Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Jun 2009

HIDUP KETUANAN MELAYU !!


1,000 SEBULAT SUARA LULUS USUL MANSUH PPSMI
– mkini


Bekas menteri pelajaran Hishammuddin Hussein dicabar meletakkan jawatan kabinet selepas kajian berhubung dasar kontroversi Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matemarik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) yang dibuat pada era kepemimpinannya dipertikai oleh penggantinya.

"Tanya (menteri pelajaran) Muhyiddin Yassin, kenapa buat kajian lagi? Apa jadi dengan kajian Hishammuddin? Apakah wang rakyat akan dibazirkan lagi untuk kajian ini?

KAH KAH KAH…

woit… KESIAN LIDAH KONTOT… kah kah kah..

woit… KESIAN WAK SEMBAB… kah kah kah..

kah kah kah… ORANG PAS NI… SALAH TARGET…RELAX LAA.. kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE NI TAK BOLEH BUAT APA APA… kah kah kah..

kah kah kah.. MUNKEE MUNKEE NI TAKUT PADA MADEY…. kah kah kah…

kah kah kah... HIDUP KETUANAN MELAYU... MATIKAN BAHASA MELAYU....kah kah kah..

woit...BILA NAK MINTA UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION TUKAR NAMA ?..kah kah kah



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sememangnya Kerajaan UMNO/BN ........

"Incompetence at all levels"
Quote : M.Bakri Musa




Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Saya sebagai rakyat Johor, amat malu mempunyai 2 ekor pemimpin dari Johor yg mentalitinya sangat rendah dan setaraf dgn Ketua Pemuda UMNO.

Hamba berkata...

UMNO mana nak tukar pakai nama melayu. Mahadey mesti tak bagi sebab nanti kroni2 yg terlibat dlm PPSMI bangkrap. mahadey ni hantu projek dan malaun kroni.... Konon sayang proton tp pakai keta luar negeri berharga jutaan RM.... Mahadey mmg hipokrit ( macamana anak dia boleh jadi salah seorang melayu terkaya kat Malaysia?). mahadey bukan suka dgn melayu... mengaku jadi melayu sebab nak menyamun harta negara. Ketuanan mamak menipu si melayu...

chekamala berkata...

gile korg nih kutuk ppsmi...

tgk mat dan mek saleh kt US tu, semua jadi saintis blajar Sains & Math dlm base inggeris...

Sandus berkata...

Sebenar nya amat trajes bagi orang2 melayu berkerajaankan pemimpin2umno, umno sendiri telah menudai perinsip2 perjuangan pemimpin2 mereka yg terdehulu.mereka telah ketandusan pemimpin yg berkelibar.tutup panggunglah lebeh baik, angkat tirai, serahkan pada orang yg berhak,...

Sandus berkata...

Sebenar nya amat trajes bagi orang2 melayu berkerajaankan pemimpin2umno, umno sendiri telah menudai perinsip2 perjuangan pemimpin2 mereka yg terdehulu.mereka telah ketandusan pemimpin yg berkelibar.tutup panggunglah lebeh baik, angkat tirai, serahkan pada orang yg berhak,...

Tanpa Nama berkata...

ketuanan melayu adalah slogan kosong sahaja.umno takde modal lain dah basi.dah takde idea.nama umno tu sendiri mebudayakan bahasa inggeris.mana kepekaan umno dalam memepertahankan ketuanan melayu.

D'Rimba berkata...

Bagus, patut tukar nama Melayula kan baru semanagat Melayu sejati timbul. Tidaklah sibuk laksana dengan tegar acuan barat. Huhuhu....

Tanpa Nama berkata...

Tell Mahathir the shithead to crawl back into the cesspit from where he emerged! ptuuiii.....

Tanpa Nama berkata...

kekeke~
wa ada igt itu smua buku2 sains dlm bhs inggeris jg maa...