Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Mac 2009

PENYELEWEGAN DALAM PENGURUSAN FELDA? PENGERUSI MENAFIKAN - mStar


Felda menafikan dakwaan Persatuan Anak Peneroka Kebangsaan (ANAK) kononnya berlaku penyelewengan dalam pengurusan Felda sehingga menjejaskan pendapatan peneroka.

Pengerusi Felda, Tan Sri Mohd Yusof Noor berkata dakwaan itu tidak berasas kerana ia dilakukan oleh segelintir pihak.

"Kenyataan mereka ini mempunyai motif liar yang mungkin untuk menarik perhatian (kerajaan), ingin menghilangkan kestabilan dalam Felda dan merosakkan imej orang tertentu demi mereka yang berkepentingan," katanya kepada pemberita di sini.

Dilaporkan ANAK, yang dianggotai kira-kira 25,000 anak peneroka, dan kini tidak lagi berada di bawah pengurusan Felda membuat laporan polis di Kuantan kelmarin mengenai ketidakpuasan hati terhadap pengurusan Felda.



kah kah kah… MESTILAH NAFIKAN… DAH MASYUUUK….kah kah kah..

kah kah kah... SEGELINTIR?... kah kah kah...

woit… AWAS FELDA DALAM PROSES PENSWATAAN… kah kah kah…

woit… SUDAH BERI SEMUA PENEROKA GERAN TANAH ?... kah kah kah..

kah kah kah… BILA NAK DI MASUKKAN KE DALAM BURSA SAHAM NEW YORK ?... kah kah kah



3 ulasan:

Sudin berkata...

ai !
sekejap menteri nikah kahwin,
la ni dah jadi peneroka pulak yusof ni....

Penyelewengan ?
ini mesti ada subcon tang mana-mana.

kalau shit tak dijamah,diciumnya juga....

ZACKARAS berkata...

Kepala hotak engkau nak nafikan konon tapi yg segelintir tuu...berapa juta beb...yg tak segelintir dan tak mengaku berapa puluh juta pulak..memang celaka duit orang felda pakcik2 dan makcik2 yg dulu susah payah tinggalkan kpg halaman engkau orang perah keringat mereka senang2 je...songlap ...segelintar je...haramjadah.Dengar dulu nak sponsor FAM buat liga futsal Kebangsaan mana duit
tuu...segelinter dah disapu liga tak jadi...(dah bagi kat KJ ke???)

anak Jemapoh berkata...

Laknat & Celaka yang jaga Felda siapa lagi kalau tidak Mat Monggol, orang baik campak mana jadi pulau, Malaun sekor ni campak mana jadi barah macam virus. Aku tak de lagi ayat maki terbaik untuk sekor yang bernama Najib ni.................
x de ker sesiapa yang boleh keluar fatwa hukum kat munkee ni?