Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 April 2009

SATU MALAYSIA GUMBIRA



SETIAUSAHA DUN PERAK DIGANTUNG
-mkini

Speaker DUN Perak, V Sivakumar telah menggantung jawatan setiausaha DUN Perak, Abdullah Antong Sabri kerana mengeluarkan notis untuk mengadakan sidang DUN pada 7 Mei lalu tanpa pengetahuan dan persetujuannya.

Sivakumar berkata, beliau menggantung tugas Abdullah kerana mengeluarkan notis tersebut yang dianggap sebagai satu tindakan ketidakpatuhan.

"Saya dengan ini bersetuju melantik Mohd Misbahul Munir Marduki untuk menggantikan beliau sebagai Setiausaha DUN sehingga saya mengeluarkan keputusan selanjutnya," katanya.



kah kah kah… PAK KADOK BANGUN TERUS MELAWAN… kah kah kah..

kah kah kah…. KEJOR YEOP KEJOR… kah kah kah..

kah kah kah…. LAWAN YEOP LAWAN… kah kah kah…

woit…. JANGAN BAGI MEREKA REHAT…. kah kah kah



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO BN dah hilang telor !!!! takut kerana salah !!! Hey, Najib kalau berani buatlah pilihanraya Negeri Perak !!

Hidup Rakyat !!


Dakis.

Sarjan Lama berkata...

Inilah pepatah Melayu kata - gajah sama gajah berjuang - Pelandok mati ditengah tengah kerana kebodohan pelandok yang tak ikut peraturan....
Bodoh punya Setiusaha - fahamilah peraturan dan kuasa Speker . Apa dia ingat dia nak bawak ke Mahkamah lagi cabar kuasa Speker.....

Sudin berkata...

woit..abang isham !
untuk wanita tak ada slogan ke ?

Ada.
kejor yong kejor.
Ha..Yong Hamidah Osman !
Mike nak lari mana ?
oh,mike yang sokong DUN lulus usul untuk majlis tempatan kutip cukai pintu kampung-kampung tradisional daerah kinta ye.
Ketua kampung mata satu mana ?
Dah lama mampus masuk kubur !

Orang tua-tua yang nyokong mike dah ramai mati.
Termasuklah mak aku yang jadi penyokong kuat mike.
Bila menang 2004,terus lulus usul tu.
Mak aku terkejut,terus ngadap Tuhan.
Aku dah cakap,jangan percaya perempuan jalang bernama Hamidah Osman ni !
Idris Kadir buat apa sekarang ?
Main bola ?
Main bola ke atau uruskan projek-projek haram mike.
Ha,bawak laki mike Idris Kadir tu kehulu-kehilir.

Orang kampung dah tahu mike bukan orang tempatan!!!
Ipar mike apa khabar ?
Tak ngadap sultan bawak kayu hoki?

Midah,midah......minggu ini saja udah lima orang tua kat kampung mati ngadap tuhan.
Semuanya penyokong mike yang mike tipu hidup-hidup.

Kejor Midah kejor !
Kejor Yong Kejor !

indraputra80 berkata...

Ini kes insubordinate...misconduct!!!

Tunggu apa lagi terminate campak ke pulau Zombie.

Kah!kah!kah!

Jgn Maree!!!

Tanpa Nama berkata...

Sarjan Lama berkata...

Inilah pepatah Melayu kata - gajah sama gajah berjuang - Pelandok mati ditengah tengah kerana kebodohan pelandok yang tak ikut peraturan....
Bodoh punya Setiusaha - fahamilah peraturan dan kuasa Speker . Apa dia ingat dia nak bawak ke Mahkamah lagi cabar kuasa Speker.....

Siapa sebenarnya yang bodoh dan dungu....Setiausaha ke Speaker...dgn Sarjan Lama sekali bodoh..kalau pandai dah tentu lebih tinggi pangkatnya...

Tanpa Nama berkata...

gerombolan united malays national organisation BODOH!!!!!!!!!! ada ka kuli lawan tokey!! setiusaha yang BODOH lagi BANGANG lagi BONGEK!!

Tanpa Nama berkata...

teloq tak dak punai pun tak dak... cakap berdegar-degar... bila berdepan terketaq-ketaq.... baik tak payah jadi orang la woi....

kage bunshin no jutsu berkata...

Dey Zambri MB haram...ape kata hang quit BN pastu tubuh parti baru...hang jadi presiden parti baru,UMNO (united mamak national organisation)