Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Jun 2009

CAWAN BERKECAI JATUH KE LANTAI




JANGAN SEKALI-KALI BERSEKONGKOL DENGAN UMNO – PEMUDA PAS
-harakahdaily


Perwakilan Dewan Pemuda PAS Pusat, Dzulkifli Ahmad mengancam mereka yang menyertai PAS untuk mengetengahkan agenda peribadi apatah lagi untuk bersama-sama Umno-BN.

"Kita takut ada yang akan menggunakan perjuangan Islam untuk kepentingan agenda perjuangan mereka, kita mengancam golongan mereka yang melakukan tindakan sedemikian.

"Pemuda juga tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan individu yang terbabit," katanya ketika membahaskan usul mewujudkan sebuah suruhanjaya diraja bagi menyiasat insiden rampasan kuasa di Perak.

Tegasnya, tiada istilah bekerjasama dengan Umno-BN dalam apa jua bentuk memandangkan PAS tidak memerlukan parti itu malah ia perlu dikuburkan.

"Kita adalah penentang-penentang Umno yang tegar dan tidak akan berkompromi dengan mereka.

KAH KAH KAH


kah kah kah… SEDIH…. SEDIH…. SEDIH… kah kah kah..

kah kah kah… KECEWA… KECEWA.. KECEWA… kah kah kah..

kah kah kah… MERAYU RAYU UNTUK KETUANAN MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… ADA LAGI NAK BUKA CERITA PERPADUAN MELAYU…kah kah kah…

woit… CUKUPLAH… HENTIKAN LAH PROJEK TIPU MELAYU NI… kah kah kah..



21 ulasan:

Ayong berkata...

Salam semua ..
Saya sesungguhnya tak bersetuju dengan TGHH yang ingin bermuzakarah dengan UMNgok ni seolah2 sudah melupakan apa yang berlaku di Perak. Kalau tidak kerana UMNgok sudah tentu kerajaan Perak masih lagi berada di bawah pertadbiran Pakatan Rakyat dimana Menteri Besarnya orang PAS. Walaupun perkara ini berpunca dari wakil rakyat PKR yang berpaling tadah, tetapi fikirkanlah kalau tidak kerana Najis/UMNgok yang menculik dan memerangkap mereka takkan berlaku perkara tersebut.
Sekarang kita sudah kehilangan sebuah negeri disebabkan UMNgok ni, Masakan kita masih mau berpakat dengan mereka??? Fikir-fikirkan dan renungkan kembali. UMNgok ni tak pernah berubah dari dulu kini dan selamanya. Makin nak punah adalah. Kalau benar UMNgok ni ikhlas nak bermuzakarah, Benarkanlah DUN Perak dibubarkan terlebih dahulu. Barulah boleh diajak berunding. Kepada pemimpin-pemimpin PAS Tolonglah.. jangan buat kerja bodoh.Fikirkanlah apa akan jadi pada Pakatan Rakyat sekarang(kalau PAS bekerjasama ngan UMNgok ni) Baru nak rasa berbahagia dan bersatu. Takpayahlah fikirkan pasal UMNgok ni. Lupa-lupakanlah UMNgok ni. Walaupun nak bersatu atas nama Melayu(kononnya), Melayu di Malaysia takkan bersatu selagi wujudnya parti bernama UMNgok ini. So marilah kita menghapuskan UMNgok ni dulu baru boleh kita bersatu dibawah satu panji Pakatan Rakyat selepas Pilihanraya 2012. Insya Allah...

Tanpa Nama berkata...

http://malaysianunplug.blogspot.com/2009/06/adakah-nasharuddin-mat-isa-trojan-horse.html

adakah nasharuddin kuda tunggangan umno????

Tanpa Nama berkata...

yah.. kami tahu anda sememang nya hebat..

kami saksikan sendiri di media2 anda sebagai watak utama di setiap protes2 x kira di jalanan atau di padang.. mogok lapar dan sebagainya..

setiap kali ade pertempuran dgn polisi2.. sungguh kami terharu.. sungguh anda pahlawan sejati..

anda semakin gah.. kami semua mempercayai anda..

please jgn kelirukn kami lg..
jgn hilangkan kepercayaan kami..

Tanpa Nama berkata...

Pendirian mcm ni baru betul. Boleh nampak perjuangan parti drp kepetingan diri.

Masa Umno gagah dulu, bukan musuh saja yang ia nak telan, gengnya pun ia nak makang.

