Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 Januari 2009

BERITA GEMPAR - HOT!! HOT!!


BERITA BARU MASUK


Wan Farid telah meminta jentera PRK Pas di Kuala Terenganu tidak menyebarkan gambar ‘awek dia’.

Gambar ‘awek dia’ telah banyak tersebar di Kuala Terengganu.

‘Awek dia’ ini dikatakan bekerja di MOSTI.

Menurut Wan Farid, dia bukan takut kalah tetapi bila gambar ini tersebar dia takut isteri dia marah dan naik angin.




HARAKAH DISABOTAJ


Laman Harakah telah digodam.

Ini berlaku semenjak malam tadi.

Semenjak hari penamaan calon P36 di Kuala Terengganu jumlah pengunjung Harakah Daily telah melonjak naik. Ini menakutkan gerombolan.

Lalu laman ini digodam.

Ketika berita ini ditulis laman Harakah Daily ini masih belum dapat di buka untuk pembaca.



UTUSAN MALAYSIA PERCUMA

Akhbar harian Utusan Malaysia pagi ini telah di beri percuma di Kuala Terengganu.

Ini di lihat sebagai langkah ‘kempen desperado’ mencari simpati untuk Wan Farid.

Pagi ini di Kuala Terengganu sesiapa sahaja boleh mendapat Utusan Malaysia secara percuma.

Pasar Payang kelihatan menjadi tempat terbanyak naskah Utusan Malaysia diambil terutama oleh penjual ikan.

Hari ini banyak ikan akan dibungkus dengan akhbar Utusan Malaysia.





22 ulasan:

amanlegend berkata...

Salam..

ya bro hisham ..
Tranungkite.net adalah antara laman paling popular sekarang ini..
Mereka ni amat terdesak dan akan melakukan apa sahaja untuk terus berkuasa..
Patutlah dari pagi saya cuba exses tak dapat2..

dollah yankee berkata...

memang 'standard' utusang malaysia di buat bungkus ikang ...

Tanpa Nama berkata...

bukankah gambar pompuan tu adalah anak saudara beliau?...lagipun majlis tu adalah majlis family..?

F.A.Z.R.U.L.L.S berkata...

dasyat gaza di bom.. KT di godam.. perhh.. hangat.. memang hangat...

Tanpa Nama berkata...

Hahaha suroh bini beliau jumpa bik mama. Bikin projek C4.

Riyaz berkata...

kahkahakh...bro hisham, ni la masanya wan farid boleh lari entot2..klu nk kalah tu, x payah gambar daaa...kuasa rakyat yg mengundi nanti yg akan menentukan...

Farouk berkata...

Bro, gambar tu bukan gambar awek dia. Lagipun setakat gambar sekerat macam tu apalah sangat nak dijadikan modal oleh pembangkang. Banyak lagi modal lain la...

Tanpa Nama berkata...

kimak betul..
laman tKO yg power ranger tahap giler baban tu pun puaka2 ameno ni cuak..
konfom nak kalah la tu...
babi celaka punya ameno.!!!

Tanpa Nama berkata...

bro...gua dapat dua naskah lagi..depa ketuk pintu kereta masa berhenti trafic light.rupanya dalam paper tu ada diselitkan kempen BN...apa lagi aku buat lap kaki jer lah..

Tiub GereK berkata...

patut ler dari mggu lepas dok akses xbleh2.. lembab jer.. nie guna server antara terlaju dah nie...

hampeh tol...

seb baik TT xkena godam..
Tp smlm TT xbleh view jugak :(

jawa peranakan berkata...

wah..
nampaknya sata juga akan dibungkus dengan utusan melayau..bukannya daun pisang..maklum la..utusan melayau free sedangkan daun pisang kena bayar..

PS-harga sata juga dijangka akan turun kerana kos pembungkusan kini RM 0.00

Tanpa Nama berkata...

Gambar lagi.
Gambar tak main la.

Bg la DVD mcm Soi Lek tu ke.
Baru bole jahanam kempen Wan Farid.

Duduk oversea lama-lama, fikiran tak berkembang tak guna jugak bro.

Tanpa Nama berkata...

ha.ha.ha..rupa-rupanya si wan farid ni takut kat bini...sama seperti najib, dah apa macam nak jadi wakil rakyat?? lebih baik jadi housekeeper lah... biar PAS yang jadi wakil rakyat KT. HIDUP PR !

mountdweller berkata...

Macam anai-anai ke? dapat gigit, kepala tercabut pun tak apa!

anak Jemapoh berkata...

Salam..
Mereka yang tersepit macam anjing kurap, semua perkara akan jadi halal.
Awas musuh inilah yang lebih merbahaya dari kafir laknat dan mereka tidak akan berhenti sampai nyawa yang terakhir
Awas

BasobongokPah berkata...

Woi nate bardu parcitt!

Tanpa Nama berkata...

Kecek supo ore takdok ilmu..baso bewok kabuk ni bengong..

Mr K.Y berkata...

zzz....
pandai tul pas skrg kan...
slps nk bt hudud x jadi...
ada je jalan len yg dia amik kan...

klu nk godam harakah..
dr dulu lg da blh godam...

zzz
memandai je

saudara berkata...

Islamic gila comment2 pejuang Islam nih..

Tanpa Nama berkata...

bodoh la ko tukar tiub.itu bukan gambar awek dia la ngok.kalo xde isu pun xpyh la wat fitnah.jgnla jadi haram jadah sangat.

pasal harakah disabotaj tue pun dh salah.ko lain kali check la betul2.pejabat harakah yang hadapi gangguan internet sebab kabel terputus.ko nak jugak salah dan babitkan kerajaan serta bodohkan orang lain.ini la budaya PKR.benda yang tidak ada di ada-ada kan.

ko kalo nak post blog tue,buat la homework dulu pastu check dua,tiga kali,betul ke tidak satu2 fakta tue.pastu baru publish.tak kan tue pun nak kena ajar.

Sameon berkata...

Saya setuju dengan tanpa nama 18:15. Setakat gambar apalah sangat. Senang sangat nak di'superimpose'kan. Kalau ada bukti macam video Soi Lek barulah orang nak percaya. Lagipun kalau gambar tu betul pun, tak semestinya perempuan dalam gambar tu awek dia. Entah anak atau anak saudara dia ke.... Yang penting jangan suka sebar fitnah... Hidup tak berkat bro...

Tanpa Nama berkata...

dosa fitnah itu besar. orang yang sengaja dengar fitnah dan sebarkan fitnah juga berdosa.

kempen-kempen juga tapi jangan sampai menambah dosa yang sudah sedia ade.