Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Julai 2009

BAGI TAHU TAK CAYA - SEKARANG KENA TIPU !!!




SEWA RUMAH PUN TAK BAYAR – PROJEK MEGA LAGI HEMPEH
–harakah daily

Dua penduduk Manek Urai telah kena tipu oleh gerombolan.

Gerombolan telah datang untuk menyewa rumah mereka di Manek Urai semasa pilihanraya kecil dahulu.

Sebuah rumah dijanjikan akan dibayar sewa 3000 ringgit. Tapi yang dibayar hanya 500 ringguit sahaja. Kena kelentong 2500 ringgit.

Seorang lagi menyewakan rumah 4000 ringgit tapi yang dibayar hanya 2000 ringgit. Kena tipu 2000 ringgit.

Ini bukan kali pertama gerombolan tinggalkan berak kering.

Pada pilihanraya 2004 ada berjuta bil posster dan bendera yang tidak dibayar oleh gerombolan. Kes berak berak berak tinggal ini sedang dibicarakan di mahkamah.



17 ulasan:

Keylee Daud berkata...

orang yang sama..50 taun berak kena paakia lampin lah

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..
time mula2 nak sewa berak cair cirit,lama2 berak da jadi kering..
sblum larut n jadi baja,baik bayo cepat2..

Tanpa Nama berkata...

Haha ...nak tergelak aku baca berita nie ..tu la lain kali jgn amik duit dari gerombolan duit haram tu tak de barakah ..tu yg kena tipu tu ....takkan tak tau gerombolan mcm tu ...dah 50 tahun dok tipu lain kali masuk tukartiub kerap skit haha

antikroni berkata...

kah kah kah kah.. org ngok kena tipu dgn budak ngak.. padan muka..

antikroni berkata...

ngok betul...

gongon berkata...

haha naseb baek tak menang..kalo tak berak atas jambatan la jawapnya haha

U're Rite berkata...

Bab duit ni bukan kira politik tuan, semua sama ...... berak, kencing.... Malaysia Boleh.

A-I-B berkata...

Memang dah stail UMNgok camtu, bila berak tak basuh!... Pasal tu bontot berlumuran taik...

mosabit berkata...

ala yg kena orang dia juga...elok lah tu....penyamun tipu perompak...kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

sial punya gerombolan haram.. muka-muka free tak tau malu...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah.. org umngok kene kencing dgn ketua penyangak.. tolonglah lg ye.. sokonglah lg ye.. dah terang2 kene tipu kalo x insaf gak mmg ler bongok tahap tepu penyokong umngok nih.. ghegegegehh..

bukan xleh bayar pun.. tapi ketua pemuda ngok dah rembat pekena karoake dgn puteri umngok

padan mukalah kowang.. kahkahkahh..

bangi3 berkata...

kah kah kah kah....aku tukang gelak je pada orang ngok camtu.

azani berkata...

lagi2 x faham la dia org ni.dah brp kali org bg tau,gula2 bn mase nak P.Raya.Jgn salahkan BN.SALAH KAN DIRI SENDIRI.APE PUNYA ORG LA LU.SENDIRI MAU INGAT LAAAAAAAAAAAAAA.

Tanpa Nama berkata...

Asal dengar org mau bayar ribu2.. Sesape mintak nak buat apapun terus setuju yek? baru janji guna mulut...duit belum ada didepan mata.

Sama-samalah kita rasa kena tipu.. Dulu kini dan selamanya.

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

biasa je

yang gantung poster ada kena bayar dah ka

atau nak kena tunggu pilihanraya lagi baru nak bayar


ha ha ha

kelakar gila la

Tanpa Nama berkata...

P.Ramlee kata :yang hampa berdua yang cerdik pandai bulih kena tipu dengan orang orang tua tu apasal...

Tanpa Nama berkata...

Salam
Nak Berak Dulu

Yang beri sewa rumah pun bangang UMNOngok lah tu, dah tahu berurusan dengan maunkiee Umnongok kena minta semua atau berlipat ganda
Padan muka sapa suruh caya dengan UMNogok