Selasa, 26 Mei 2009

GENDANG DI PALU


KEMPEN PEMBANGKANG BUKTI TIADA MATANG
– berita hairan

Tindakan Pakatan Rakyat yang berterusan memburukkan Barisan Nasional (BN) dalam kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti, 31 Mei ini, membuktikan parti pembangkang di negara ini tidak matang.

Setiausaha Agung Umno, Adnan Mansor, berkata adalah jelas pembangkang kehabisan modal atau tiada bahan ceramah untuk berkempen selepas BN membuat keputusan tidak bertanding pilihan raya kecil itu kerana tidak mahu terjerumus dalam permainan politik mereka.

Beliau turut membidas Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim yang dalam ceramahnya di Berapit, Bukit Mertajam, Sabtu lalu mendakwa calon Bebas adalah proksi BN, dengan menyifatkannya sebagai `sampah’ dan `mengarut’.

Katanya, rakyat boleh membuat penilaian sendiri terhadap Pakatan Rakyat.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

kah kah kah… SAMPAH?.... MENGARUT?…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU SAMPAH DAN MENGARUT…APA NAK RISAU…kah kah kah..

kah kah kah.. BUAT LAH KERJA LAIN… TAK PAYAH LAH JAWAB… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU JAWAB ERTINYA… OARANG RAMAI DENGAR…kah kah kah..

kah kah kah.. KERANA ITU BILA PAKATAN KETUK GENDANG …. GEROMBOLAN MENARI LIGAT … kah kah kah..



6 ulasan:

Sivakumar berkata...

Tukar Tiub

Tolong ulas pasal tulisan ini.

8 dalil diberi kenapa Nizar TIDAK HARUS membuat rayuan ke Mahkamah Federal dalam kes Perak. Ini kerana ianya satu jerangkap samar UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Tunku dapor bogus tu boleh tipu diri sendiri aje macam pakai tunku dapor tu tapi rakyat sekarang sudah cerdik ada tuker tiub boleh kasi penerangan...hau hau hau hau..macam mana dengan munkee yang suka tdo merata felda?

Tanpa Nama berkata...

UBN dah macam kucing kurap. dah tak mahu bertanding marah pula apabila PR menghentamnya. Logiklah PR wajib hentam parti yang memerintah kerana sedang beradu nak dapat kuasa memeritah negara. PR terpaksa lanyak UBN habis, jika kucing kurap nak menangkasnya harus bertanding atau guna segala alat atau jentera kerajaan yang orang dah tak pakai itu bagi menyangkal segara lanyakan yang datang dari PR. Ini asyik mengeluh macam kucing kurap apa helnya! Ayuh UBN jom lawan PR secara jantan man! Jangan seperti kucing kurap!

Unknown berkata...

kah..koh..kah.. gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati.. kah.koh.keh..

Ahmadkmz berkata...

Tengku Celup Tepung,

mintak nombor, satu!

mau tikam maaa!

gad berkata...

ikut suka la orang nak kempen pasal apa pn.....best apa blh kutuk orang yg x melawan..sapa suruh x bertanding...