Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 19 Jun 2009

NAK BUAT APA NI ?

span style="font-weight:bold;">



PERPECAHAN MELAYU TERUK - melayau

PUTRAJAYA 17 Jun – Mufti Perak, Harussani Zakaria hari ini memberi amaran perpecahan orang Melayu ketika ini terlampau teruk sehingga golongan majoriti itu kelihatan terlalu lemah.

Membiarkan orang Melayu sendiri mentafsirkan apa yang dimaksudkannya daripada pengamatan suasana hari ini, Tokoh Maal Hijrah Kebangsaan 2008 itu percaya hanya kerajaan perpaduan antara UMNO-Pas sahaja boleh mengembalikan semula kewibawaan orang Melayu di Malaysia.

‘‘Saya sebenarnya tidak mahu mengulas isu-isu politik tetapi dalam soal cadangan kerajaan perpaduan UMNO-Pas ini, saya setuju sangat jika ia dapat dijayakan.

‘‘Ia bukan sahaja boleh menyatukan orang Melayu malah lebih dari itu mempertahankan agama Islam yang suci ini,” katanya.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… NAK BUAT APA BERSATU…. kah kah kah…

kah kah kah….APA TUJUAN BERSATU ?.... kah kah kah…

woit…. CAKAP LAAH… APA TUJUAN HENDAK BERSATU…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK SURUH BERSATU INI NAK BUAT APA?.. kah kah kah…

kah kah kah…TUJUAN NAK MEROMPAK KE?...kah kah kah..

kah kah kah… BERSATU KERANA NAK PERGI MENGGETAH BURUNG KE?..kah kah kah…

kah kah kah...CAKAP LAAA… TERANG KAN LAAA...kah kah kah..

kah kah kah… MEMPERTAHAN KAN ISLAM?...kah kah kah…

kah kah kah… MEMPERTAHAN KAN MACAM MANA? …kah kah kah…

kah kah kah… ARAB YANG BACA QURAN DALAM BAHASA DIA SENDIRI PUN TAK PERNAH BERSATU…. kah kah kah…

kah kah kah… MELAYU KENA TIPU OLEH GEROMBOLAN ADA… kah kah kah…

kah kah kah… MELAYU KENA BODOHKAN OLEH GEROMBOLAN ADA… kah kah kah….

woit… YANG LEMAH BUKAN MELAYU …kah kah kah…

kah kah kah… YANG LEMAH…UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION….kah kah kah…



12 ulasan:

fahmi berkata...

amaran? bila perpecahan Melayu? bila berpecahnya... semua sokong UMNO baru bersatu kot?? heheh
setakat berbeza pendapat apa salahnya, tp klu main sokong je tanpa usul periksa, itu bahaya.. hehe

Tanpa Nama berkata...

bersatu? bersama? senggama ke?

merbok berkata...

bersatu? bersama? senggama? ishhh...

SyawaL berkata...

Heran betul la dgn Mufti aku ni...
Kenapa terlampau UMNO sgt?

Tanpa Nama berkata...

SETAN NAK AJAK ISLAM BERJAMAAH...kah kah kah

SETAN NAK AJAK MELAYU BERKAWAN...kah kah kah

SETAN TERSEPIT...kah kah kah kah...kah kah kah

[IDI AMIN]

Amr berkata...

kahkakah

Saya sokong apa yang PAK CIK ISHAM ckp nih!

Ketuanan Lanun musti dikuburkan!

Hdup Ketuanan Islam!

Tanpa Nama berkata...

Melayu akan lebih teruk jika pejam mata biarkan rasuah, salahguna kuasa, fitnah, adu domba, curang, belot, petualang dan lain lain lagi honar termasuk membunuh dengan C4 di kalangan pemimpin mereka, kemudian penjenayah2 ini di angkat menerajui pimpinan melayu serta yang kononnya pemimpin agama hanya fikirkan kuasa dan tembolok sendiri saja.....hancus!

komputer lama berkata...

dlm politik mana ada perkataan bersatu.tuan mufti ni agaknya masih kabur lagi rasanya.sedang umno sama umno tak boleh bersatu apatah lagi pas dgn umno.dah la tuan mufti.bersatu ini hanya isu yg diulang2 tp sentiasa menemui kegagalan.tp bila pulanya org melayu ni berpecah sampai nak bersatu padu pulak? masa ada kenduri.orang umno , orang pas , orang pkr boleh je duduk sekali makan setalam.(kat tpt aku la)tgk kt parlimen bila di kafe parlimen mp2 kerajaan dgn pr ok saja berbual.time pilihanraya,ramai jgk pemuda pas melepak bersama pemuda bn di markas bn.sebab kat sana ada ping pong la carom la.lagi menarik guna lori bn utk bawa bendera pas utk digantung bersama.(kat tpt aku lg)ntah la tuan mufti.sebenarnya kita sudah bersatu.cuma kalau berbeza ideologi politik itu tidak lah bermakna kita sudah berpecah.inilah dinamakan demokrasi tuan mufti.sekian

insan miskin ilmu

Khun Pana aka johanssm berkata...

Maka dengan ini, saya cadangkan semua yang mau jadi melayu kelas F masok umno dan semua yang islam masok PAS.

Senang selesai.

Sudin berkata...

kah,kah,kah.........Mufti Perak setan ni nak perpaduan...kah,kah,kah,......

Berjubah Mufti tipu orang Islam....kah,kah,kah.........

Berjubah ulama tipu orang melayu...kah,kah,kah.........

aik ! dah jadi jurucakap lanun Umno/BN pulak.....kah,kah,kah.....
Cari makan beb !
Boleh tambah Benz 2,3,biji lagi kalau berhasil cakap mufti Perak setan ni.....kah,kah,kah........

Tanpa Nama berkata...

saya dengan rendah diri menyerankan agar ustaz hussainni berDEBAT dengan ustaz nik aziz, lintas lansung dari chow kid ke rtm 1 untuk umum,... ada berani.....?
bujang tet'

Tanpa Nama berkata...

Bagi mufti ni, rasuah= haram, politik wang= halal.. Itu takpe bagi dia.