Sekarang ni, KJ pun harap dapat pertolongan Pas nak bina semula imajnya & longjat ke peringkat yg lebih teguh. Sebab skg ni dia pun diketepikan. Dok mcm masa dulu, SIL ni memang hebat. keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

Saki baki PAS yang ingin berunity dengan umno..sudah lupa ke peristiwa diPerak?..masih hangat tai ayam sudah lupa?..mungkin ada penarik yang kuat seperti jawatan TPM Malaysia?.. ataupun RMberbillion billion? siapa tahu..hanya pehak yang sentiasa melaung laungkan idea berunity dengan perompak kerajaan diPerak..pehak pehak ini menjehanamkan PAS dan PR!!.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Allahukhbar allahukhbar.

Tokwan berkata...

KAH KAH KAH...ERTI PERPADUAN DALAM PARTI SETAN PUKIMAK ITU IALAH..."MENELAN DAN MENGKEDARAH WANG RAKYAT BERSAMA"

KAH KAH KAH...ITULAH MAKSUD PERPADUAN...KAH KAH KAH KAH

JANGAN LUPA STANBY "EXORA PUTIH"...KENDERAAN RASMI UNTUK MEMBAWA KERANDA SETAN PUKIMAK SELEPAS PRU-13...KAH KAH KAH KAH

Che Guevara berkata...

ni dah bukan projek tipu melayu lagi, ni projek tipu Islam.

Cokolat Angin berkata...

Saya menyarankan pihak pimpinan Pas menjelaskan kedudukan mereka terhadap isu kerajaan tadika perpaduan yang boleh menyulitkan gagasan pakatan rakyat untuk menerajui Malaysia pada pru 13 yang akan datang. Usaha mewujudkan kerajaan perpaduan ini hanya mainan politik BN yang mahu melihat Pakatan rakyat berpecah dan tidak mampu bergabung semula pada Pru 13. Mengapa cetek sangat pemikiran seorang dua dalam pimpinan Pas. Saya menyokong penuh kenyataan Media oleh DPP Pusat dan Muslimat yang berdiri teguh bersama Pakatan dan menolak sekeras2nya gagasan kerajaan perpaduan gila ini yang akan memakan diri sendiri. Sekiranya terdapat seorang dua pimpinan Pas yang tidak bersetuju dengan Ketua Pembangkang DSAI tentang beberapa hal maka berundinglah sesama kita dalam pakatan. Jangan buat kira2 untuk memuaskan hati sendiri.

Anwar juga suatu ketika boleh menjadi PM selepas era Paklah sekiranya menyertai semula UMNO BN selepas beliau dibebaskan pada tahun 2004,projek yang diusahakan oleh mamat Ezam Md Nor. Tetapi Anwar lebih memikirkan sejarah dan rakan2 seperjuangan lain terutama rakan2 dari Pas yang banyak memberi sokongan selama beliau berada dalam penjara selama enam tahun.

Nasa rakan2 & co. !!! cukuplah setakat ini usahakamu untuk membentuk kerajaan perpaduan. Kami dalam pakatan masih menghomati kamu dan kembalilah dalam saf perjuangan Pakatan Rakyat.....Beritahulah kepada kami apa jawatan yang kamu and the gang mahukan apabila kita memegang kuasa pusat. Janganlah mengemis daripada syaitan bertopeng manusia.

aZRoy berkata...

dan dan aje lepas ustaz nasha menang, utusan dengan tv3 berkokok2 sembang pasal kerajaan perpaduan beriya2! hahahaha

Tanpa Nama berkata...

tuan guru hadi awang dan ustaz nasa.jelaskan kepada kami apa itu kerajaan perpaduan.supaya ianya jelas dan tidak memeningkan kepala para pengundi PAS.kami sudah bosan dgn segala teori karut marut yg dilontarkan selama ini.tutur bicara tuan2 yg di hormati amat kami tuntut agar undi kami tidak menjadi undi ROSAK!!!!

Tanpa Nama berkata...

nasharudin mat isa menang pasal permainan isu 'ulama vs profesional' sebelum pemilihan. perwakilan menjadi keliru samada mahu memilih ulama atau pro.

apa guna ulama kalau kabur jiwa dan hati dengan umpan gula2 kerajaan perpaduan umno itu

skrg perwakilan terpaksa membayar harga mahal kerana memilih ulama yang buta hatinya!

