Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 28 Jun 2009

ZZZzzzzzzZZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzz





ABDULLAH MAHU ANGGOTA , PEMIMPIN BN PULIHKAN SEMANGAT
- melayau

KEPALA BATAS 28 Jun — Bekas perdana menteri, Abdullah Ahmad Badawi hari ini meminta anggota dan pemimpin komponen Barisan Nasional supaya membina semula keyakinan dan kekuatan parti itu jika tidak mahu ia hancur.

Beliau berkata mereka seharusnya tidak hilang semangat dengan kehilangan banyak kerusi dan kekalahan BN di beberapa negeri pada pilihan raya umum ke-12 sebaliknya bangkit semula untuk meneruskan perjuangan membina bangsa dan negara.

Katanya tidak mudah bagi BN untuk menyatukan semua kaum di bawah satu lambang dan seharusnya usaha itu tidak dibiarkan berkubur begitu sahaja.

“Kita perlu bina balik keyakinan itu kalau kita sayang kepada BN sebagai sebuah parti yang telah wujud di negara ini sejak sekian lama. Kita boleh rasa sedih dan kecewa tetapi jangan sampai hilang semangat,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat agung Pemuda dan Wanita MCA Bahagian Kepala Batas, di sini.

KAH KAH KAH…

kah kah kah…. ‘ BANGKIT SEMULA’…BANGKIT !!! …. kah kah kah…

kah kah kah…. BETUL…TEPAT…. BENAR…kah kah kah…

kah kah kah…. BANGKITLAAA…. DAH LAMA ZZZZZZZZZ…kah kah kah..

kah kah kah… KUUUR SEMANGAT… TOBA TOBA… kah kah kah…

kah kah kah… TARIK 2 CUPING TELINGA KALAU ILANG SEMANGAT..kah kah kah…

kah kah kah… SEDIH… KECEWA… kah kah kah…

kah kah kah… SEDIH... KERANA HILANG KONTREK… kah kah kah…

kah kah kah… KECEWA... KERANA MENANTU NAK KENA BUANG…kah kah kah..



11 ulasan:

serupasekala berkata...

"ZZZzzzzzzZZZZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzz"

Mimpi yang aneh.

ANGAH berkata...

sila layari http://amkghosthunter.blogspot.com untuk berkongsi pandangan

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

sapa yang tak bangkit

BN punywa semangat jangan cakap la

memang 3x ganda daripada Pakatan rakyat

ha ha ha

pak lah ni cakap untuk rakyat ke?

kalau untuk rakyat bangkit menentang kezaliman ke?!

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah....

gua ingat Pak lah sibuk dengan kambing-kambing, biri-biri dan kebun dia, mana tahu dia masih kuat politik !!

Pak Lah usah jadi macam Madey...kata bersara tapi banyak kuat lagi berkelentong di arena politik !!

mungkin Pak lah nak tibai Madey kut !!

ZZzzzZZZzZzZzZzZzZzZz

Dakis.

Tanpa Nama berkata...

Ya Paklah yang suka tidur dan mendapat julukan' the sleeping PM'masih mahu memberi nasihat agar semua Ketua Bahagian kerja keras untuk memulihkan semangat UBN. Ingat Ketua Bahagian UMNO dah banyak sebat wang rakyat kini dah terlambat nak pulkan semanat itu kerana angkatan baru warga Malaysia dah sulit nak percayakan mereka.Semua Ketua Bahagian UMNO dah gusar, gelabah dan panik!PUKe-13 dah hampir!

penyamun berkata...

KEPALA BATAS 28 Jun — Bekas perdana menteri, Abdullah Ahmad Badawi hari ini meminta anggota dan pemimpin komponen Barisan Nasional supaya membina semula keyakinan dan kekuatan parti itu jika tidak mahu ia hancur --- dah hancur pun ,nak buat apa lagi.nasi dah jadi bubur.podaahhh

Tanpa Nama berkata...

Bro hisham.minta tolong starlight kepala wartawan utusan yg diberi nama zaini hassan.

Tanpa Nama berkata...

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Top
Starring Dolah Gibbons

Tanpa Nama berkata...

Bagus, Pak Lah, bagus. Baru jaga ke?

Mau kasi pum masuk itu semangat dlm perut BN. Manyak bagus...

Tapi kalau semangat kuat, bodi tak kuat, tak jadi jugak.

Itu bodi dah penuh dgn rasuah. Satu penyakit susah nak ubati, selain kasi injection Sodium Cynide..Manyak teruk..ooh..

Lebih bagus, zzzzzZzzzz aje.

Tanpa Nama berkata...

Pak Lah ni biar betul ... Cakap pasal semangat-semangat ni? Teringat SEMANGAT 46 ke? Ku Li pun dah tak kisah pun ...

Tanpa Nama berkata...

rakyat kepala batas minta paklah letak jawatan ,kalau masih mahu jadi yb, pantau lah kepentingan rakyat, bukan dok tido saja dekat kl, makan gaji free, mana dia algazali? bukan wang yg ku cari?masuk lah parleman,,,