Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Mei 2009

BERITA YANG PERLU DI INGATI


MANEK URAI PENCETUS PERUBHAN RAKYAT KEPADA UMNO
- melayau


Pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai di Kuala Krai akan menjadi pencetus dan kayu pengukur penerimaan rakyat terhadap Umno dan Barisan Nasional (BN), kata Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan.

Mustapa Mohamed berkata BN mempunyai potensi dan peluang untuk menang kerusi DUN itu berdasarkan pada keputusan pilihan raya umum 2004.

kah kah kah… MUNKEE INI CUKUP OPTIMIS… kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE INI CUKUP BERFIKIR STRATEJIK … kah kah kah..

kah kah kah… PENCETUS DAN KAYU PENGUKUR?… kah kah kah..

woit… BIAR BETUL… KALAU GEROMBOLAN MENANG … ERTINYA ORANG MELAYU MENYOKONG GEROMBOLAN… kah kah kah..

woit… KALAU KALAH? …MACAM MANA ?... kah kah kah ..

kah kah kabh…ERTINYA KALAU KALAH ...ORANG MELAYU TAK SOKONG… kah kah kah..



7 ulasan:

TooLBoX berkata...

Dio konolah mentahqiqkan layie kato2 mat sombab, caro lamo kipeh membodek nak idop. Baik ambik pembarih poie ukor berapa toba lomak bik mama lagik pekdah. Bilo kalah esok2 dio kato lar umno dah buek macam2 tapi rakyat tak konang jaso tak berterimo-kasih. Den nak tunggu KJ pulak berbunyik. Haritu bukan main layie dio membelo najib pasal tanak bertanding cam anjing lari cawat ekor masuk somak kek penanti.

Khun Pana aka johanssm berkata...

kalau umno kalah sudah tentu kaum 'pendatang" akan di persalahkan dan kaum melayu akan dikatakan tidak "bersatu".
Cina tak berterima kaseh boleh beli 4D dari vincent seTan.
India tak berterima kaseh boleh beli todi
melayu tak berterima kaseh dapat NEP

Mesti ada cherita tentang ada pihak-pihak "tertentu" yang jatuhkan umno dari buat melayu "bersatu"

Tokwan berkata...

KALAU KALAH...ABANG CIKGU MAZIAH MOHAMMAD NI...TURUN PANGKAT?

kah kah kah...SAPA PULAK AKAN JADI CHIEF PERHUBUNGAN SETAN KELANTAN...kah kah kah

oghe kelate tulen berkata...

bro syam.. ambo minta izin ngan demo nok oyat kok bahaso kelate sikit deh..

ke ambo doh oyat, stopa mamat ake bersuaro dale hal ini. ambo kenal lama doh si stopa mamat nie.. maso dia maghi kat sekoloh kawe dulu (sultan ismail college). dio banyok ngampu pelajar2 dan para ibu bapa.. dok puji kerajae itu ini itu ini..


ptuih,, ingat aku dok tahu..

stopa mamat nie napok jah baik,, tapi bapok tahi umno...

tok cayo acu try tanyo ust HAMID DERANI..

go go pas kelate.

Tanpa Nama berkata...

mana ada...

kalau kalah..
mereka cakap yg pengundi termakan janji gula2 asam boi pembangkang..

kalau kalah,
mereka cakap yg tersilap pangkah.
silap tgk bulan dan dacing..

kalau kalah,
mereka cakap yg rakyat kelantan masih keliru dan tertipu dgn pembangkang.

kalau kalah,
mereka cakap yg pengundi kelantan belum matang dlm sistem demokrasi ni.

OI ORG BN/UMNO...
yg bodoh tu korang..
yg bodoh ni penyokong akar umbi yg dapat rm10 - 100...
yg bodoh ni penyokong yg dok termakan kata2 fitnah dan putar alam media bn/umno..yg memperbodohkan mereka jugak..

yg bijak duniawi adalah pemimpin yg makan duit atas angin.
yg bijak duniawi adalah geng2 pelobi kontrak..

tahniah...
semoga anda sedar dan meminta maaf dr setiap insan di malaysia yg telah memberi kepercayaan dan amanah kepada anda, tetapi telah dirogol amanah2 tersebut..

ingatlah wahai pemimpin2 ku,
dosa dgn Allah, bleh taubat, bleh minta ampun...

tetapi dosa dengan manusia,
selagi engkau tak mintak maaf dengan manusia2 tersebut, tanggunglah engkau nanti..

p/s:aku tak halalkan walaupun 10sen duit aku yg kau gunekan utk kepentingan peribadi...

mamai berkata...

mereka cukup yakin......bagusssss

skyStone berkata...

Cheif perhubungan SETAN kelantan berkata2....

betol ke dia ni? ke da x betol? aku ingt dia nak main benda paling jahat kali nie...

Ini isyarat buat PR..SETAN ni ada last col je duit...itupun tpaksa kuar poket sdri, tp duit yg da diselit aaa...wah..wah...wah SETAN makin nonsense bila kua statement