Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 21 Jun 2009

BERITA SATU MALAYSIA WAJIB BACA




NIK AZIZ DAKWA KONSEP PAKATAN RAKYAT JAUH LEBIH BAIK
– beerita hairan


ALOR SETAR:Nik Aziz Nik Mat mendakwa konsep Pakatan Rakyat jauh lebih baik daripada kerajaan pimpinan Umno dan Pas tidak perlu mengadakan sebarang kerjasama dengan mana-mana pihak lain.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, pendiriannya tetap menolak konsep kerajaan perpaduan dengan Umno-Barisan Nasional (BN) yang hangat diperkatakan kalangan pemimpin tertinggi kedua-dua parti itu kebelakangan ini.

"Kerajaan pakatan jauh lebih baik daripada kerajaan perpaduan... nak buka lembaran baru kerana apa, yang lama tutup kenapa.

"Ya... tetap (menentang kerajaan perpaduan)... kami dah kenal Umno," katanya ketika ditemui Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim untuk program bersama Pas Kedah di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… AMBO DAH KENAL AMMNO…. kah kah kah…

kah kah kah… DAH NAK MATI…. INI LAST KOPEK…. kah kah kah…

kah kah kah…DUA KALI MASUK LUBANG ULAR… kah kah kah..

kah kah kah…JUMPA ULAR.. JUMPA KATAK… KETUK SIAPA DULU?... kah kah kah..


19 ulasan:

Nunca Caminaras Solo berkata...

Ambo sokong Nik Aziz..

Ini lah kepimpinan ulamak, bukan kepimpinan ular dalam semak..

Tanpa Nama berkata...

jumpa ular...jumpa katak...ketuk siapa dulu?

(jawab ramai-ramai macam dalam sekolah rendah)

ketuk MADEY dulu!!!

jawa peranakan berkata...

tetap teguh di belakang tok guru..

Keylee Daud berkata...

nak tisu tak?..kakakaka

Tanpa Nama berkata...

umno luva luva dalam PAS....

Tanpa Nama berkata...

UMNO sudah buat banyak tipuhelah: 1)diKelantan Datuk Asri ditipu ; 2)kes DSAI direka-reka; 3)diPerak Kerajaan rakyat dirampas; 4) diSelangor Elizabeth Wong disabotaj; 5)diPenang Dato Ahmad panggil Cina "pendatang"; 6)di Selangor PKFTZ menelan lebih RM12 billion wang rakyat; 7)Isteri Rosmah dengan slogan "1Malaysia" telan RM500 million wang komisen pembelain kapal selam dan helikopters;diPerak ADUN Hee disogok RM15juta...Kenapa Hadi dan Nasa belum sedar..masih mahu berpadu padu dengan AMNO?. Hadi ditawarkan untuk jadi Timbalan Perdana Menteri?
Penyokong penyokong PR bangun dan tentang habis habisan idea Hadi dan Nasa! Keluarkan meraka dari PAS dan suruh mereka masuk AMNO!!!Tiada guna punya pemimpin..utamakan diri sendiri..ini adalah bertentangan dengan kaedah Islam.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Allahuakhbar allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

kawe pun sokong nik aziz,
mari kita peghambat ular dalam semak...
hanya yang ikhlas kerana Allah saja layak duduk dalam pas...
get out..!!!

Tanpa Nama berkata...

betul betul betul

C++ berkata...

ketok UMNO dulu... hahahaha...

katak boleh buat sup... ular boleh amik minyak dier.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

ämbo kenă doh natĕ ämno nih. dulu pōn ämbo doh kena tipu ko natĕ ämno nih.

dibaca ..... saya sudah kenal siapa umno bangsat ini. dahulu saya sudah ditipu oleh umno bangsat ini.

kucingsiam berkata...

meow~

Kahkah, bung nasha, jangan terkencing ya ... tok guru dah herdik ... siapa suroh nakal-nakal pakai amno chak wao?

Sudin berkata...

ketuk kepala Mahathir !

Rakyat Malaysia semua wajib sekeh kepala Mahafiraun seorang sekali.

