Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Jun 2009

PENGUMUMAN HEBAT


IBRAHIM AKAN UMUM PENDIRIAN POLOTIK
- melayau

Ahli Parlimen Pasir Mas, Ibrahim Ali akan mengumumkan pendiriannya sama ada untuk menyertai mana-mana parti politik atau kekal bebas tidak lama lagi.

Ia selaras dengan resolusi Konvensyen Pembangunan Parlimen Pasir Mas 2009 dan Penegasan Perjuangan Bangsa yang sebulat suara berdiri teguh bersama Ibrahim yang dipilih pada Pilihan Raya Umum Ke-12 lalu atas apa jua pendirian politik beliau asalkan untuk kebaikan agama, bangsa dan negara.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..


kah kah kah… NAK UMUM APA LAGI ?... kah kah kah..

kah kah kah… SATU MALAYSIA BERTANYA….kah kah kah

kah kah kah….INI HEBAT… SATU MALAYSUA TAK AKAN SANGKA...kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE NAK IKUT KEYVEAS ATAU IKUT MURUGIAH… kah kah kah



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dok payoh umumlah...1Malaysia dah tahu...cuma nok kelih manyak mana lagi nak lebong...keh keh keh

Alias Mohd Yusof berkata...

Bunyi katak, hanya ular saja terliur nak dengar.

BESTEEN berkata...

Sudah terang pakai spot light
sudah gelap switch off lampu

Wooit braheng pok katok dah terang2 mung ikut Pok Jib pergi negeri China...

Pasti
PASTI

Pok Katok brahim Ali akan masuk parti PokJIB

Pacal Yang Hina berkata...

Kahkahkah

Munkee ni keluar ISA dulu kata macam-macam nak bongkar. Kahkahkah. Keluar bersyarat pun bersyaratlah. Kahkahkah. Kesian munkee ni..

Terima Kaseh

Sandus berkata...

Harap ilham dah masuk kepalaotak adijagat,kalau tak boleh rujuk balik kepada suami pertama(umno)kerana dah 3kali bercerai, rasa nya akupon buleh jadi pak sanggop (kahwin cina buta) ,agak2 nya serunuk berkahwin dgn janda merampu. dah lama menjanda, hah,hah,hah pimjam ketawa tt kah,kah,kah ....

gad berkata...

munkee ni shrek the 4th.....

Tanpa Nama berkata...

Pegangan Ibrahim Ali adalah 100% ketuanan Melayu, cuma gengnya yang sudah dikawal percayakannya, anak muda dari banyak lapisan masyarakat tak layan. Apa benda orang UNMO perjuangkan orang Melayu, lihat harta kekayaan yang disebat oleh semua Ketua Bahagian dan bandingkan dengan semua orang Melayu yang makan gaji dengan JPA. Banyak beza tau. Orang Melayu bangkit dan humbangkan 'ketuanan Melayu' dan gantikan dengan 'ketuanan Rakyat'. Ketuanan Melayu akan memberi banayk keselesaan pada monarki, Ketua Bahagian UMNO dan bankay pemimpin institusi atau agensi kerajaan yang lain yang bekerja rapat dengan bapak kapitalis!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

ibrahim ali

ha ha ha

sapa tu?!

ha ha ha
presiden perkasa? ahli parlimen pasir mas
hari tu dia menang pakai logo apa?!
kunci ke?anak panah? logo katak...

dia pakai logo bulan penuh...

hmmm

takder duit ibrahim ali ni...

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim Ali ni memang diakui hebat. Pernah masuk ISA dulu. Tapi katak betul pun hebat jugak.

Kucing Parsi berkata...

katak ni katak hijau... kalau terpijak ada lah bala bencana... tapi kita tak percaya kurafat, pijak ibrahim ali, pijak perkasa.

dewamuzik berkata...

KATAK NI TAK HABIS2...
MELOMPAT SANA SINI...

solidariti MALAYA berkata...

bodo katak...