Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 Jun 2009

BARU SEKARANG NAN SEDAR



RAKYAT MISKIN LEBIH DIBELA
-melayau

Najib Razak berkata, masyarakat berbilang kaum di negara ini yang masih terkebelakang dan miskin akan mendapat pembelaan lebih daripada kerajaan menerusi konsep satu Malaysia.

Perdana Menteri berkata, kerajaan mahu memastikan setiap kaum di negara ini dibangunkan secara bersama termasuk mereka yang tinggal jauh di kawasan pedalaman.

Menurutnya, kerajaan akan terus berjuang serta melaksanakan apa juga program bagi memastikan setiap kelompok masyarakat di negara ini merasakan untung nasib mereka terbela menerusi konsep satu Malaysia.


KAH KAH KAH…

kah kah kah…RASHIA SUDAH TERBUKA… kah kah kah..

kah kah kah… SEKARANG SATU MALAYSIA SUDAH TAHU….kah kah kah…

kah kah kah… SEKARANG BARU NAK BELA RAKYAT MISKIN …kah kah kah..

kah kah kah… 50 TAHUN YANG LEPAS LEPAS TELUPA KE ?.... kah kah kah…

kah kah kah… ZAMAM BERSIH CEKAP AMANAH… KERJA MEROMPAK DAN MENIPU…kah kah kah…

kah kah kah… ZAMAN GEMILANG CERMERLANG TERBILANG … MELANUN DAN TIDO…..kah kah kah…

kah kah kah… SEKARANG BARU NAK SEDAR… kah kah kah….

kah kah kah… BILA ORANG RAMAI BENCI …. BARU INGAT ORANG MISKIN…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU MACAM INI …LEBIH BAIK JANGAN SOKONG… BARU DAPAT PEMBELAAN…. kah kah kah..



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah sedar kembalikanlah RM500juta duit komisen kasi rakyat cam aku ni yang sedang makang anggor ni...boleh ke?....hau hau hau hau...kalo mampuih hidup balik belum tau! jangan jangan lagi banyak sakau....cinzano rose et bleau nun!

si Comot (VIP boy) berkata...

Demand or Revolt.. .

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah Najib...jangan berlakon lagi...wang RM500juta komission submarine bila nak pulangkan pada rakyat !!

Ataupun wang kini dipegang oleh bik mama ??

Nasib rakyat miskin tak nak bela selama ni , semua selalu dengan cerita bohong !!

Rakyat dah benci dengan UMNO/BN lah...sekarang rakyat hanya tunggu masa saje (PRU13) untuk 'tumbangkan' lu orang !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Dulu Pak Lah semasa baru naik jadi PM menghimbau'Kerja bersama saya bukan untuk saya'(lebih kuranglah), kemudian itu nak hapuskan rasuah, lepas itu nak rombakkan kehakiman, LEPAS TU dia TIDUR!
Najib pun nampak begitu tak langsung memberi apa-apa inspirasi untuk menggerakan rakyak. Asyik-asyik 1 Malaysia, pada hal nak kuatkan Ketua Bahagian UMNO yang nasib mereka mendatang ini belum tentu lagi boleh terus merompak harta negara.

Tanpa Nama berkata...

Ala..kerja depa..buat ucapan..sambil baca teks org lain tulis. Ntah2 apa yg dibaca pun tak paham. org miskin pun dia tak tau apa dia... Ntah2 dia ingat org miskin tu adalah ayam.

sam berkata...

kat kota pun banyak yang miskin....

Tanpa Nama berkata...

eghegege..
betul bro.. malaun ni baca text je..
ntahapa2.. x pernahnya cakap serupa bikin.. dh tau rakyat menyampah bru ler terhegeh2 nk buat kebajikan.. konon.. pegi mampuslah diowang ni..

geng2 mhasiswa yg ada otak tu jgn ler duk atas pagar je.. jgn ler follow je berita arus perdana.. angguk je tgk buletin tv3 tu..

berani2kanlah diri menyokong PR.
Selamatkan Ketuanan Rakyat!!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

takyah sokong nanti pkr menang bukan saja miskin kaya pun diorang bela

ha ha ha

tolak najib

pencuri pembunuh peliwat altantuya

Tanpa Nama berkata...

Saya keliru sekarang keran mulai dengan Madey slogan:
1) Malaysia Incorporated
2) Look East Policy
3) Zero Inflasi
4) SOV (Sharing of Vehicle)
5) Vision 2020
6) Cemerlang Gemilang Terbilang
7) Masyarakat Madani dan sekarang
8) 1Malaysia.

Kita sudah lupa 1 hingga 7. Nomor
(5)iaitu Vision 2020 belum sampai (sekarang baru 2009) pun sudah lupa. Madey saya fikir must be fuming sebab rakyat sudah lupa Vision 2020.
Apa hasil semua kata slogan ini? Adakah kita sudah capai matlamat "Zero Inflasi?"; apa hasilnya Masyarakat Madani?
Saya malas dengar dengan slogan slogan yang dikeluarkan oleh Perdana Menteri baru..ni hanya GIMMICK POLITIKUS saja. Banyak rakyat terikut ikut dan akhirnya tertipu!!
Ada lah diharapkan pm najib buat satu satu projek yang realistik dan mencapai matlamat yang diharapkan.
SLOGAN SAJA TETAPI BELUM BERHASIL SUDAH LUPUT IKIT MASTERNYA!!!

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah..yang banyak menipu
tu abang nuar...keh...keh..keh