Ahli-ahli Umno/Bn ni kena tanam hidup-hidup.........hidup mereka dari dulu sampai sekarang kerja lain tak ada....menipu,merompak,melanun,
merogol,membunuh......
Cita-cita terbesar mereka nak jadi wakil rakyat,yb,menteri,wakil itu ini agar senang merompak......

Ekonomi lingkup...Umno rompak.

Pendidikan lingkup....anak-anak ahlinya dapat 1A pun boleh masuk IPTA.....kan setan Mahathir pernah berkata adalah lebih baik mempunyai ahli-ahli yang kurang cerdik dari yang pandai,boleh kontrol...bila terdesak laungkan api perkauman agar ahli-ahlinya mengamuk seluruh Malaysia.....inilah perangai setan Mahathir,ahli-ahli setan Umno/BN......menipu diri sendiri !

Kesihatan ?....lagi parah !!!!
Rakyat dibiarkan mati katak atas polisi yang menindas....tak ada duit.... rakyat yang memerlukan perkhidmatan kesihatan akan mati
pelan-pelan......ubatan standard kelas haprak.....

Pertahanan ?.....menteri ambil komisen....perjanjian pertahanan ?
......rakyat hanya ada lastik dan batu.......

Keselamatan ?.......polis membelasah dan membunuh rakyat yang menuntut keadilan........

Mahkamah ?.....tumbuk rusuk berleluasa,pembunuh pun boleh terlepas.....hakim makan rasuah !!

Nak bagi talian hayat camna ?....macam binatang Umno/BN ni !!!

Segala keperluan asas untuk kehidupan dirompak oleh menteri-menteri Malaysia....kepala otak mereka cuma memikirkan kuasa dan duit !!!!!!
Kepala lanunnya siapa lagi kalau bukan Mahathir !!!!

Feudal ?....kita menanggung biawak hidup !!!!

Dah lama sangat orang melayu di tipu.....

Skuad Peninjau berkata...

Well said, Tok Guru..

Umno baru jer nak buat kenduri besar baru baru ni bila dgr nasa menyambut baik kenyataan Nagib.

Menangislah puak puak yang dijanjikan jawatan-jawatan dalam KERAjaan PerPadUan tuh nanti.
Projek pun tak dapat.
Duit pun tak masyuk.
Baru plan nak gi Paris.

Lee Copper berkata...

Kali ni bukan masuk lubang ular.... tapi anaconda terus ngap!!! padan muka membodohkan diri.

Perwakilan Pas yang undi nasa dgn geng dia, patutnya cakar2 dada tunjukkan menyesal macam org syiah!!!

Terajang 3-stooges dari Pas.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

nak berpadu dengan umno macam nak bersetubuh dengan bapuk

dah takder perempuan ke?

banyak lagi perempuan baik yang tak molek...

ni bapuk 2x haram...

dap tu umpama perempuan tak cantik, pkr umpama perempuan tak bertudung tapi umno tu umpama bapuk...

ha ha ha

baik aku ambik perempuan

sby berkata...

en sudin aku sokong ko

Tanpa Nama berkata...

Kau tunggu laa ameno-bn PRU akan dtg ni... Rasa membuak-buak kebencian terhadap ameno-bn dlm hati ni.
UM"NONOK".

Tanpa Nama berkata...

geng-geng Nasha dan Hadi tu bukan 'Ular' biasa...tapi 'Ular yang berkepala Dua' !!! inilah ahli-ahli politik yang tidak ada principal mahupun 'creditability' !

Mereka semua ni adalah opportunist yang akan membelot pada rakyat satu hari nanti !!

Nasib baik ada TGNA yang dapat sekat mereka buat masa ini.

Marilah rakyat Malaysia semua berdiri teguh di belakang TGNA dan PR bagi menumbangkan UMNO/BN serta pembelot2 rakyat seperti Nasha,Hadi dan geng2nya di PRU13 nanti !!

Hidup Rakyat !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

....jumpa ular,jumpa katak orang
tak takut sumpa syaitan macam ekau orang takut....kah..kah...kah