Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 22 Mac 2009

TOK GURI TIBAI NAJIB !!!


LAPORAN AKHBAR PERANCIS, NIK AZIZ GESA NAJIB BERSIHKAN TUDUHAN
– harakah daily


Mursyidul Am PAS Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, pendedahan dibuat akhbar Peranchis, Liberation yang membuat berita membabitkan bakal Presiden Umno Dato' Seri Najib Tun Razak dengan pembunuhan Altantuya Shaaribu perlu dibersihkan kerana dikatakan bakal Perdana Menteri Malaysia .

"Jadi dalam kes Najib itu, apabila dituduh begitu hebat, dia senyap, maka amat sukar bagi rakyat untuk membersihkan diri bakal Perdana Menteri itu.Oleh itu beliau mesti membersihkan dirinya.


kah kah kah… HEBAT… TOK GURU PUN BACA LIBERATION… kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU TOK GURU DAH BACA ERTINYA SEMUA RAKYAT KELANTAN PUN DAH BACA…. kah kah kah…

woit….NATANG BEWOK GAPO NI…NAK TUNGGU GAPO... SAMANLAH… kah kah kah…



18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Iklan sikit brader takpe kan...

No baru utk talian peminat Man U dah tukar dari

0800414141 ke

0800202020

Jangan mare

Striker

Guruji berkata...

Tok Guruji pun marah sbb tangkal dia bagi sudah kena kantoi..

kluangman berkata...

Mentaliti Nik Aziz dah jadi macam karpal, politik itu kan taik..

Boleh ke masing masing duduk dalam taik termasuk juga Nik Aziz nak suruh Najib sucikan diri.

Najib dah bersumpah, Al Jub belum..

Tanpa Nama berkata...

diam tanda setuju lah tu..

Hamba berkata...

Nampaknya nanti 6 billion penduduk dunia kena dakwa dgn akta hasutan. Kalau tak pun nanti najib mesti beli akhbar Liberationnnn, pastu wartawan tu mesti kena silap mata gak...tetiba je hilang kena hantar ke space ( habis lagi duit kita RM 30 juta)....

Tanpa Nama berkata...

ekelehhh tak pernah lagi jumpe manusia BAHLOL TONGONGGG macam kluangman ni!!!! hahahhahaah...

Tanpa Nama berkata...

" Jadi dalam kes Najib itu, apabila dituduh begitu hebat, dia senyap"

Betul kata Tok Guru...takkan senyap aje, Najib ini memang 100% ada kaitan dengan kes mongolia.

Tak Nak Najib !!!!

Dakis

Tanpa Nama berkata...

Bergelomang dalam tongtaik mana boleh cuci sendiri, kena panggil orang tembak dengan paip bomba baru suci bersih lainlah kalao pake C4 semua hancur berserpihan....hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

KLUANGMAN-KO JGN BUAT CITE POLITIK TU TAIK=KO NI BODOH SAMA MCM SUPERHEROES YG JD NAMA KO.. KO LA TAIK!!TAIK KLUANG!!!MCM KLAWAR KAWIN NGAN ARNAB JE GMBR KO TU.. NI MESTI BUDAK KURANG AKAL (SPESTIK)

Sudin berkata...

Tibai,jangan tak tibai.

Subahat ?
Ha,ha,ha....jawab le sendiri.

Sokongan ?
Tunjukkan sokongan biar bertempat.
Dimana tempat ?
Tempat cari makan.

Tempat ?
Disini tempat untuk NGI.
Itulah mentaliti manusia yang bernama kemanusiaan.

Kemanusiaan ?
Tiada kemanusiaan ?
Terbanglah diwaktu malam mencari kelkatu kalau tiada kemanusiaan.
Kalas.

THECORESYSTEM berkata...

Keep it up,Tok Guru...!

jawa peranakan berkata...

kluangman..
kalau anda politik itu taik maka adakah anda juga cuba mengatakan bahawa rasulullah saw turut terlibat dengan taik? kerana baginda juga terlibat dengan politik..

sekiranya anda org islam,maka istigfarlah..kata2 anda boleh merosakkan akidah..

