Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 April 2009

MAHAFIRAUN TELAH BERSABDA !! SATU MALAYSIA MESTI TUNDUK



MADEY : BN JANGAN MENGAKU KALAH DI PENANTI


Dr Mahathir Mohamad berkata Barisan Nasional (BN) tidak sepatutnya mengaku kalah dan perlu meletakkan calon dalam pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, Pulau Pinang.

"Saya fikir kalau kawasan itu kawasan Umno, kita tentu bertanding, ini pasal kita ingat ini kawasan parti lawan, kita tak nak bertanding.

"Jadi kalau kita nak tunggu kawasan Umno, nanti tidak ada kawasan Umno, kita tak bertandinglah," katanya.



MADEY SAYS BN MUST CONTEST PENANTY BY-ELECTION
- malaysianinsider

Mahathir Mohamad urged Barisan Nasional (BN) to drop the idea of not contesting the Penanti by-election in Penang.

To do so, he said, would be to concede defeat to the opposition Pakatan Rakyat (PR).

The former PM does not seem to be on the same page as Prime Minister Najib Razak who floated the idea yesterday of not contesting the polls.

The PM had argued that contesting elections he claimed were unnecessary was a waste of public funds.



KAH KAH KAH…. kah kah kah…. KAH KAH KAH…

kah kah kah… MAK CIK…. SILA PESAN 1000 EKOR ITIK…. kah kah kah..

kah kah kah….. PAK CIK…..SILA TEMPAH SATU TAN KWAY TEOW…. kah kah kah…

kah kah kah….. SIAPA DI PENANTI SILA TEMPAT BILIK DAN HOTEL…. kah kah kah

woit….JAMIN KABINET MAHAJIB AKAN TUNDUK BILA HAMAFIRAUN BERSABDA…. kah kah kah…

woit… SATU MALAYSIA CADANGKAN MADEY JADI CALON DI PENANTI… kah kah kah….



9 ulasan:

tayar pancit berkata...

kita tengok bijan mongol akan putuskan bertanding atau tidak? kalau barisan masuk gelanggang, ini sudah bukti, chedetlah tukang tarik tali dan sabdanya amat berkuasa tiada terhingga kepada penganut-penganut pertubuhan kebangsaan melayu bersatu, manakala bijan mongol sekadar menempek bedak di pipi..mungkin chedet nyanyuk dan merasakan dia masih lagi pm lalu mengeluarkan sabdanya yang dilihat bertentangan dengan bijan mongol..dia tak tau yang bijan mongol amat takut akan hantu altantuya yang bakal merasuk di penanti nanti jika barisan masuk bertanding..agaknya antara chedet dan rosmah berbuah besar, siapa yang paling berpengaruh ke atas bijan mongol?

Tanpa Nama berkata...

bagus cadangan bro !! Madey jadi calon Penanti..... silap-silap boleh menang kot !! lepas itu jadi ketua pembangkang di Penang !!!

Habis kali ini Najib... ikut cakap Madey mati malu,tak ada bola,penakut, kalau tak ikut mungkin nasib semacam Pak Lah yang sekarang ni dah jadi pekebun dan driver bini !! from Hero to Zero !!!!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

UBN mesti bawa Madey, Ezam, Hisammudin Tun Hussein,Ibrahim Ali, Bong Muktar, Rais Yatim, berkempen. Kita lihat ada tak orang datang berbondong-bondong hendak dengar nanti kelentong mereka.Najib, you tunggu di Putrajaya dan menanti laporan muktahir setiap minit dari Penanti akan perkembangan seterusnya.

Tanpa Nama berkata...

madey dah tua ganyut, idea dah tak brape pick-up, badan dah melengkung serta jalan dah mengatur tapak... org kata buku buruk.... tak payahlah nak jadi calun buang masa aje.

Abang Bang Bang berkata...

Bang, Bang,
Abang Isyam baik dgn Bik Mama kan? Abang nasihatkan Bik Mama supaya nasihatkan isteri Bik Mama supaya buat camnie:

1. Calonkan Che Det bertanding di Penanti.
2. Kurangkan projek bidan terjun di Penanti.
3.Kurangkan kehadiran polis dan FRU di Penanti. (Banyak save bang.)
4.Kurangkan lori tong ayer pedih. Tinggalkan satu je. (Jimat air bang.)
5. Pemuda, Pemudi, Putera, Puteri UMNO tak payah datang berkempen. Banyak belanja - make-up dsb.
6. Calon UMNO dengan anak dia yang jadi Tim Menteri tu 2 org je kempen dah cukup. Pakai duit sendiri lagi baik. Boleh jimat duit UMNO.

Lepas tu bila UMNO kalah di Penanti, tu sapa nama yang tak boleh sebut dlm TV UMNO PM tu boleh kata:
"Kan, kan saya dah kata Che Det dah tak populer lagi. Nasib baik UMNO tak banyak buang duit di Penanti. Dah banyak di "save" kan. Kalau tak berjuta-juta hangus."

Pinjam sikit tawa tu: kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Madey jadi calon..najiib dan mukriz tukang promote....ingat mamat nie dah tak mahu bersuara lagi selepas kalah kat 2 bukit

Tanpa Nama berkata...

Jangan tak oda makanan cukup cukup! Nanti jadi cam kek Kuantan orangramai tak dapat nasi bungkus setelah berpanas panas sambut pm lebong satu mesia.....hau hau hau hau...gerombolan ngamok tak cukup makan!

karat ijau berkata...

semejak PRK yang baru lepas,pak dollah tengah berguling-guling,kerana terlampau happy,hingga gulingannya sampai ke sempadan mongolia.

Yang amat ajaibnya,dia tk mengantuk,walaupun one malaysia tau,dia kaki bantal.

nampaknya dia perlu ketawa dan berguling balik ke malaysia,tapi harus berhati-hati,kut-kut terlepas sampai jambatan bengkang,kerna di negeri tercintanya
ada cerita yang musti lawak giler!!!dan bolehlah dia menyambung ketawa dan berguling-guling menunggu kut-kut ada lagi cerita lawak dari mana2 badut!!

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAAHA
AMBIK kO nAJIB!!!!!!!!!!
Nak sgt kakak tua ni bercakap.. Sakarang sapa sebenarnya jadi PM.
Suami Najib sure dah naik bengang. Macam mana boleh ada orang lain nak mengajar bini dia pulak?????
Abang Bang Bang berkata...
ide u ni mmg amat bernas.....