Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Julai 2009

MAHATHIR KELUAR UMNO LAGI ?




DR MAHATHIR PERTIKAI MANSUH PPSMI
-malaysiakini

Kira-kira sejam selepas pengumuman dasar Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) dimansuhkan, Tun Dr Mahathir Mohamad mempertikaikannya.

"Walaupun pandangan saya diminta, ia tidak dicerminkan dalam keputusan tersebut," kata bekas perdana menteri itu secara ringkas di blognya kira-kira 4 petang tadi.

KAH KAH KAH…KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

Kah kah kah… kah kah kah…. kah kah kah…

Kah kah kah…. BERDEKAH DEKAH SATU MALAYSIA SUKA HATI…kah kah kah…

Kah kah kah... PANDANGAN DAH TAK LAKU LAGI...kah kah kah...

Kah kah kah.... KULI DAH LAWAN TOKEY.... kah kah kah...


12 ulasan:

Johan berkata...

kahkahkah jom ketawakn org tua bodo tu kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Mahadey nie elok kalau die meninggal serentak dengan MJ lagi bagus ...rimas aku tengok

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah...DIA INGAT DIA SENTIASA TERER...kah kah kah kah kah

KINI PENGIKUT SUDAH SEDIA EXORA PUTIH UNTUKNYA...kah kah kah kah

TAK LAMA LAGI KAIN PUTIH PULA MENYUSUL....kah kah kah kah

[TERER]

cucupakkasim berkata...

memandangkan tok det dah naik minyak,maka rakyat nak nyahkan najib agak senang sikit..teruskan tok det!!

Tanpa Nama berkata...

Sejak Madey pencen hatinya tak pernah ria kerana sudah hilang kuasa, kuasa mutlak yang dia pegang selama 22 tahun telah memberinya banyak kegembiraan. Kini kuasanya dah tak ada lagi asyik membeber sana sini bagaikan seorang negarawan songsang.
Jembatan sengetnya mungkin tak termakbul, bahasa Inggeris bagi Maths/Sains dah ditolak,kini tinggal AI jika ia berjaya jadi PM lagi Madey patah hati dan akhirnya diapun di ambang senja usianya, masih tak mahu kalah. Itulah kuasa yang dia pegang selama 22 tahun yang memambukkan itu dah semakin hilang pengaruhnya.

ummi berkata...

salam TT

dulu, sebelum keputusan pemansuhan dikeluarkan, semua org2 be end takut nak bagi ulasa. semua menikus, takut jawatan ditarik, takut ditukarkan ke ceruk kampung.

cuba baca akhbar hari ini, semua berkokok kata pemansuhan ppsmi adalah wajar, sepatutnya dah lama dibuat.

padahal kita dah lama menyatakan kita tak setuju.....

sakit je hati saya.....sabar je la

Tanpa Nama berkata...

mari "boo" kan mahadey mamaque kooty ramai-ramai... idea dan pandanganmu sudah tidak relevan lagi... menyusahkan rakyat marhaen ada laa...

Tanpa Nama berkata...

Wahai anak malaysia!
bangun dan minta apa saja!
UMNO nak terlentang!
minta apa saja!
segala hajat ditunai!
hanya satu jgn rebahkan UMNO!
SATU MALAYSIA DAH TAHU

Tanpa Nama berkata...

Yer ker ni????
HAbis anak dia yg jadi Timb Menteri tu nak buang mana?

Tanpa Nama berkata...

Madey - the king maker !!

Najib dan Muhdy dah tak dengar cakap,
rasa2 sudah tiba masa nak tukar PM lagi....cara 'Madey'.

Agak siapa akan dinaikkan ke tahkta kali ni ??

Mukhriz ?? ....showtime !!


Dakis.

Tanpa Nama berkata...

sudahlah mahathir!!!!!!!!!!!!!!!!!

kucingsiam berkata...

meow~

Tadi masuk chedet punya blog nak tengok dia punya kotak pungutan suara.

Kahkahkah, rupa-rupanya satu orang boleh kirim lebih daripada 1 undi (kena tunggu kejap baru hantar yang seterusnya), boleh percaya ke keputusannya nanti?