Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Mac 2009

PEMECAH BERITA !!! TERKINI !! HOT !!! TERGEMPAR – TERNOW !!! DARI BLOG ANWAR !!!



APA MAKNA SEMUA INI ?



Terlalu banyak andaian dan tafsiran mengenai kehadhiran saya dan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Badawi di Hulu Langat tengah hari tadi.

Saya dijadual ke madrasah untuk sambutan Maulidur Rasul dan meraikan Tuan Guru Sheikh Mahmud. Di antara tetamu adalah ulama’ dari Indonesia, Gambia, India, Patani dan lain-lain. Turut sama adalah ketua sami Buddha dari Bangkok serta bekas Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kehakiman Thailand Profesor Dr. Bhokin.

Saya dan Azizah terlambat tiba kerana terpaksa melayani karenah dan drama di Mahkamah Tinggi termasuk urusan ikat jamin!

Sebaik menghampiri kawasan madrasah, saya diberitahu Datuk Seri Abdullah telah pun tiba. Saya disambut Sheikh Mahmud dan menjamah hidangan bersama Datuk Seri Abdullah, Profesor Bhokin dan para ulama’ yang hadhir.

Kami dapat ngobrol biasa untuk seketika. Selesai bersama berjemaah Zuhur, kami berlepas ka Parlimen.
( dipungut dari blog anwar ibrahim )



18 ulasan:

Danielle_Corleone berkata...

hahaha! 'Pak Lah' nak hijrah kot? kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

mwahahaha!

takde komen dah, cuma ter-gelak sendiri. menarik sungguh

nami o fish berkata...

ke anwar nak masuk balik?
hahaha!

pelik pelik..

Tanpa Nama berkata...

Itu lah nama nya saudara dalam Islam brader.
Bukan nya macam Mat Monggol, bongkak konon nak bagi RM 60 billion. Apa dia ingat nak cop duit ke? dan nak cop gambar Bik mama.
Hancus la lu brader, duit kita gambar Bik Mama....hahahahahaha.

alexander berkata...

abis la Pak Lah lepas ni...
sure kena culik dgn hantu kopek

Tanpa Nama berkata...

apa kejadahnya mat ngantuk ni bersama anwar? nnt kena sumpah muhabalah plak dah mat ngantuk. kahkahkah.

megat dewa berkata...

mungkin pak lah akan kekal jadi PM. Najib pulak dibiarkan jadi presiden UMNO.

paloi bin mulau berkata...

ye la paklah sedih sbb belum pencen org amno suda bodoh2 kan dia muahahahha

sedangkan paklah masi pee em malaysia muahahhahaha

Tanpa Nama berkata...

kamik lama tau dah ds anwar ke tempat yang sama gan pak lah badawi kat hulu langat tu..huhuhu...tak pelik pun...diorang dtg atas urusan berbeza..kui..kui..kui

yb4all berkata...

sikit gambar:
http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=18144&postdays=0&postorder=asc&start=15

kutucyber berkata...

Tolonglah,

Jangan cetak duit guna gambar Bik Mama. Tak terbawa kita sebab Bik Mama berat macam anak gajah.

Letak saja gambar orang utan,

Tanpa Nama berkata...

Salam Temu

Pak lah nak lompat
kah
kah
kah
kah
kah
Lompat Jens le
kah
kah
kah

anuar
kah
kah
kah
kah
le

mini bajet berkata...

Siapa-siapa wakil rakyat yang membahaskan mini bajet , Sila tanya Menteri Kewangan soalan soalan berikut...

1. Di manakah P Balasubramaniam?

2. Di manakah isteri beliau pada malam Altantuya diC4kan?

3. Di manakah hilangnya rekod imigresen Altantuya?

4. Apakah yang dimaksudkan dengan 'Mana ada SAMPAI 50 juta?'

5. Bagaimanakah pandangan beliau tentang pertemuan Mat Ngantuk dengan Brader Anwar Bin Ibrahim?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...ni baru betui...semua kena tipu...tu la..org kt atas sana x dak masalah pun..siap boleh sembang dan mkn2 lagi...kah kah kah..yang org bawah kelam kabut, bergaduh sana bergaduh sini...depa semua main wayang...sedar lah bangsaku...huhuhuhuh


mat

puterabumi-sert berkata...

Pak Lah nak kepastian sama ada PKR akan sokong kalau dia terus jadi PM lepas Mac ini. Mungkin ini yang dibincangkan? Meloponglah Mat Monggol.

sang kelembai junior berkata...

pak lah nak bincang ngan anwar kot..pak lah tak yakin ngan najib utk jadi pm..jadi terpaksa pilih org lain utk duduk kat kerusi tu..

akhirnya pak lah sedar juga bahawa majoriti rakyat mahukan pakatan dan anwar pimpin negara ni..adalah lebih baik selepas bersara pak lah lompat ke pakatan..

tapi tak boleh la bagi peranan lebih2 sangat sbb pak lah kuat tido..nanti hancur pulak pakatan..HAHA

farisariff.blogspot.com

Mamu Penang berkata...

Maybe Paklah nak tarik MP UMNO yang kalah pemilihan Bahagian dan yang bakal kalah dalam PAU UMNO nanti serta parti komponen lain yg dah kena cantas atau diugut oleh Mat Monggol n the gang

Orang Seberang Perai Utara dan Tengah dah macam adik beradik. Pi kot mana pun ada kena mengena dalam keluarga.

Province Wellesley Rocks!!! (Minta maap bro)

Mamu Penang berkata...

maybe paklah nk bawak usul di parlimen menyokong undi percaya PM smpai 2013 dan disokong oleh PR dan bersama MP BN yg masih lagi proksi paklah dan menantunya.