Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Mac 2009

TIADA PROJEK MI SEGERA -melayau



Pendekatan projek pembangunan ‘mi segera’ setiap kali menjelang pilihan raya tidak akan diamalkan kerana usaha membantu rakyat miskin merupakan tugas berterusan dan melibatkan pembangunan bersepadu dalam jangka panjang.

Justeru, Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, rakyat harus memberi kepercayaan penuh kepada Barisan Nasional (BN) untuk terus memerintah supaya perubahan besar dan lebih menyeluruh dapat dirasai penduduk khususnya di Parlimen Bukit Gantang.

‘‘Sekarang bukan masanya lagi untuk kelulusan projek ‘mi segera’. Bila pilihan raya saja rakyat nampak jentera masuk kampung, projek turap jalan dan membersih kawasan.


kah kah kah…. KESIAN… KESIAN… PROJEK TAK ADA…. kah kah kah…

kah kah kah… KESIAN… SIAPA NAK PASANG BENDERA ?.... kah kah kah…

kah kah kah…KONTREKTOR KELAS F APA SUDAH JADI….kah kah kah

kah kah kah…BILIK GERAKAN SAPA NAK JAGA…. kah kah kah...

woit.... SELALUNYA PILIHANRAYA KECIL ADALAH MASA RAKYAT MENUAI.... kah kah kah...

kah kah kah... BILA LAGI NAK HULUR HULUR...NAK MASYUUUkkkkk....kah kah kah

kah kah kah.... ..HULUR SALAH TAK HULUR SALAH... DUA DUA JAMIN KALAH.... kah kah kah



6 ulasan:

Aku Tanya berkata...

Tukar Tiub,

Mee Najib?

Mee Segera = Instant Noodle?

BERNAMA lapor Najib (Mohd Najib Abdul Razak) kata?

Najib kata begitu?

Apa ertinya?

Selama ini, inikah strategi Najib yang membawa kekalahan BN (Barisan Nasional)?

Mee Najib di P 44 Permatang Pauh? BN Kalah kan?

Mee Najib di P 36 Kuala Terengganu? BN Kalah kan?

Najib fikir, dengan Mee Segera, kalah juga di 3 pilihanraya kecil kali ini?

Begitu?

Kenapa Najib tidak fikir, dengan Mee Segera, boleh menang kali ini?

Terlalu banyak dijanji di P 36 Kuala Terengganu?

BN sudah tidak ada duit? Kerajaan BN sudah dilanda kemelesetan peruntukan?

Berapa Billion RM peruntukan untuk khemah petugas kali ini supaya keselamatan terjamin?

Betulkah Najib suka ugut pengundi sewaktu pilihanraya kecil?

Contoh?

Undi BN, projek pembangunan diteruskan. Jika tidak, dot dot dot! Begitukah?

Adakah yang berkata, selagi Najib ketuai pilihanraya kecil, BN kalah?

Sudah breakfast kah pengundi Bukit Gantang?

Mee Najib mahu kah?

Atau Mee Suami Rosmah?

Kah Kah Kah

http://tanyasoal.blogspot.com/2009/03/mee-najib-malaysiakini.html

BoyDontUcry berkata...

Ade maklumat tempat makan best kat Bkt Gtg. Nasi goreng tujuh lauk!!!

Sudin berkata...

Mee segera ke,mee lambat ke....yang pasti mereka dah nampak rakyat akan menghukum mereka kali ini.
Apatah lagi ini akan berlaku dinegeri Perak yang mana puak gerombolan mencabul dan merogol segala undang-undang ciptaan mereka sendiri,sehingga tumbang kerajaan yang dipilih oleh rakyat negeri Perak.

Ayuh rakyat negeri Perak !
Kita kumpul kasut buruk banyak-banyak dan lempar kemuka gerombolan ini.

ZACKARAS berkata...

Nampaknya PRK 3 kawasan ini lebih meriah dan mewah dgn kertas biru berterbangan...kalau projek mee
segera pun tak dpt buat sebab kontraktor semua sibuk dgn perhimpunan.Lagipun mana lebih untung dpt projek ke dpt tunai(mee segera) lebih untung.Umno akan merasa rugi jika projek mee segra dibuat tapi kalah dlm PRK buat hape...lebih baik bagi cash dlm sampul ...untuk pengundi semua ambil jgn tak ambil duit tuu..duit
kita (RM60 billion)....kalau kita nak keluarkan EPF semasa muda tak
boleh kerajaan nak guna untuk ...
dengar cerita dividen tahun 2008
pun dibawah 5%....habislah duit aku kat EPF tuu..sikit hari lagi EPF pun boleh muflis.Duit yg diambil tu halal sebab duit kita...tapi masa mengundi pastikan
PR menang....hidup PAKATAN RAKYAT.

Tanpa Nama berkata...

aik umno tukar trend nampak kalau tak bila pilihanraya ajer sure ada projek lebar jalan atau turap jalan.....mereka dah sedar rakyaat dah pandai...

Tapi sayang dah terlambat umno tetap akan di tolak...

Tanpa Nama berkata...

sapa kata kat bkt gantang tak ada projek,mesti ada projek punya!yang pasti projek nak letak jamban kat lokasi2 strategik pasti ada punya,kerana aku pernah berurusan dengan projek ni kat KT,berlori2 jamban segera ni ke KT untuk menampung permintaan barua2 yang akan ditugaskan disana nanti,kali ni tak tahulah berapa puluh ribu angota pula yang akan dikerah kesana untuk menjaga ketenteraman awam! kononyalah.