Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 21 April 2009

MAHAFIRAUN BERSABDA LAGI !!!





BN JANGAN TERPERANGKAP HELAH PEMBANGKANG – MADEY –
berita hairan


Mahathir Mohamad berkata Barisan Nasional (BN) tidak sepatutnya terperangkap dengan helah pembangkang yang ingin menunjuk-nunjuk sekiranya mereka menang sekali lagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, Pulau Pinang.

Beliau berkata, ini kerana tujuan pembangkang menyertai pilihan raya kecil adalah berbeza berbanding BN yang perlu mengambil kira kepentingan pengundi yang menyokong parti itu di kawasan DUN berkenaan.

"Kita kena fikir bahawa ini semua helah digunakan oleh pembangkang. Sebenarnya mereka mahu menunjuk-nunjuk kepada orang ramai jumlah pilihan raya kecil yang sudah mereka menang.



KAH KAH KAH…
. kah kah kah …. KAH KAH KAH…

kah kah kah… NAK MENUNJUK NUNJUK ?... NAK TUNJUK PADA SIAPA? kah kah kah…

kah kah kah… TAK PAYAH TUNJUK…. SATU MALAYSIA DAH TAHU… GEROMBOLAN TAKUT DI PENANTI…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU BERANI BERTANDINGLAH…. kah kah kah..

woit.... SIAPA PM BARU... ISTERI ROSMAH APA JADI ?... kah kah kah



4 ulasan:

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Tlg la bgtau kat Moyang sorang ni supaya duk je kat umah....

Lepak2...

Tgk DVD ke ape ke

Udah2 la tu dgn sabda sabdi ni

Kah kah kah

SL Chan berkata...

alahai....siapa perdana menteri?????? mama big ke atau .....????mama big mesti pening dan tanya isterinya , engkau ni tolol ke ???? siapa boss??dia ke atau awak??? kalau nak mama, kasi siapkan si apa nama tu..

Tanpa Nama berkata...

tun kutty yg dihormati,

dok rumah..tengok dvd soi lek...pastu main sabun la sorang2...lagi ada pekdahnya...

nan

Tanpa Nama berkata...

Siapa PM? Jib ke TKT? Makin menjadi jadi TKT melalok.....

Mungkin jugak TKT ye....sebab Jib di rasok hantu mongol saka Altantuya....mana boleh fokus kerana gangguan halus....hau hau hau hau