Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Julai 2009

MUNKEE INI AKAN DI TANGANI RAKYAT SATU MALAYSIA




TANGANI FITNAH PEMBANGKANG
- melayau

Toyo menggesa pemimpin tertinggi UMNO supaya mengambil tindakan proaktif bagi menangani budaya fitnah pembangkang yang semakin menjadi-jadi ketika ini.

Beliau berkata, tindakan tersebut perlu dilakukan segera kerana dikhuatiri rakyat akan terpengaruh dengan dengan fitnah yang mengaitkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) dalam isu-isu tertentu.

"Sejak akhir-akhir ini fitnah yang dibuat oleh pembangkang semakin berleluasa dan seolah-olah ia satu amalan biasa. Sekiranya kita biarkan amalan ini berlaku tanpa sebarang penjelasan, rakyat mungkin percaya dengan fitnah itu.

KAH KAH KAH


Kah kah kah… RAKYAT SATU MALAYSIA BUKAN TERMAKAN FITNAH..kah kah kah…

Kah kah kah… RAKYAT SATU MALAYSIA BUKAN PERCAYA FITNAH..kah kah kah….

Woit… RAKYAT SATU MALAYSIA NAK TUNGGU BILA MUNKEE NI AKAN DI LETAKAN DI TEPI TINGKAP TINGKAT 14…. kah kah kah…



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

letak tingkat tinggi sket pun takpe..baru tak knal bile smp bawah..

Tanpa Nama berkata...

bilalah tonyok ni nak kene lakhnat nih..
hari2 kene sumpah pun masih selamber tonyok.. x rasa bersalah langsung..

tak sabar nk ucap alhamdulillah bila dgr berita kematian penuh tragis si khir tonyok nih.. amin.

Johan berkata...

lawak siot munkee toyol ni kahkahkah..klu dulu ms 90an,berahim ali jd bahan gelak,skang si toyol ni lak kahkahkah..
ni dia contoh plg baik ketuanan melayu,ms kecik2 jual ais krim kat kampong,kecian xdpt brsuka ria mcm kanak2 lain..ms remaja xde awek sbb skema n xensem..besar jd doktor gigi pastu msk politik,bjaya jd mentri besar..time ni dia balas blk sume,dia gi Disneyland sbb ms kecik2 xdpt main mcm bdk2 lain.dia renovate muke ngan botox sbb muke xlaku dulu awek xnk..dia wat istana sbb dlu umah dia kcik..
itu dia biografi si toyo..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bro, aku tergelak sendirian pabila khir toyo berkata-kata. Teringat paparan di youtube berkenaan MACC parodhy. Awek tu cakap, kita kan ada khir toyo. Hahaha

Tanpa Nama berkata...

ei masih benapas lagi simunkee ni!
aku ingat dah mampos dah!!

aku tengah tunggu bile munkee ni akan dipenyapukan diselangor!!
meroyan tahap babun 'tulla sipenyaou ni..!

Tanpa Nama berkata...

Kejadian Aneh Di Syeksen 7

Shah Alam - Kelihatan satu lembaga yang tak berapa lawa(hodoh) di dapati berkeliaran sekitar seksyen 7 shah alam. Pihak berkuasa diminta segera mengambil tindakan supaya dapat menangkap mahkluk tersebut yang di kenali sbg toyo. Berikutan itu, banyak duit sekitar PKFZ telah didapati hilang tanpa pengetahuan dan kemudian di susuli terdiri plak bungalo besar dan mewah di kawasan kehadiran toyo tersebut. Penduduk sekitar yg naik hairan di temuramah menyatakan perkara ini adalah aneh kerana toyo skang dah semakin bijak dan terer kerana kebiasaannyer duit hasil dari mencuri di beri pada tuannyer sebalik kini siap buat rumah lagi... apo kono ni???

hahah...hahaha..hahaha...
hahahaa...hahaah...haha..

-WR-

Kucing Parsi berkata...

dia sendiri jatuhkan diri dia ke??

ha ha ha

kelakar nya

Zackry berkata...

Salam Bro,

Betul gak cakap WAK TONYOK tu di baru lepas kena fitnah kata rumah agam dia harga RM 24 juta, tapi TONYOK bagi tau harga tanah je RM 3.5 Juta. Bila dicampur Harga Tanah, Banglo dan perabut ala Bali, harga rumah dia lebih RM 24 Juta.

Tersenyum bangga dia dok rumah hasil rompakan duit rakyat.