Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Mei 2009

RAJA BARU NAIK JUNJUNG



PENGANGKATAN RAJA MURUGIAH

Ada Raja Gopal.

Ada Raja Kumar.

Ada Raja Kapoor.

Ada Raja Chatlia.

Hari ini Raja Murugiah diangkat untuk menjadi raja Poorah Poooorah Pooooorah.



7 ulasan:

Pacal Yang Hina berkata...

Raja Nong Chik takde ke?

Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Brape ramai la ahli parti kodok ni? Terlebih jari tangan aku nak bilang he he.. Like father, like son...Like gerombolan like .....

Tanpa Nama berkata...

hahahaha....aku tak tau la apa nak jadi dengan blog ni...hahaha...

gambar macam ni kalau tengok kat malaysiakini ke..melayau ke..star ke...takde apa-apa...tapi kalau tengok kat tukartiub mesti jadi lawak semacam...hahahaa

Tokwan berkata...

ADA RAJA PUAKA...kah kah kah

ADA RAJA SETAN...kah kah kah

SETAN + PUAKA = SETAN PUKIMAK...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ahli parti ni kalau tinggal satu orang, dia akan diam saja.
Jika berjumpa dua orang ahli depa berdua akan bergaduh.
Jumpa tiga orang , dia orang akan tubuhkan union.
Jumpa empat orang, jadilah parti PPP.
Ini sejarah tau.

bumilangit berkata...

bos,

kat perak ada dua speker, dua MB.

kat PPP ada dua presiden.

malaysia pon ada dua PM (rosmah n najib)

SATU malaysia, mana?

oghekiter berkata...

MAT GANDI PERAK TAK MAI KO?
TAK NAMPAKK PUN...