Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 Januari 2009

GEMPAR !!!! AZILAH MENGAKU PERNAH JUMPA RAZAK BAGINDA - melayau



KUALA LUMPUR 15 Jan. – Cif Inspektor Azilah Hadri memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa dia pernah menemui penganalisis politik, Abdul Razak Baginda yang berada dalam keadaan tertekan ekoran menerima ugutan daripada seorang lelaki dan perempuan Cina.

Menurutnya, Abdul Razak juga pernah membenarkan dia mendengar pesanan peti suara daripada telefon bimbitnya.

Katanya, dia mendengar suara seorang lelaki bercakap dalam loghat Cina yang berbunyi, ‘saya kasi pecah u punya muka’.

Selain pesanan itu, katanya, ada satu lagi pesanan suara dalam bahasa Inggeris yang dia tidak dengar sehingga habis.

Azilah berkata demikian ketika memberi keterangan secara bersumpah yang bermula pukul 9.50 pagi ini.



jeng jeng jeng….. jeng jeng jeng…. kah kah kah…. kah kah kah….

kah kah kah…. siapa lelaki cina?..... kah kah kah

woit…. bukan prrempuan cinalaaaa…. kah kah kah… itu minah cun dari mongolia… kah kah kah…

woit… nak tanya sikit… razak baginda ni sapa?.... kah kah kah…. dah lupa laaaa…kah kah kah…




9 ulasan:

Gerila Siber berkata...

jeng...jeng...jeng....

amoi cina tu cakap rusia....sebab tu azilah tak tahu ape amoi tu cakap....hahahahahahaha....

kalau amoi tu ada lagi,boleh blajar bahasa rusia.......

Gerila Siber berkata...

maner azilah nak faham...amoi tu cakap rusia...


hahahahha...amoi cun tu pandai cakap rusia...saper nak blajar cakap rusia....?????

kalau amoi tu cakap rusia,memang la azilah tak pasti aper yang dikata dalam voicemail box yu...


jeennnggg...jennnggg....jeeeeeeennnggggggg!!!!!

sEmut berkata...

bro. nama najib dah naik.

bila nak kasi gantung?

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/16012-azilah-says-najibs-adc-instructed-him-to-help-razak-baginda

Fendy2177 berkata...

Tujuan dia jumpa untuk apa ek? nak dengar pesanan suara je ke, hehehee.

Tanpa Nama berkata...

nah! siap..

jangan Azilah jadi mangsa macam "Lee Harvey Oswald" dah la..

jawa peranakan berkata...

mesej bahasa inggeris tu berbunyi seperti ini..

MI NO SPIK INGLIS..MI NO PIL POM..

kucingsiam berkata...

meow~

cina dan mongolia pun tak tau beza kah, haiyah, manyak rendah IQ lah ini punya otak, mana tau guna bom C4 itu yang canggih?

haiyo, saya olang bodoh, saya tak bom itu mongolia ooppps cina punya hantu, sumpah ... saya IQ rendah, cina mongolia tak tau beda punya ... percaya lah percaya lah

saya tak tau sapa bom, janji bukan saya bom sudahlah.

Tanpa Nama berkata...

mari kita gantung siapa yang patut digantung!!!

vgv

MahadeyBersiong berkata...

Kakaaa..Punai Razak telah mengecut secara serta merta. Woi macai Razak! Sebuatla nama najib pulakkk!