Sudin berkata...

kah,kah,kah.........
woit....isham !
ini baru betul beb.......bab tipu menipu.......auta keling !!!

Ketuanan melayu membodohkan orang melayu lebih 52 tahun........

Dalam muktamar ke-55 projek tipu Islam......kah,kah,kah......lagi lama kerja menipu dari lanun gerombolan.......

Satu pihak ada projek membodohkan orang melayu.......dan satu lagi pihak ada projek menipu Islam.....kah,kah,kah.........

Woit....ulama syaitan !
Kalau nak jadi Perdana menteri dan menteri declare join gerombolan lanun UMNO habis cerita....kah,kah,kah.....tak perlu slogan......'xxx for all'.

Islam konon !!!
pooorah !!!

True colour.......dua,dua ada projek menipu dan membodohkan orang melayu.......

Lu semua ada gaji dan pencen....mahu cakap pasai Islam...bikin malu !!!!!

Yang duduk kat kamunting apa cerita ?
Yang tak makan nasi 3 hari apa cerita.....?

Bodoh punya Presiden dan Timbalan presiden.......!!!!!!!!
Lepas ni lu dua orang boleh pegi mampus dengan cita-cita nak jadi menteri.....bodoh punya orang !!!!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

percaya kan umno, umpama percaya yang sports toto tak haram

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Apa yang PAS mahu ??
Kalau betul nak wujud 'Unity Government' dengan UMNO, terang-teranglah beritahu semua rakyat !!

Janganlah nak selok-belok dengan kenyataan setiap hari !!

apa kata Hadi dan Mat Isa ?? takkan orang sebesar dan berpangkat ni pun tak boleh cakap benar ???


Dakis.

pekakbutabisudungu berkata...

sham

ada sebuah parti akan d lancarkan d 38B jalan baginda kg manjoi baru ipoh perak

parti tupperware ini akan di anjurkan oleh tan mak yam bermula 3petang.

lebih baik dari menjadi bodoh mengikut si bangang

kucingsiam berkata...

meow~

orang dah mula cakap beda gerombolan dan PAS cuma satu pakai songkok satu pakai kopiah, sama-sama berjuang demi kekayaan duniawi.

tapi yang anehnya kenapa PAS begitu "lembut hati" sampai mahu memberikan talian hayat kepada gerombolan yang kini separuh mati dipukul tsunami 308? sebelum PRU gerombolan dengan sombong dan bangganya mahu sekali mengsifarkan pembangkang di Malaysia. Kalau dulu Israel boleh hantar agen sampai ke Syria hampir jadi PM di sana sebelum dibongkar, tak mustahil agen gerombolan sudah masuk PAS dan mula sabotaj dari dalam. Diketahui umum agen mereka sudah ada dalam PKR.

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 berkata...

KAMI PEMUDA PAS KEMAHANG 1 (PPK1) berdiri teguh di belakang Tok Guru Nik Aziz. Kami menolak cadangan/idea Kerajaan Perpaduan.

www.pemudakemehe1.blogspot.com

pakabuana berkata...

bulu lebat dicukur nyaman
bergabung dengan umno sesekali jangan

Tayadih Maysia berkata...

..nilah Melayu...baru nak bernafas....mudah digula2kan, mudah diprovokasi, mudah dipujuk rayu,mula buat perangai...macam mana nak maju?

more info @ www.duniacacamarba.blogspot.com

Sandus berkata...

surat terbuka untok tghh/ustaz nasya!, jangan angkuh, jangan sumbong .apakah kamu tak mahu belajar dari sejarah bagaimana umno menipu pas dulu.nampak nya kamu lebeh berpolitik dari beragama.malulah sedikit terhadap orang tua(tgna) dia dah kata (kerja ni mangarut) cukup lah...hurmati lah...

grenbara berkata...

Tak per .. biorkan dia nak bergeng ngan pekembar, tapi sindri mau ingat. Dia ingat bila pas bergang ngan pekembar, pengundi akan terus menyokong pas. Jangan lupa pas menang pru lepas atas sokongan PR kalu nak harap penyokong pas jer ... kirim salam ... hanya dpt Kelantan jer la sampai bila bila.

jangan jual nama perpaduan atau Islam utk mengejar matlamat peribadi dan lupa pada pengundi yg selama ini memenangkan pas. Jangan jadi sombong bodoh. Tanpa PR, pas tiada istimewanya!!