerak orang ramai untuk mendengarnya dan isu-isu yang dibangkitkannya tidak lagi bergaung dalam kalangan penduduk di bandar raya ini.



kah kah kah…. kesian munkee ni…. dia kena penyakit… kah kah kah..

kah kah kah…. kesian munkee ni…. dia hilang kotak…. kah kah kah….

kah kah kah….kesian munkee ni…siapa ambil kotak kasut munkee ni…. kah kah kah




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku 'kesian' kat mangkuk sekor ni. P sana tak jadi, p sini tak jadi. Kat permatang pauh ari tu, aku tengok macam nak putus urat leher ceramah tapi haram. Senang cerita ko p mampus je la mangkok. Tak pun ko mandi bunga, buang suwey, kot2 ada parti yang serasi dengan ko

Tok Uban berkata...

Isham,

Kau tanya dengan si ezam tu...siapa yang bagi proposal ternak babi moden di selangor kat khir toyo?...geng dia juga...

Itulah ezam...dulu orang nasihatkan jangan keluar dari PKR...kau degil...sebab kau ingat PKR akan hanyut...macam semangat46..sekarang...bila PKR dah menang...kau dah tentu arah...last-last...dapat GILA MEROYAN....

Satu lagi ezam...sebab kau dah turun kat Terengganu tu.... BN(UMNO) akan kalah...kerana apa?...kerana ramai orang umno kata ...KAU BAWAK SIAL....kau fikirlah sendiri...kahkahkah