Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Mac 2009

APA KENA DENGAN MADEY !!!!


MADEY : AKAN TENDANG NAJIB JIKA KABINET NAJIB RASUAH - mkini


The country’s fourth prime minister, Mahathir Mohamad, today vowed to work to oust incoming premier Najib Abdul Razak should he appoint corrupt leaders in his new cabinet.

MADEY : NAJIB JERAT LEHER JIKA LANTIK ANGGOTA KABINET RASUAH - Mkini

Mahathir Mohamad berkata Najib Razak "akan menjerat lehernya sendiri" jika beliau melantik pemimpin yang rasuah menganggotai kabinet barunya nanti.

"Masyarakat memang tahu siapa yang terbabit dengan rasuah kerana mereka memberikan wang secara agak terbuka, dan pihak yang menerima pula bercakap bahawa mereka menerima wang itu yang bertujuan memenangi sokongan mereka.

"Jadi apabila Najib menjadi PM dan beliau melantik orang ini, maka seperti yang telah saya katakan, beliau menjerat lehernya sendiri kerana beliau akan kalah dalam pilihanraya umum ke-13 yang akan datang," katanya.


kah kah kah…. KENAPA JADI PM BARU NAK DI TENDANG…. kah kah kah…

kah kah kah…. SEKARANG INI TAK RASUH KE ?..... kah kah kah…

woit…. MANA NAK CARI KABINET YANG TAK RASUAH….kah kah kah…

woit…KALAU MACAM INI KENA AMBIL ….KARPAL SINGH…. TIAN CHUA….SAIFUDDIN NASUTION …LIM KIT SIANG…..HUSAM…KHALID SAMAD…. ANWAR IBARAHIM… NURUL IZZAH…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI SEBENARNYA KEMPEN MADEY AGAR RAKYAT SOKONG MAT MONGOL…. INI REVERSE SAIKOLOJI…. kah kah kah…

woit…MADEY…. INGAT RAKYAT Ngoooook…. kah kah kah



12 ulasan:

Sudin berkata...

Madey,Madey........
Kamulah manusia suci yang pernah menjadi PM Malaysia.

Madey !
Anda adalah maksum,bersih dari membuat onar dan mungkar.

Tapi sayang,nama anda telah bertukar menjadi Mahafiraun.
Keturunan anda diwarisi oleh Firaun Kecik yang mewarisi kesucian diri keturunan anda.

Woit.. Madey !
Apa bikin sekarang ?
Dengar khabar lu jual buku sekarang.
Buku maths dan sains dalam bahasa inggeris.....
Wah...lu banyak kaya sekarang ha..
Bila mau naik haji atau umrah ?
Lu kompem ka itu najis next PM ?
Wah...lu sekarang sudah jadi ahli nujum negara pulak.

Woit...Madey..sapa pun next PM,next GE gerombolan bungkus !kah...kah..kah...madey,madey.....sudah tercatat dalam sejarah kamulah kepala perompak/lanun dicari seantero dunia untuk dihukum oleh rakyat yang tertindas.
Dasar mamak tak sedar diri,ada hati nak tukar nama guna bin.
POORAAAAAH,CHAIT,PUNDEK,WATARA KUDI,RASKAL,WAKARA MAIREI...!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Anwar bekas banduan rasuah,khalid dah rasuah pun dan yang lain2 yang disebut nama BELUM rasuah lagi sebab tak de kuasa.

Tanpa Nama berkata...

Madey selagi tak dapat jembatan senget selagi itu dia akan bertindak mencari jalan mendapatkaannya. Dah 6 tahun dia brsabar dan berjaya tendang Pak lah. Itu caranya untuk peringat Najis, bukan apa. Takkan tak tahu tipu madey, semuan dalam pokek TT

Khun Pana aka johanssm berkata...

Menteri bn mana yang tak rasuah dalam zaman Mahafiraun dulu?
Tun MamakTahi cakap yang bukan bukan.

Masok mahkamah kes Lingam , Tun mamak sendiri yang buat buat tak tau dan lupa telan obat Anti-Senile.

Tun Mamaktahi memang pandai pusing -pusing cherita macham pusing itu Rubik's Cube.

kalau Tun maseh mau berjasa ,tolong tendang isteri rosmah kedalam laut.

Tanpa Nama berkata...

Mulanya saya tergelak dengar berita ni. Tapi saya tak terkejut sebab TDM pernah keluarkan kenyataan2 'reverse psychology' sebelum ini. Harapnya kita semua jangan lupa yg Najib adalah proksi TDM.
Kerajaan kita dah melimpah ruah rasuahnya pun sekarang. Kabinet bi-en walau muka baru pun tapi same shit. It is to be expected but never accepted. -n

Tanpa Nama berkata...

Betul kata Hisham,

mana ada menteri BN yang tak rasuah ???kalau kumpulkan semua wang harta semua menteri dan bekas menteri Malaysia, memang sudah cukup wang untuk selamatkan Malaysia dari recession. Marilah kita mula dengan Madey...Najib... Daim...Rafidah..Ling Liong sik....uncle samy vellu...2M Taib...Toyo...Jusoh..

ZACKARAS berkata...

Kalau dah ketua yg bakal jadi PM lebih teruk dr pemimpim bawahan
bagaimana nak elak dari memilih
nereka yg dibawah.Bukankah mereka pemimpin yg bakal dilantik najib
juga yg bersekongkol untuk menang
telah direstui juga oleh najib...
untuk melakukan apasaja asalkan pemimpin mereka menang.Apakah najib boleh melupakan
jasa mereka yg bertungkuslumus untuk mendapatkan undi kemenangan itu..???

Tanpa Nama berkata...

Inilah bahayanya bila orang makan belum kenyang tapi dipaksa berhenti makan. Pokoknya, berapa banyak makanan baru dia boleh kenyang? Ini tentu jenis nak simpan stok untuk kegunaan anak cucu.

Tanpa Nama berkata...

UMNO dan Bn dah sinonim ngan rasuah nie dah jadi sumber rezeki mereka......kalau tak macam mana nak sara anak bini...
dia orang nie buakan tahu takut

Tanpa Nama berkata...

memang betul bro, pertama kali saya baca ulasan mahathir saya pun rasa beliau bermain reverse sikoloji, macam silap mata, tangan kanan bergoyang tapi tangan kiri yang sorok telur, keluar bunga dari kochek atau pun macam cara silap mata mahathir, keluarkan arnab najib dari almari. ini panggil menperbodohkan rakyat, Mahathir mahu projeck dan kontreck beliau macam jembatan bengkok dan yang lain berjalan lancar, ini semua mengenai cerita wang.

Wenger J Khairy berkata...

kao ni takde klass, nak kutuk Madey biarlah dalam 'speaking'; baru dia sedar.

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..ape plak madey citer pasal rasuah,tak sesuai langsung.kaitkan plak dengan najib.najib pun rasuah,takkan nak amik orang bawahan yang baik2..camne dia nak rasuah nanti.habis la title perasuah dapat kat org lain..

-brontok-