Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 28 Jun 2009

HARI HARI AKHIR SAEKOR MAMAK




MB: LAKSANA PPSMI TIDAK BERETIKA
– malaysiakini

Tidak wajar sesuatu dasar pendidikan negara – seperti Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) – diputuskan berasaskan emosi dan persepsi, tanpa kajian dan perancangan rapi, kata menteri besar Johor.

"Adalah salah, tidak beretika dan tidak rasional jika dasar pendidikan negara diputuskan melalui prasangka, emosi, persepsi dan andaian individu-individu tertentu yang tidak mempunyai kepakaran dalam bidang pendidikan sebenarnya," kata Abdul Ghani Othman.

"Tidak ada mana-mana negara di dunia ini yang membentuk dasar pendidikannya secara mendadak, tanpa memikirkan kepentingan murid dan kesediaan guru, melainkan Malaysia."

KAH KAH KAH…

kah kah kah… TUJUH TAHUN BARU MUNKEE NI SEDAR….kah kah kah..

kah kah kah….SELAMA TUJUH TAHUN INI TIDOOOO KE ?...kah kah kah…

kah kah kah… ATAU TAKUT PADA MADEY…. kah kah kah…

kah kah kah…TANPA SEBARANG KAJIAN DAN PERANCANGAN RAPI…kah kah kah…

kah kah kah... BARU SEKARANG SEDAR...kah kah kah..

woit… DAH BERBUIH MULUT CAKAP….KALAU BURIT AYAM DAH TERCABUT BULU…kah kah kah…



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah....kihkhkihkihkih..

DAH KU KATAKAN PPSMI TU = PENGAJARAN PUKIMAK SETAN MENGARUT IN ENGLISH

kah kah kah kah....GEROMBOLAN SETAN BARU NAK SEDAR???

Tanpa Nama berkata...

Baru sedar.

Beratus ribu anak-anak kecik menjadi mangsa atas dasar bodoh PPSMI ini.

Mereka ini ketinggalan dalam pelajaran, tersisih dalam arus pekerjaan nanti atas sebab Mamak Kerala Haramjadah ini.

Budak-budak ini bukan tunggul, besi atau kayu, mereka INSAN! Mereka akan berkahwin dan beranak pinak. Cuba bayangkan "kebodohan" yang akan mereka warisi kepada beberapa generasi akibat tindakan Mamak Haramjadah ini.

Mamak, generasi PPSMI dan keturunan mereka akan kencing ke atas kubur kamu akibat tindakan buta perut tak ada akai hang.

-kuda hitam-

Skuad Peninjau berkata...

Madey ada ilmu penggerun.

Tu yang masa dia jadi Pi Em orang tak berani lawan die.

Ghani ni pulak pahlawan kesiangan.
Ade ke mamak tu dah tak da pangkat baru nak katok.

Tanpa Nama berkata...

mamak mana tahu etika melayu..dia cuma mulut aje ngaku melayu tapi hati sentiasa busuk macam kitul tapi sebenarnya pasal kontrak cetak buku ppsmi! Persetan ngan melayu bukan mereka berani pun nak lawan mamak sebab sudah beratus tahun melayu selalu tewas ngan mamak!

Tanpa Nama berkata...

Itu MB jenis tikus munduk...masa TKT jadi pm bukan main lagi jilat taik dia, sekarang TKT dah nyanyok melalut, tunggu hari nak mampos baru tikus ni nak tunjuk hero hantam dia!
Punyabo chao cibai punya olang!

Nunca Caminaras Solo berkata...

Menteri PPSMI nie dua2 orang Johor woiii.. Apa lagi kasi pecat sama mereka.. Senang sikit rakyat..

ha ha ha berkata...

Bro Isham..

Dulu..sebelum Pak Lah naik..Gani Othman dah lawand dah Madey..tapi Madey pandai..buat drama letak jawatan..orang ingat Pak Lah boleh hentikan PPSMI tapi silap juga pasal KJ influance...la nih bila semua dah tak tahan..tu yang pakat-pakat hantam PPSMI..cuma Mat Lidah Kontot tak faham bahasa melayu pasal belajar internationa school..Mat Sembab tu Bahlol tak paham Bahasa Melayu...pasal kat rumah ngomog jawe Inglish..ha ha ha ha..tu pasal kena tunggu lagi ..he heh eh..

Salammm