Tanpa Nama berkata...

Dalam kes ni, Salahuddin anak Ayoub berdiam diri sebab dia pi jumpa Paduka Raja Muda ikut pintu dapor istana ketika MB Nizar sedang bertempur dengan Umno dan Najib. Dia pi jumpa Paduka Raja sebagai YB Ahli Parlimen Kubang Kerian sepatutnya tanya khabat TGNA !

Zolgoji

soyawesome berkata...

kluangman ni tak habis sekolah ni..

budak belasan tahun ni dah pandai tunjuk pandai.. ada blog tak bermakna dia ni lagi pandai dari badawi.. reti pakai internet tak bermakna lagi bijak dari pak habib yang own habib jewels...

yang taik kan politik tu orang dalam politik... bukan politik.. kenapa politik tak leh jadi bersih.. kah kah kah... yang taikkan UMNO tu orang UMNO bukan UMNO.. yang taik kan PKR tu orang PKR bukan PKR... yang taik kan PAS tu orang PAS bukan PAS.. yang taikkan BUMI ni orang yang hidup dalam bumi bukan BUMI...

sumpah je tanda dah suci diri.. kah kah kah kah kah... sumpah macam mana tu bang..? masa Aisyah A.S.(bini Rasulullah S.A.W.) di tuduh berzina dengan Safwan pon dia tak amik Al-Quran lepas tu bersumpah atas Al-Quran..

untuk pengetahuan saudara yang berpendidikan agama takat budak sekolah rendah ni.. Al-Quran dibukukan zaman Saidina Uthman bin Affan.. tu lah sebab Al-Quran juga bergelar Mashaf Uthmani yang bermaksud dalam bahasa melayu ialah Himpunan Uthman

kah kah kah.. zaman Rasulullah S.A.W. orang hafal Al-Quran bukan baca Al-Quran.. jadi Al-Quran buku tak wujud zaman Rasulullah S.A.W. kah kah kah kah kah..

kalau najib hidup zaman Rasulullah S.A.W. dia bersumpah dengan letak tangan atas kepala Rasulullah S.A.W. dan para sahabat yang menghafal Al-Quran laa yeee... kah kah kah kah kah kah kah kah....

senang laa kalau macam tu... aku bunuh orang.. aku bersumpah atas Al-Quran lepas tu sebut Wallahi Watallahi Wabillahi maka aku dah bersih kan diri dari tuduhan... walaupon bukti terang dah kata aku yang buat salah.. siap ada rakaman lagi.. ada gambar lagi.. siap ada saksi lagi.. kah kah kah kah kah...

best nye borak ngan orang JUMUD ni!!!!!!!!! kah kah kah kah kah... bersumpah atas Al-Quran tu tradisi presiden-presiden America masa nak pegang jawatan presiden laaa... kah kak kah kah kah kah kah...

bawak laa satu Hadith KUKUH atau ayat Al-Quran yang kukuh kata kalau nak bersihkan diri kene bersumpah atas AL-Quran... kah kah kah kah kah....

kau tulis macam budak hingusan laa... bukti takda... kah kah kah kah kah.... nak carik bukti apa yang aku cerita ni betul... kau pi google sendiri laaa... kah kah kah kah kah!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

t0 kluangman,

tida kusangka, kepala 0takmu sebijik mcm kepala 0tak kluang...
adakah kamu mmg seek0r kluang..?
kalau ye,baliklah ke tempat asalmu...
hahahahahahahahahah

kage bunshin no jutsu berkata...

najib mmg laknat...najis pun lagi mulia dari najib...

:: berkata...

oiii keluangman

padan muka kau kena bantai... kau ni tak ubah ada ilmu sebesar hama tapi nak tunjuk kt org... akhirnya terserlah kedunguan kau tu

lebih baik kau diam!

mohd ali ismail berkata...

Sebab kau caci tok guru dengan perkataan tak sopan, ini kali terakhir, aku jengah blog kau.