Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 22 Jun 2009

HOT!!! TER NOW – BERITA SEDIH – BERITA KEMATIAN !!





PAKATAN SEPAKAT TOLAK KERAJAAN PERPADUAN
–mkini

Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat sepakat menolak perbincangan kerajaan perpaduan dengan Umno atau Barisan Nasional, demikian diputuskan dalam suatu mesyuarat petang ini.

Pemimpin tiga parti tersebut PKR, DAP dan PAS mengulangi pendirian mereka untuk meneguhkan kerjasama dalam gabungan pembangkang dengan hasrat mengambil alih kerajaan persekutuan suatu masa nanti.

Kenyataan bersama mereka ditandatangani oleh penasihat PKR Anwar Ibrahim, tokoh utama DAP Lim Kit Siang dan Presiden PAS Abdul Hadi Awang.


KAH KAH KAH…

kah kah kah… SEDIH… PILU… RETAK HATI.. MENANGIS JIWA…kah kah kah

kah kah kah… ANAK MAMI MENANGIS MERATAP MERAYU…kah kah kah…

kah kah kah… WAK SEMBAB MERAUNG PILU…MENYEMBAH MALU... kah kah kah

kah kah kah… MAT LIDAH KONTOT TERGIGIT LIDAH LAGI…. kah kah kah

kah kah kah…. PADU.. PADU… TAPI TAK TEKAN… kah kah kah…

kah kah kah… GONCANG GONCANG TAPI TAK PANCUT… kah kah kah..

HAMPEH KETUANAN MELAYU !!!
kah kah kah.. TAK ADA KERJA LAIN NAK TIPU MELAYU !!!



12 ulasan:

Kucing Parsi berkata...

sapa gila sangat dengan melayu ni
mana satu betol ketuanan satu malaysia ke melayu

hah

peduli apa

gua bukan nya kontrektor kelas F, malaysian malaysia la...

ha ha ha

Mat Luku berkata...

hahahahahahahaha........

Oh sedihnya hati,melara jiwa,gundah gulana dada,tertekan minda....

lain kali wak sembab,u jangan la asyik tekan je,tapi pastikan tekan dan masuk kat tempat yang betul....bila dah kompem,tekan tubi banyak2 kali sampai pancut....
hahahahahahahahahaha......

sembab bodoh,lidah kontot meraung,mat mongol botak kepala,rosmah terus terjun pegi joging......mana tempat la lepas ni nak gempa bumi atau tanah runtuh......

Tanpa Nama berkata...

PAS wat sandiwara nak permaikan umno ke? Wak Nasa jadi ke nak masuk umno? Cian umno talian hayat yang di cadangankan cuma mimpi aje?

Tanpa Nama berkata...

Tapi UBN akan tetap tak malu lalu mengaplikasikan cara ngendeng 'pipi tak macung hidung tersorong-sorong'
Dalam keadaan panik maka digunakan slogan keramat konon'perpaduan Melayu' untuk memperbodohkan segelintir pemimin PAS yang tidak mempunyai prinsip keadilan sosial yang kuat, tapi dapat bangkangan kuat dari Tok Guru. UBN akan tetap mejajakan 'Perpaduan Melayu' dengan cara lain, gunakan semangat Melayu, sentimen agama, sentimen kestabilan politik, hak bumiputra, institusi raja dan rasa tiada keyakinan dan keselamatan orang Melayu, ditembakkan melayu Utusam Melayau atau bertia hairan atau tv1/2/3 Awani!
Ketua Bahagian UMNO semakin cemas!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...kih kih kih...kah kah kah...kih kih kih...SETAN PUKIMAK FRUST MENONGGENG...kah kah kah kah...kahkah kah

TERUSKAN GUNA ISU PENGGANAS KOMUNIS...UNTUK TERUS TIPU MELAYU...kah kah kah kah...kah kah kah

EXORA PUTIH APA KHABAR...kah kah kah

[IDI AMIN]

Lee Copper berkata...

Konpom, esok paper malayu pro gerombolan akan cerita:-

"Pas memang boneka Dap".
"Hj Hadi lidah bercabang"
"Pas jual Islam"
"Pas kianat Melayu"

Lepaih ni sapa-sapa pemimpin Pas dok cerita lagi kerajaan perpaduan mesti diterajang dari Pas

Tanpa Nama berkata...

Bagui bagi habis BEEN. taih gigi saje le. AMNO gunakan ketuanan Melayu..Ape jadi dengan 1Malaysia? kalau Melayu saje dipelihara..MCA; MIC; Gearakan; PPP; PBS; SUPP; Pesak dll dalam BEEN tidak termasok. Ayooo habis BEEN.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil!
Allahuakhbar Allahuakhbar!

Tanpa Nama berkata...

Nak Padu ke perpaduan ke, buat lah tetapi Mat Monggol tidak bolih jadi PM, Mat Monggol mesti kena tendang bersama Bik Mama letak dalam zoo. Wak Sembab pun tak bolih jadi TPM, Wak Sembab kena buat umpan buaya, Mat Lidah Kontot pun kena kerat lidah jadikan pendek lagi, Mukhriz dan Madey antar balik kampong mereka-dimana? Tau tau je la. hahahahahahaa Mat Monggol nak lari jumpa hantu Tuya.Bik Mama nak gi jumpa tok moh sami kat India.

Tanpa Nama berkata...

Sekiranya PR bekerjasama dgn BN, itu bermakna bekerjasama dgn syaitan. Syaitan gonjeng.

**Sedang mendownload lagu Alleycats, Hatiku Kau Luka.

monchahnya umno berkata...

tak takut betoilaa org2 umno ni buat fitnah. orang berani kerana benar. tapi sekarang ni berani kerana ada backup utk berbohong kepada rakyat.

aku nak ketawakan orang umno ni dah tak mampu dah. aku nampak sangat umno ni bukat setakat tong duit, tapi jg tong tahi. buat tahi memanjang..

tak takut lak dia org ni ya buat penipuan. takkan la sorang dua ke org2 utusan malay, takde ke yg menentang pembohongan ni? takkan semua tak kisah? keje mkn gaji je? panggil dia org binatang marah!

serius aku cakap. tahun depan ada byk lagi kejutan yg menggerunkan malaysia. kita lihat, tunggu dan berdoa kepada-Nya. Allahuakbar!

jasadbeku berkata...

kah kah kah… GONCANG GONCANG TAPI TAK PANCUT… kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

BN dah kena kulum ...sampai dah nak dekat pancut tengok2 yg kulum tu bapok jantan kah kah kah