Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Jun 2009

DASAR ATASI KEGATAN DIGUBAL – berita hairan


TIGA KEUTAMAN KERAJAAN MAMPU WUJUD KEADILAN SOSIAL: NAJIB


Najib Razak berkata kerajaan sudah mengemas kini dan menggubal dasar bagi mendepani kemelut ekonomi global.

"Model baru ekonomi ini akan menuas kreativiti, menuil inovasi serta menunjang nilai tinggi. Sehubungan itu, sebuah majlis penasihat ekonomi sudah dibentuk untuk menjayakan hasrat pembentukan model baru ekonomi ini," katanya.


KAH KAH KAH..

kah kah kah… CAKAP OUR ECONOMY HAS NO PROBLEM…. kah kah kah..

kah kah kah… CAKAP OUR FUNDAMENTALS IS STRONG…. kah kah kah..

kah kah kah… PUKRAK WAI KA RAK…. kah kah kah…

woit… APA BENDA NYA MENUAS… kah kah kah..

woit…APA BENDA NYA MENUIL…. kah kah kah..

woit… INOVASI TU CENGERIK APA ?.... kah kah kah…

kah kah kah… MAK CIK DAN PAK CHIK FELDA NO UNDERSTAND – NO BAWAH BERDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah… MAK CIK SPIK NO INKLIS…. kah kah kah…

kah kah kah... NI BUNYI MACAM PROJEK NAK BODOHKAN MELAYU... kah kah kah..



5 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

orang kampung tetap jugak undi UMNO...

kenapa ye...

sbb dapat rm300...

ha ha ha

orang kampung memang ada yang bijak tapi banyak yang mata duitan

tak paham apa benda semua yang najib cakap pun depa tak kisah, janji duit masuk

Tokwan berkata...

kah kah kah...AKU DAH BALIK...SETAN PUKIMAK AKAN SAKIT...kah kah kah

NAK MENGAKU KEMELESETAN EKONOMI TAKUT...kah kah kah

LALU BERKATA "KEMELESETAN TEKNIKAL"...kah kah kah

TEKNIKAL SETAN PUKIMAK...BUMBUNG STADIUM RUNTUH...kah kah kah

WANG IHSAN...kah kah kah...SEBAB WANG SETAN PUKIMAK...kah kah kah

MU ANIAYAI RAKYAT...TUHAN AKAN MENGANIAYAI MU...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah Najib....rakyat dah bosan sama lu..tak nak dengar lu cakap lagi !!

baik letak jawatan sajelah...Najib, you memang tak layak jadi PM !



Dakis.

Tanpa Nama berkata...

ekonomi - kemelesetan teknikal, bukit antarabangsa runtuh - keruntuhan teknikal
bumbung stadium runtuh - keruntuhan secara teknikal sahaja.. sebab tu tak ada org mati.. hahahahahahahaha bahlol bin bengong..
bro din penang

Jebat Musibat berkata...

tu la pasal..
buat slogan, istilah, sastera politik.. dioranglah jaguhnya.

badan ape bende tuh.. dah berpuluh2 badan ditubuhkan. haram jadah 1 pun tak bergerak betul.

aku pun bleh buat 10 badan sehari.